انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
گرایشات جدید در طراحی سایت

گرایشات جدید در طراحی سایت

#1
در حال حاضر طراحی تجربه کاربری، یکی از بزرگترین حالت های توسعه و طراحی سایت محسوب می شود. مفهوم طراحی تجربه کاربری و توسعه مدرن وب سایت، مفهوم سایت را به صورت کلی در نظر می گیرد.
سایت های موفق امروزی، دیگر به بنر یا تجهیزات الکترونیکی مجهز نیستند و تنها به بازاریابی استاتیک متکی اند. یک طراحی وب سایت خوب، یک تجربه خوب است. طراحی سایت خوب، داستان خودش را روایت می کند، مخاطب را می شناسد و حول توجه کاربران شکل می گیرد.
تولید محتوای داستانگو
در روزهای آغازین سئو، روش هایی مانند تراکم کلمات کلیدی و ساخت و خرید لینک های نامعتبر سراسر اینترنت را فرا گرفته بود. اما کم کم و با گذشت زمان،الگوریتم های موتورهای جستجو باهوش تر شدند و سطح رقابت وب سایت ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد. البته کاربران نیز به مرور با ترفندهای سئو کاران متقلب آشنا شدند و دیگر می دانستند که باید به چه وب سایت هایی بروند.
در چنین چشم اندازی، محتوا پادشاه است. تولید محتوای جذاب و با کیفیت که بتواند سطح دانش کاربران را بالا ببرد، مطمئناً در رتبه سایت شما تاثیر خواهد گذاشت و در لینک بیلدینگ سایت شما تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. چنین محتوایی به کاربران ثابت می کند که سایت شما ارزش دیدن را دارد.
یکی از گرایشات جدیدی که در طراحی سایت مدرن شکل گرفته است، داستانگویی است. امروزه دیگر سایت هایی که تنها قصد فروش محصول خود را دارند، نمی توانند در کار خود موفق باشند. امروزه، باید برای برند و محصولات تان یک داستان تعریف کنید. برای این کار باید از خود سوال کنید، برند شما چه چیزی عرضه می کند که دیگر سایت ها نمی کنند؟ کار اصلی سایت شما چیست؟ داستان شما چه ارتباطی با بقیه مردم دارد؟
شخصی سازی سایت برای کاربر
پیشنهاد محصول بر اساس خرید کاربر، ارائه پیشنهادات مختلف بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر و ارائه پیشنهاد بر اساس جستجوی کاربر در سایت، گرایشات جدید طراحی وب سایت هستند که به خصوص در فروشگاه های اینترنتی بسیار کاربرد دارند.
برای مثال گاهی اوقات فیسبوک آنقدر تبلیغات و پیشنهادات دقیقی ارائه می کند که آدم به اینکه تحت تعقیب است، مشکوک می شود. با این حال وقتی دقیق تر به مسئله نگاه می کنیم، متوجه می شویم که اگر شخصی سازی به خوبی صورت بگیرد، کاربر احساس می کند با یک وب سایت هوشمند در طرف است. به این ترتیب، نرخ تبدیل سایت شما بالاتر می رود و از بانس ریت سایت تان کم می شود و کاربران از سایت شما استقبال خواهند کرد. شخصی سازی سایت، بخشی از الگوی بزرگتر هدف قرار دادن کاربر است. در این نوع طراحی، تنها باید نیازها، خواسته ها و محدودیت های مخاطب خود را بشناسید.
طراحی سایت پیش بینی کننده
طراحی پیش بینی کننده، گرایشی جدید در طراحی تجربه کاربری است که ارتباط تنگاتنگی با محوریت قرار دادن کاربر دارد. موقعیت های مکانی و ردیابی اولویت های کاربر، مثال هایی از طراحی سایت پیش بینی کننده است. اما این پایان کار نیست. در سطح ابتدایی، طراحی سایت پیش بینی کننده می تواند شامل مواردی مانند فرم ها یا اطلاع رسانی ها باشد.
در یک سطح بالاتر، که به ردیابی داده های کاربر مرتبط است، رفتارهای کاربر و حتی رفتار خرید وی مشخص می شود. به این ترتیب شما می توانید با بررسی و تحلیل رفتار کاربر آن محصول یا خدماتی که نیاز دارد را به وی معرفی کنید.
باید بدانید که در توسعه سایت و طراحی تجربه کاربری، اولویت کاربر است. هر ابتکار موفق و کلیدی، می توان گفت دارای حس درک متقابل است. تلفن های هوشمند، سایت های محبوب شرکت طراحی سایت یا نرم افزارهای پر کاربرد، تنها یک ابزار نیستند. بلکه بخشی از ما و نیازهایمان هستند.
خوشحال میشیم از سایت شرکت طراحی سایت دیدن کنید.
 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان