انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقایسه آلانیا و انزلی

مقایسه آلانیا و انزلی

#1
اگر به دنبال دیدن طبیعت بکر و تالاب های زیبا هستید حتماً از تور داخلی بندر انزلی استفاده کنید. در فصل تابستان به خاطر حضور گردشگران تور انزلی و مسافران داخلی بهتر است از قبل هتل مورد نظر خود را رزرو کنید که با مشکل اقامتی مواجه نشوید. از جاذبه های تور انزلی، این شهر بازرگانی تعدادی را معرفی می کنیم.

تالاب انزلی
در تور انزلی بازدید از تالابی با همین نام را از دست ندهید چرا که به خاطر وجود پرندگان و ماهی های مختلف و ساحل زیبا از زیبایی خاصی برخوردار می باشد. از تفریح هایی که می توانید در این تالاب ازآن لذت ببرید قایق سواری می باشد. برای حفاظت از گونه های کم یاب بیشتر گونه های جانوری در منطقه سرخانکل نگه داری می شوند. وجود نیلوفر های آبی هم به جذابیت های تالار افزوده است.

پناهگاه سرخانکل در تور انزلی
در تور ارزان انزلی برای دیدن گونه های مختلف ماهی ها و پرندگان از سرخانکل بازدید کنید. پرندگانی که در این منطقه مور حفاظت قرار می گیرند شامل قو، چنگر، طاووسک می باشند. وجود نیزار های بلند و لاله تابی زیبایی منحصر به فردی را در این منطقه ایجاد کرده است.
تور آلانیا یکی از شهر های ترکیه که به خاطر سواحل بی نظیرش گردشگران تور لحظه آخری را از دست نمی دهند. مسافران برای رفتن به این شهر تاریخی از سفر هوایی و رزرو بلیط چارتر استفاده می کنند. وجود جاذبه هایی مانند غارها و سواحل گردشگران تور ارزان آلانیا را به خود جذب می کند. تعدادی از هتل های معروف تور آلانیا را در نوشته زیر معرفی می کنیم.

هتل گلکسی بیچ آلانیا
در تور آلانیا می توانید در هتل ساحلی آلانیا اقامت کنید، در هر اتاقی امکاناتی مانند یخچال، حمام، دستشویی و تلویزیون قرار دارد. برای رفاه حال گردشگران امکاناتی مانند رستوران، استخر، سالن بدن سازی، پارکینگ، لاندری و فروشگاه در نظر گرفته شده است.

هتل کیرمان سیدرا در تور آلانیا

اگر در تور آلانیا به دنبال هتلی با امکانات متفاوت هستید می توانید در هتل مدرن سیدرا اقامت کنید. از امکانات خاص این هتل می توانیم به استخر شنای گرم، حمام گرم، زمین تنیس در شب، کافی نت، قایق رانی و والبال ساحلی اشاره کنیم. در این هتل برای افرادی که رژیم غذایی دارند در رستوران غذاهای مخصوص صرف می شود.

هتل یوتوپیا ورلد
گردشگرانی که به دنبال خرید هستند می توانند در یوتوپیا که به مراکز خرید نزدیک می باشد اقامت کنند. در این هر اتاقی که دوست داشته باشید با هر امکاناتی وجود دارد و حتی برای افراد معلول هم اتاق خاصی در نظر گرفته شده است. در تور آلانیا می توانید از امکانات ورزشی مانند زمین تنیس، مینی بسکتبال، مینی والیبال، واترپولو، بیلیار و سالن بدن سازی استفاده کنید.تور لحظه آخری،تور ارزان،تور استانبول،تور آنتالیا،بلیط چارتر،بلیط هواپیما،تور لهستان،تور آلاچاتی،تور کیش،تور خارجی،تور داخلی،

هتل هدف بیچ ریزورت در تور آلانیا
از هتل های معروف آلانیا که گردشگران تور آلانیا این هتل را برای اقامت مناسب می دانند هتل ریزورت می باشد. این هتل به خاطر داشتن ساحل شنی اختصاصی شهرت پیدا کرده است، از امکانات هتل می توانیم به استخر، جکوزی، سالن ماساژ و حمام ترکی اشاره کنیم.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان