انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دلایل نیاز به هدایای تبلیغاتی (بخش اول)

دلایل نیاز به هدایای تبلیغاتی (بخش اول)

#1
تجارت های کوچک و بزرگ از اهمیت  برای دستیابی هر چه بیشتر به مشتریان مورد نظر خود در بازار رقابتی تبلیغات آگاه هستند. هدایای تبلیغاتی باعث جلب توجه افراد از طریق لوگو و پیام تبلیغاتی ثبت شده بر روی هدیه تبلیغاتی می شوند. این موضوع هدف اصلی خرید و عرضه هدایای تبلیغاتی بین مردم و مشتریان مورد هدف می باشد. به منظور دستیابی به نتایج بهتر، بازاریابان از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند که برای یک مدت طولانی مشتریان و کاربران خود را در ارتباط مستقیم و تنگاتنگ با برند خود نگه دارند. این بدان معناست که توزیع هدایای تبلیغاتی برای مدتی طولانی، مشتریان را در ارتباط با برند شما حفظ می کنند.
به این منظور بازاریابان تجارت ها از کالاهایی استفاده می کنند که مشتریان نیاز روزانه به آنها داشته باشند که می تواند خودکار، تقویم، صفحه زیر موس کامپیوتر، چتر، بطری آب باشد. اما بازاریابان با تجربه به دنبال ایده ها و استراتژی های خلاقانه بوده و کالاهایی را انتخاب می کنند که در کنار پرکاربرد بودن، منحصر به فرد و با کیفیت نیز باشند که این کار به منظور تاثیرگذاری بیشتر و گسترده تر می باشد.
[عکس: 2017_9_18_f0_c378c166-eb29-4efa-9a6c-8c01fe935d2b.jpg]
 
اهمیت هدایای تبلیغاتی برای ارتقای تجارت از همین انتخاب محصول مناسب آغاز می شود. بر اساس مطالعات انجام شده ، 94 درصد از افراد مکانی که هدایای تبلیغاتی را دریافت می کنند به یاد می سپارند. این مطالعه همچنین نشان داده است 83 درصد از مشتریان علاقه مند به دریافت هدیه تبلیغاتی هستند که پیامی تبلیغاتی بر روی آنها نقش بسته است. 85 درصد از دریافت کنندگان این محصولات با شرکت های تبلیغاتی کار می کنند. به علاوه، 58 درصد از مشتریان شرکت کننده در این نظر سنجی اذعان کرده اند که کالاهای دریافتی را 1 تا 4 سال نگه می دارند و حتی در مواردی مشاهده شده که  را بیشتر از 4 سال هم نگه می دارند. نکته مهم دیگر که این مطالعه نشان داده است این است که 89 درصد از مشتریان می توانند نام شرکت و تبلیغ کننده را به مدت 24 ماه بعد از دریافت محصول به یاد داشته باشند. به علاوه، هدایای تبلیغاتی میزان شگفت انگیز 500 درصد مراجعه از سمت مشتریانی که از هدایای تبلیغاتی راضی باشند را نیز با خود به همراه دارد. این موارد حاکی از اهمیت غیر قابل انکار هدایای تبلیغاتی برای بازاریابی و معرفی برند شما می باشد.
5 دلیل برای اینکه تجارت شما از مزایای هدایای تبلیغاتی بهره مند شود
1-بازاریابی موثر و ارزان 
شرکت های تازه کار کوچک زیادی با رویای تبلیغات حیرت آور وسیع در مقیاس بزرگ و توزیع گسترده آن در شبکه های ارتباط جمعی پا به میدان می گذارند. اما صاحبان تجارت های کوچک همچنان می توانند با عرضه هدیه تبلیغاتی ارزان به اهداف خود دست یابند. بسیاری از تولیدکنندگان هدایای تبلیغاتی قیمت های خود را برای توزیع گسترده پایین نگه می دارند. اگرچه قیمت این محصولات پایین می باشد اما تاثیر آنها بر روی دریافت کنندگان آنها بسیار زیاد و موثر می باشد. بر اساس تحقیقات ، لیوان های لوگودار تبلیغاتی موثر می باشند چرا که 57 درصد از مردم می توانند تبلیغات ثبت شده بر روی آن را به یاد بسپارند. در نتیجه  ارزش سرمایه گذاری شما را ارتقا می دهد و شما مشتری مورد نظر خود را از این روش ساده بدست بیاورید.
2-شناخت سریع برند
شناخته شدن برند شما باعث می شود مشتریان به محض دیدن نام و لوگوی برند شما، محصولات و سرویس های عرضه شده توسط شما را به یاد بیاورند. به عنوان مثال، مردم به سرعت با دیدن لوگوی زرد رنگ قوسی شکل مک دونالد، به یاد فست فود و سرویس های عرضه شده توسط آن می افتند. محصولات وهدایای تبلیغاتی شما باعث می شود افراد تجارت شما را به راحتی شناخته و به یاد بیاورند. طبق تحقیقات انجام شده ، 89 درصد از مشتریان قادر هستند تبلیغات بر روی هدایای تبلیغاتی را به مدت 2 سال به یاد داشته باشند.
این هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان زیادی در خانه، شرکت یا ماشین آنها می ماند که یادآور تجارت و شرکت شما می باشد. در حقیقت، مشتریان به طور میانگین 6/6 ماه از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. این باعث می شود که اگر بار دیگر لوگوی شما را ببینند به سرعت هدیه و تجارت شما را به یاد بیاورند. اگر مشتریان کالاهایی با برند شما دریافت کنند، مدت زمان بیشتری شما را به یاد خواهند داشت. این باعث می شود که مشتریان تجارت شما را هنگامیکه به خرید می روند بهتر به یاد داشته باشند و اولویت را به شما بدهند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان