انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانکس حمام

کانکس حمام

#1
کانکس حمام : شاید شما در مسافرت به اکثر نقاط مختلف شاهد کانکس حمام بودیده باشید این نوع کانکس بیشتر در مکان هایی که امکان ساخت حمام مقدور نیست نصب می شود . کانکس حمام به دلیل جابه جایی و نصب آسان در تمام مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .

می توان کانکس حمام را با توجه به نیاز و سلیقه ی مشتری در اندازه و طرح های مختلف طراحی کرد نمای این کانکس ها را می توان از پی وی سی و کامپوزیت طراحی کرد .


یکی از ویژگی های با اهمیت در ساخت و طراحی کانکس حمام مقاوم بودن آن هاست , مقاومت در برابر سرما و گرما و طوبت و ضد زلزله و سیل می باشد و سبک و قابل حمل می باشند و با توجه به نوع تقاضای مشتری در انواع مدل های مختلف چرخ دار و ثابت ساخته می شوند . سرویس های کانکس حمام دارای دو کابین , سه کابین , شش کابین و .. می باشد . طول و عرض کابین های این نوع کانکس به نوع نیاز مشتری بستگی دارد .
قیمت کانکس حمام

قیمت کانکس حمام با توجه به اندازه , طرح و موادی که در ساخت آن استفاده شده بستگی دارد . کانکس حمام با نماهای متفاوت مثل پی وی سی و کامپوزیت طراحی شده است بنابراین قیمت نیز متفاوت خواهد بود . همچنین قیمت کانکس حمام بسته به محلی که در آن کانکس حمام نصب می شود دارد .


خرید کانکس حمام

برای خرید کانکس حمام دیگر نگران انتخاب کانکس حمام مناسب نباشید طرح انتخابی خود از کانکس حمام را سفارش دهید .کانکسازان شرکت در کمترین زمان کانکس حمام را طراحی و آن را در محل انتخابی مشتری نصب خواهند کرد .


فروش کانکس حمام

جهت فروش کانکس حمام باما همراه باشید .

کانکس حمام دست دوم

پس از خرید کانکس حمام از مشتری اقدام به تعمیر و اصلاحات لازم در خصوص کانکس حمام می کند چون این کانکس یک بار استفاده شده است باید با دقت تمام آن را بازسازی کرد و آن را با نام کانکس حمام دست دوم به مشتری با کمترین قیمت بفروشد . بعضی از مشتریان هزینه ی زیای صرف کانکس نمی کنند به همین علت کانکس دست دوم مناسبترین گزینه ی انتخاب ان ها است
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان