انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۵ دلیل نیاز به هدایای تبلیغاتی (بخش دوم)

۵ دلیل نیاز به هدایای تبلیغاتی (بخش دوم)

#1
در ادامه مطلب قبلی در اینجا به موارد دیگری که هدایای تبلیغاتی برای کسب وکار وتجارت شما مفید هستند ، می پردازیم

[عکس: 2017_9_19_14_d0f20fdd-0d5a-4690-8345-83f84443cb50.jpg]

3- در معرض دید بودن تجارت شما برای مدتی طولانی
تبلیغات بر روی بیلبورد یا تلویزیون به سرعت و در عرض چند ثانیه از مقابل چشمان شما عبور می کند اما هدایای تبلیغاتی برای زمانی طولانی در مقابل دیدگان مشتریان شما خواهد بود. به عنوان مثال، مشتریان تی شرت های تبلیغاتی شما را با طرح لوگوی شما بر روی آن چندین بار به تن می کنند یا در لیوان تبلیغاتی عرضه شده توسط شما چای یا قهوه می نوشند. این موارد روش هایی برای ارائه و در معرض دید قرار دادن هر چه بیشتر تجارت شما به طور روزمره می باشد که برای جذب مشتریان بالقوه برای استفاده از محصولات و سرویس های ارائه شده توسط شما بسیار حیاتی می باشند. بر اساس آمار ارائه شده ، 1/76 درصد از افرادی که هدیه تبلیغاتی را دریافت می کنند می توانند تا 12 ماه به راحتی آن را به یاد بیاورند که این عدد در مورد افرادی که تبلیغات را در روزنامه یا مجله می بینند 5/53 درصد می باشد و تنها یک هفته این تبلیغات در ذهن آنها باقی می ماند.

4-در نقش کارت ویزیت تجاری شما عمل می کند
کارت های ویزیت، نام و محصولات شرکت شما را به مردم معرفی می کند. هدایای تبلیغاتی نیز نقشی مشابه با میزان تاثیرگذاری بیشتر را ایفا می کنند. زمانی که هدایای تبلیغاتی مرتبط با تجارت و صنعت خود را عرضه می کنید، شما در واقع تجارت خود را به مشتریان بالقوه خود معرفی می کنید. بر اساس آمار ارائه شده ، 6/71 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، نام شرکت توزیع کننده را به یاد می سپارند. بر روی این هدیه تبلیغاتی اطلاعات تماس شما نیز نقش بسته است که همانند کارت های ویزیت عمل می کند. این اقلام حاوی لوگوی شرکت شما، تصاویر و شعارهایی که توصیف کننده پیام تبلیغاتی شما می باشند، است. در نتیجه محصولی با برند ثبت شده و محسوس می تواند در حکم یک کارت ویزیت برای معرفی تجارت شما به مشتریان به صورت روزمره عمل کند.

5- وفاداری مشتری
مشتریان شما مایل به خرید محصولات شما هنگامیکه به آن نیاز دارند می باشند. اما بازاریابان منابع زیادی را صرف ایجاد یک اساس محکم برای جلب مشتریان وفادار می کنند. با عرضه هدایای تبلیغاتی، جلب وفاداری مشتریان هدف قابل دست یافتن در کوتاه مدت می باشد. اما اطمینان حاصل کنید که هدایای تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و برند شما را با خود همراه دارند. مشتریان کیفیت هدایای تبلیغاتی شما را در ارتباطی تنگاتگ با کیفیت محصولات شرکت شما می بینند. در نتیجه کیفیت آنها می تواند موجب جلب مشتریان شما برای همیشه شود. طبق نظر سنجی وتحقیقات ، افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت کرده اند 52 درصد بیشتر از افرادی که فقط یک نامه تبلیغاتی دریافت کرده اند به تجارت و برند مورد نظر وفادار بوده اند.

همانطور که می بینید، استفاده از هدایای تبلیغاتی در پکیج بازاریابی شما می تواند تاثیرات زیادی داشته باشد. محصولات تبلیغاتی برند دار در این بین می تواند تاثیر بسزایی بر برند و شرکت شما شما داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که در انتخاب هدایای تبلیغاتی خلاقیت و برنامه ریزی مناسبی را پیش گرفته اید. استفاده از هدیه تبلیغاتی در کنار فرم های دیگر تبلیغات تلویزیونی و روزنامه ای می تواند مکمل تجارت شما باشد. با این روش تجارت شما تاثیر زیادی بر مشتریان مورد نظر شما داشته و به سوددهی هر چه بیشتر برند ونام تجاری شما کمک خواهد کرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان