انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
جام جهانی روسیه

جام جهانی روسیه

#1
به همه دوستان عزیز سلام عرض می کنم و برای همگی آرزوی سلامتی دارم. حالتون که خوب هست دوستان؟ ایام برای شما خوب میگذره؟
خیلی از ماها از همین الان بی صبرانه منتظر جام جهانی هستیم. یه جام جهانی هیجان انگیز دیگه که میتونه بار حداقل برای تیم ملی ایران خیلی خیلی متفاوت باشه. چون هم برای دومین بار پیاپی در تاریخ فوتبال به جام جهانی صعود کرده و هم اینکه در این دوره بعنوان تیم سوم صعود کرده و این خیلی خیلی فوق العاده ست.
حالا به نظر شما این جام جهانی میتونه هیجان انگیز باشه یا نه؟ یه اتفاق بدی که افتاده اینه که تیم ملی هلند حذف شده و یه اتفاق خیلی خیلی بدتر اینه که شاید مسی و آرژانیتن نتونن بیان جام جهانی که از نظر من دیگه اون جام جهانی فایده نداره.
اما بذارید یه نگاهی هم بندازیم به اتفاقات پیش از شروع جام جهانی تا این لحظه... Iran
پس از 32 تیم راه یافته به جام جهانی، اول دسامبر 2017 (30 آبان 96) در کاخ کرملین مسکو سهم کشی انجام خواهد شد و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت. غیر از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، چهره‌های سرشناس دیگری در این مراسم تامین خواهند بود که شامل بازیکنان قدام برابر و قهرمانان پرافتخار دنیای فوتبال خواهند بود. ریاست فدراسیون فوتبال سوریه در آستانه بازی مهم تیم ملی کشورش برابر تیم ملی ایران گفت: ما مقتدرانه قطر را شکست دادیم و این پیروزی برای ما بسیار ارزشمند بود. اکنون درباره صعود به جام جهانی امیدوارم هستیم، ما دست به کار بزرگی زده ایم و باید در تهران این ماموریت را به پایان برسانیم.
وی ادامه داد: میلیون‌ها نفر از مردم سوریه رد سراسر جهان تماشاگر بازی منا هستند و عاشق صعود ما به جام جهانی خواهند بود. ما امیدواریم ایران را شکست بدهیم و نتیجه بازی کره جنوبی و ازبکستان ایضاً همان شود که ما می‌خواهیم. ما آمده‌ایم که تاریخ‌ساز باشیم. تا اینجای کار با توجه به تفاسیر ذکر شده واقعا علاقه مند هستم تور روسیه جام جهانی رو تو زندگیم تجربه کنم گرچه من خودم بخاطر هزینه های زیادش طبیعتا نمی تونم این تجربه رو داشته باشم .امیدوارم شما بتونید تجربه کنید این لذت بی نظیر رو...
ولادیمیر چكمه رئیس جمهور روسیه قانونی برای سیستم ویزای آزاد امضا کرده است. با پروا به این قانون افرادی که از روسیه Fan - ID گرفته باشند، می‌توانند برای تماشای مسابقات جام دنیوی كلی در روسیه بدون ویزا به این کشور سفر کنند. این افراد نیز می‌توانند از ۱۰ روز قبل تا ۱۰ روز بعد از مسابقات در این کشور اقامت داشته باشند. کسانی که ID دریافت می‌کنند باید مدارکی را ارائه دهند که ثابت کند آن ها برای تماشای بازی‌ها پته تهیه کرده‌اند. البته خود گردشگری روسیه هم تو این مدت میتونه حسابی براتون کولاک کنه Big Grin
 
این قانون در زمان برگزاری بازی‌های المپیک شتوی سوچی نیز گذاشته بر استواری بود و تماشاگران می‌توانستند به صورت آنلاین مدارک خود را ارائه دهند و ID دریافت کنند. پوتین و اینفانتینو، رئیس فیفا، ماه گذشته اظهار کردند که کار ساخت و ساز برای مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ به خوبی نزد گذشته می‌رود. این در حالی است که ویتالی موتکو، وزیر تكرار روسیه در ماه می ابراز کرده بود که به دلیل مشکلات مالی در کار ساخت استادیوم سامارا اختلال ایجاد شده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان