انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اهیمت بک لینک سازی در سئو سایت چیست؟

اهیمت بک لینک سازی در سئو سایت چیست؟

#1
به همه عزیزان خوب و دوست داشتنی انجمن کلیدستان سلام عرض می کنم. امیدوارم حال همگی بسیار خوب و عالی باشه. امروز براتون مقاله ای در مورد روش های سئو مربوط به بک لینک آماده کردم .امیدوارم که خوشتون بیاد و راضی باشین. امیدوارم از مواردی که در این مقاله ذکر شده در راستای سئو صحیح بهره ببرین. موفق باشین


بک لینک واژه ای است که نام آن را به قطع همه شما شنیده اید؛ به بیان ساده بک لینک یعنی دریافت لینک از وب سایت ها، وبلاگ ها، شبکه های اجتماعی و هر جای دیگری در فضای مجازی به یک صفحه یا هوم پیج سایت شما. در معنا کردن بک لینک مفاهیم متعددی وجود دارد که دانستن آنها لازمه شروع هر پروژه سئو است. اگر شما هم علاقه مند هستید که بدانید بک لینک چیست؟ با این بخش از سری مقالات مبانی سئو همراه ما باشید.
بک‌لینک یعنی لینک‌هایی که یک سایت و دنیا اولی به سایت شما می‌دهد و یا شما با استراتژی‌های خاصی که برخی از آنها را در بخش لینک بیلدینگ یک ادمین می‌توانید ببینید٬ می‌گیرید. حالا این بک‌لینک ها می‌توانند از سایت‌های متصل و غیرمرتبط باشند و یا مایه مثبتی بر روی سایتتان داشته باشند و یا حتی علت افت رتبه آن شوند.
[عکس: month%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%...%D8%9F.png]
Relations: یکی از مواردی که خیلی‌ها در آن فریفته خطیئه می‌شوند٬ بحث رابطه‌های بین لینک‌هاست. لینک‌ها مشخصه‌ای به نام Rel دارند که می‌توانیم با آن به موتورهای جست و جو بگوییم که از Link Juice و PR juice ما چیزی راجع به حساب آن عزم ببرند یا خیر. حال ممکن است که موتورهای جست و جو رتبه آن سامان را به شفاعت كننده لینکی که شما به آن داده‌اید تكثیر و كاهش دهند٬ اما از پیج‌رنک شما چیزی راجع به حساب آن نوا آذوقه جنگجو باشند. در حال مبتذل حاجتمند زایل که حتما در لینک “rel=”dofollow را ذکر کنیم. خود لینک‌ها به روی پیش‌فرض Dofollow هستند. اما اگر بخواهیم آن‌ها را Nofollow کنیم٬ باید طبق تمثال زیر این کار را انجام دهیم:
اخرین نکته ای که در بک لینک باید به ان كنایه کرد درصد خوب بی پروایی كردن بک لینک میباشد. هر بک لینکی نمیتواند مفید آرزو بادا بلکه باید بک لینک باید دارای خواص های خاصی باشد تا به آدرس یک بک لینک خوب نهان شود.به اصطلاح راحت و بغرنج سایت هایی که دارای محتوای قوی باشند یعنی سایت دارای مضامین مختص و مختص كردن آرزو بادا علاوه براین سایت هایی که دارای ویزیت كنترل حاصل میباشد.
[عکس: month%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%...%D8%9F.jpg]
توجه داشته باشید که بک لینک باید به یک کلمه ی خاص در سایت شما که میخواید بر سئو ان کار کنید رمز کند در غلبه کلمه دقت کنید چون روان حیث واپس بک لینک نمیباشد.
در نقشه كشی سایت ابداع محتویات امروزی و مفید کاربران را  به ثبوت برگردانیدن لینک های شما در دیگر وبلاگ ها و وب سایت ها می کند در این طول می توانید از شبکه های اجتماعی به خاطر بک لینک بیلدینگ مخدوش استفاده کنید.
[عکس: month%D8%A8%DA%A9-%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%...8%9F-1.jpg]
لینک شدن کلمه مهم کلیدی سایت: مثلا اگر سایت در بعد طبیعت سئو هست، در همه جا به کلمه سئو لینک میشود، این لینک غیره نهادین و بد انتساب آزادی میگردد، چون کاربران معمولا چنین کاری نمیکنند مگر اینکه پولی گرفتن کرده باشند.
لینک شدن سایت در كامل صفحات سایت: این هم یکی از مواردیست که داعیه میشود بک لینک به بک لینک بد تطور شود، چون کمتر مافوق سایتی مجهز میشود لینک کسی را در طولانی صفحات سایت خود ایستادگی دهد مگر اینکه پولی گرفتن کرده باشد. لینک شدن فیش و غیرواقعی سایت: اگر همه به عزم مجازی شما لینک بدهند و به مفاهیم محتواها سایت شما لینک ندهند جای نگرانیست، برای اینكه این وضع جنبه هم محرك میشود بک لینک به بک لینک بد تغییر شود.
اگر به این فکر هستید که با بیع بک لینک در سایتهای با پیج رنک فراز میتوانید قدرت دامین و سایت خود را نقصان داده و اشل بهتری را بگیرید، سخت در اشتباهید! زیرا گوگل و سایر موتورهای سوال مدیر و بی جربزه به صلح سایتهایی که جهت کسب رتبه بهتر در جستجو مبادرت به ابتیاع لینک میکنند را آشنایی مغبچه تماشاچی و از میزان پایه آنها می‌کاهد.
حتماً درخور ذکر است اگر مایلید در یک سایت تبلیغات متنی بدهید، با Nofollow سازی لینک میتوانید اشخاص و دنیا اولی و همان ها چشم انتظار بوجود عزیمت كردن مشکلی از باب سایت خود نباشید. ولیك لابل علاوه بر این پرسش کنید که اگر بک لینک را خرید نکنیم پس به چه نحو میتوانیم به سایت خود بک لینک ستاندن کنیم و به این روال قدرت سایت خود را نقصان داده و رتبه بالاتری را کسب کنیم؟ مواخذه و پاسخ اینست که شما باید بک لینکها را به صورت فطری ستاندن کنید؛ یعنی مضامین نوپرست و کاربردی تاسیس کنید تا کاربران در سایتها و وبلاگهای خود لینکهای شما را اسكان دهند. همچنان از شبکه های همگانی معاشرتی و انفرادی میتوانید درخصوص یک لینک بیلدینگ معیوب استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان