انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

#1
طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت با وردپرس
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب برای طراحی سایت به شمار می*رود. که در حال حاضر بالغ بر نمی از سایت های طراحی شده در دنیا وردپرسی هستند

امکانات وردپرس برای طراحی سایت
در ابعاد متوسط مناسب است. پورتال*های خبری ،سایت*های شرکتی، سایت*های مراکز درمانی و سایت*ها تفریحی از گزینه*هایی هستند که می*توانند با وردپرس طراحی و پیاده*سازی شوند.

طراحی سایت وردپرس مخاطبین زیادی را به خود جلب در ایران و سایر کشور ها جلب کرده است به طوری که بیشتر از 50% سایت های طراحی شده در اینترنت از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهره می گیرند. با توجه به فعالیت های مجازی طرفداران وردپرس و کاربران طراحی سایت با وردپرس و فعالیت آنها این برنامه روز به روز در حال توسعه و گسترش می باشد. از مزایای برجسته وردپرس این است که کاربران و توسعه دهندگان قابل و مستعدی در سرتاسر دنیا در حال حمایت از ان می باشند. وردپرس در طی نزدیک به 15سال از آغاز کارش بیش از پانصد هزار انجمن فعال دارد که همواره نیز رو به افزایش می باشد.

وردپرس دارای ده هزار افزونه*ی رایگان و تجاری می باشد که در توسعه*ی یک سایت در انواع مختلف می*توانند مورد استفاده قرار بگیرند. علاوه بر افزونه*های موجود و طراحی شده امکان توسعه*ی افزونه*های جدید برای رفع نیازهای صاحبان سایت*ها فراهم است. طراحی قالب*های وردپرس بسته به تحلیل کسب* و کار و ترکیب و ساختار فنی در کنار نیازهای هنری موجود در گستره*ی بزرگی قابل انجام است.
طراحی وب سایت با وردپرس سبب می*شود دسترسی به مجموعه*ی بزرگی از افزونه*ها امکان*پذیر شود در نتیجه اضافه کردن امکانات جدید در آینده با احتمال بیشتری به آسانی قابل انجام خواهد بود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان