انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
استرس برای حمل بار به خارج از کشور

استرس برای حمل بار به خارج از کشور

#1
در نظر اذهان عمومی اسباب کشی پدیده ای بسیار طاقت فرساست.هرچند این جابه جایی از یک شهر به شهر دیگر در داخل کشور باشد یا مسافت های خیلی دور،در خارج از کشور باشد.
البته استرسی که از انتقال بار به خارج از کشور(مسافت های طولانی)روی مشتری است بسیار بالاتر از انتقال بار در داخل کشور است.پس می بایست به دنبال یک شرکت باربری معتر باشید که کلیه مجوزهای لازم(حمل زمینی،دریایی،هوایی و…) برای انتقال کالا(صادراتی یا اثاثیه منزل) به بیرون از مرزهای کشور را داشته باشد و بتواند ضمانت و مسئولیت بار های شما را در کلیه مراحل آن بر عهده بگیرد.

این شرکت برای حمل اثاثیه شما به خارج از کشور، دارای نماینده در کشورهای آسیایی و اروپایی است که این جابه جایی مطابق با استانداردهای جهانی حمل و نقل انجام می شود و در همه مراحل جابه جایی از قبیل:انجام تشریفات گمرکی تا مرحله ترخیص کالا و…همراه شما خواهیم بود.
ازچند سال گذشته با توجه به نیاز مردم کشورمان به خدمات حمل و جابه جایی بار به خارج از کشور،شرکت هایی ازجمله (سریع بار تهران) برای انجام این کارشکل گرفتند تا بتوانند به یاری شما عزیزان بشتابند.
ازمعیارهایی که مشتریان برای انتخاب یک شرکت مناسب، مد نظر قرار می دهند ،بحث هزینه، سرعت و تضمین سلامت بار است. برای انجام تضمین و ضمانت بار،می بایست حتما بار خود را بیمه کنید.
شرکت های باربری ، فرم هایی را به شما می دهند که باید وزن،حجم و چیزی که داخل بسته می خواهید قرار دهید را بنویسید و مشخصات گیرنده و فرستنده را هم به طور دقیق یادداشت کنید.
ما(شرکت سریع بارتهران) سعی می کنیم با داشتن مجوزهای معتبر تا جایی که امکان داشته باشد،هزینه های انتقال کالا به خارج از کشور را برای شما کمتر کنیم.
این شرکت به همراه تیم حرفه ای خود ،قادر است با کمترین زمان و بالاترین کیفیت ،کلیه بارهای شما را منتقل کند.
شاید برای حمل کالاهای خود نگرانی هایی داشته باشید! اما تیم سریع بار تهران با انجام بسته بندی حرفه ای(کارتن های چند لایه،پلاستیک های حباب دار و…) برای کلیه بارها از جمله کالاهای حجیم و آسیب پذیر و…به شما اطمینان می دهد که با آسودگی خاطر بتوانید ،انجام جابه جایی خود را به ما بسپارید.
این شرکت پس از دریافت و بسته بندی کالاهای شما ،لیست تک تک آنها را به انگلیسی تهیه و شماره گذاری می کند زیرا در گمرک مقصد، نیاز به اطلاعات دقیق تک تک کالاها است.
البته با توجه به نوع (حجم،وزن و…) باری که قصد انتقال آن را دارید،شرکت ما به شما ،روش حمل مناسبتان (زمینی،هوایی و…)را،پیشنهاد می دهد.
[عکس: s1gh_1.jpg]
لینک منبع:باربری سریع بار تهران
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان