انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروژکتور Epson VS240مدل

پروژکتور Epson VS240مدل

#1
بررسی این دستگاه را با شدت روشنائی آن شروع می کنیم. شدت روشنائی این دستگاه 3000 ANSI LUMENS است که عددی متوسط برای این کمیت است. با این شدت روشنائی می توانید به خوبی در محیط های آموزشی و اتاق های کنفرانس کار کنید.
کنتراست تصویر در این دستگاه نیز عدد بسیار خوب 15000 به 1 است که تصاویری پر کنتراست را به ارمغان می آورد.
رزولوشن یا کیفیت تصویر این دستگاه نیز SVGA یا 600X800 پیکسل است. این رزولوشن با اینکه عدد بالائی نیست ولی برای مقاصد آموزشی و اتاق های کنفرانس ساده کفایت می کند. نکته مهمی در مورد رزولوشن یا کیفیت تصویر وجود دارد و آن رابطه رزولوشن با اندازه تصویر و فاصله بیننده تا صفحه نمایش است. در واقع برای رزولوشنی مشخص و فاصله ای مشخص و اندازه ای مشخص از تصویر را بطه ای وجود دارد. اگر فاصله بیش از حد زیاد باشد چشم انسان قادر به تفکیک جزئیات نمی شود و بخشی از جرئیات از دست می رود. همچنین اگر بیش از حد به تصویر نزدیک باشیم پیکسل ها دیده می شوند و تصویر چندان دلچسب نیست. این رزولوشن پائین قیمت نهایی دستگاه را نیز بسیار پائین آورده است. 

این دستگاه همچنین مجهر به در گاه HDMI برای ارتباط با کامپیوتر و دستگاه های پخش Blue-Ray می باشد.
[img=527x0]http://irajector.com/img/cms/Epson/300Wx300H2.jpg[/img]
عمرلامپ
عمر لامپ این دستگاه عدد بسیار خوب 5000 ساعت در حالت استاندارد است و در حالت Smart Eco تا 10 هزار ساعت نیز افزایش می یابد که بسیار عالی و مطلوب است و می توانید سال ها بدون مشکل با دستگاه کار کنید.
بلند گوی داخلی
این پروژکتور همانند بسیاری از دستگاه های مشابه دارای بلندگوی داخلی 2 وات می باشد که با اینکه چندان قدرتمند نیست ولی می تواند بسیار کارگشا باشد و در حین آموزش در محیط های کوچک شمار را یاری رساند.
نتیجه گیری نهائی
بدون شک این دستگاه ویژگی اصلی آن قیمت کم آن است. بهای این قیمت کم رزولوشن پائین آن است که البته همانطور که گفته شد برای مقاصد آموزشی ساده کاملا کفایت می کند . البته همچنین این پروژکتور فاقد زوم اپتیکال است که نکته ای منفی به حساب می آید.


ویدئو پروژکتور ایراجکتور - http://irajector.com
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان