انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای فریم لس

پروفیل آلومینیوم پارتیشن شیشه ای فریم لس

#1
در سیستم پارتیشن های شیشه ای فریم لس از انواع مختلفی از پروفیل های آلومنیومی و آهنی استفاده می گردد.در مجموعه پارتیشن ساز از بروزترین نوع پروفیل آلومینیومی که محصول کشور ایتالیا می باشد استفاده گردیده است که برخی از تفاوت های بارز این پروفیل ها به شرح در ذیل آمده است.
1- کیفیت آلومینیوم:
این پروفیل ها از بهترین نوع آلومینیوم ساخته شده اند که در پرداخت سطوح ،آنودایز و رنگ کاری آن بسیار مشهود بوده و پروفیل های مذکور به علت نداشتن ناخالصی در مواد اولیه ،دارای استحکام بالایی هستند

[عکس: Partitionsaz-B2-1.jpg]
2- ظرافت پروفیل:
به دلیل کیفیت بالای آلومینیوم بکار رفته در این پروفیل ها ،امکان ساخت بسیار ظریف آنها با ابعاد کوچک فراهم شده است که این ظرافت تاثیری در قدرت و استقامت پروفیل نداشته و برای سالیان متمادی قابلیت استفاده دارند.

[عکس: Partitionsaz-B2-2.jpg]
3- رنگ و آبکاری:
جدا از کیفیت بالای رنگ و آنودایز در پوشش خارجی این محصولات ،نکته بسیار مهم دیگری نیز وجود دارد که آن همرنگ بودن دستگیره و لولای دربها با رنگ پروفیل به کار رفته در چهارچوب دربها می باشد که نکته مهمی از نظر طراحان و معماران محترم می باشد.

[عکس: Partitionsaz-B2-3.jpg]
4- عایق صوتی: 
در پروفیل های مورد استفاده مجموعه پارتیشن ساز ،قطعاتی لاستیکی برای این پروفیل ها طراحی شده است که در دو طرف شیشه قرار می گیرند تا امکان بهره گیری از بالاترین عایق صوتی ممکن در این سیستم پارتیشن بندی اداری را فراهم نمایند. این قطعات لاستیکی در اطراف چهارچوب دربها نیز قرار می گیرند تا با بسته شدن دربها عایق صوتی برای فضای مورد نظر کامل گردد. این قطعات لاستیکی به گونه ای طراحی شده اند تا پارتیشن های تمام شیشه نه تنها از نظر صوتی بلکه از نظر حرارتی و برودتی به شکل کامل عایق شوند.

[عکس: Partitionsaz-B2-4.jpg]
5- پروفیل درب:
یکی از اصلی ترین معایب پارتیشن های شیشه ای نداشتن پروفیل مخصوص برای چهارچوب درب می باشد که در پارتیشن های شیشه ای فریم لس مجموعه پارتیشن ساز عملاً چنین معضلی وجود ندارد. برای چهارچوب های درب پروفیل مخصوصی طراحی شده است که موجب بالا بردن استقامت درب شده و نیز از بوجود آمدن هر گونه فاصله در اطراف شیشه جلوگیری می نماید تا در عایق بندی فضا خللی وارد نشود.

[عکس: Partitionsaz-B2-5.jpg]
5- یراق آلات:
یراق آلات مورد استفاده در این پارتیشن ها با کیفیت بسیار بالایی طراحی و تولید شده و همگی محصول اروپا می باشند که این امر در بالا بردن عمر محصول و کیفیت استفاده از آن تاثیر بسزایی دارد.


پارتیشن شیشه ای فریم لس  پارتیشن ساز - http://partitionsaz.ir
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان