انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای خرید هاست و دومین چکار کنیم

برای خرید هاست و دومین چکار کنیم

#1
قبل از خرید هاست و دومین فکر کنید

آیا می خواهید یک وب سایت شخصی و یا یک وب سایت برای شرکت خود راه اندازی کنید؟ هزاران شرکت ارائه دهنده سرویس میزبانی و دامنه در جهان موجود میباشد. با این حال نه همه آنها ارائه دهنده خدمات و سرویس خوب برای مشتریان میباشند. بسیاری از مردم نام دامنه و هاست را بدون هیج برآوردی خریداری می کنند و بعدا پس از مدتی انها از این خدمات نامید می شوند . بنابراین باید قبل از  و دامنه فکر کرد.
قبل از خرید دامنه باید به چه چیزهایی فکر کرد ؟
1 ) نام دامنه باید آسان باشد .
2 ) با توجه به نوع وب سایت شما .com یا .org ویا .net را انتخاب کنید.
3 ) انتخاب نام دامنه که نوشتن املایی آن آسان باشد.
4 ) در صورت امکان سعی کنید نام دامنه خود را کوتاه انتخاب کنید.
5 ) باید نام دامنه یک نام محبوب و جلب نظر کننده با توجه به کار شما باشد.
6 ) به یاد داشته باشید که نام دامنه نباید با هر شرکت تاسیس شده و یا وب سایت دیگر مطابقت داشته باشد. ممکن است بازدید کننده را گمراه و باعث سر در گمی او شود.
قبل از  یا میزبانی وب به چه چیزهایی باید فکر کرد ؟
بعد از ثبت کردن نام دامنه خود شما باید یک فضا در اینترنت برای میزبانی وب سایت خود خریداری کنید. نام دامنه بدون میزبانی یا هاست بی ارزش میباشد. بنابراین نیاز به فکر کردن درباره موارد زیر قبل از خرید هاست را دارید:
1 ) بودجه: هاستینگ خود را تحت مقدار بودجه خود انتخاب کنید. تنظیم بودجه خود باید واقع بینانه باشد.
2 ) فضای دیسک : فضای وب مورد نیاز خود را حساب کنید. اگر شما می خواهید یک وب سایت شخصی با چند صفحه داشته باشید شما نیاز به 200 تا 500 مگابایت فضای دیسک خواهید داشت. من پیشنهاد می کنم که شما حداقل فضای دیسک را در زمان های خاص داشته باشید در صورت نیاز شما می توانید پکج هاست یا فضای دیسک خود را ارتقاء دهید. هر شرکت هاستینگی این فرصت را به مشتریان خود می دهد .
3 ) آپ تایم / تضمین SLA : آپ تام / SLA یک نکته مهم میباش . وب سایت شما تا زمانی که سرور فعال باشد در اجرا میباشد. بنابراین قبل از خرید هاست وب آپ تایم / SLA آن را چک کنید.
4 ) ضمانت برگشت و یا پس دادن پول : بسیاری از شرکت ها پس دادن و برگشتن هزینه هاست را به مشتریان خود ارائه می دهند . اطمینان حاصل کنید از شرکتی که شما از آنها هاست خریداری می کنید در صورتی که شما از سرویس آنها خوشتان نیامد مبلغ شما را بر گردانند.
5 ) بار گذاری سرور : از شرکت هاستینگ خود درباره هسته پردازش سرور آنها پرسش کنید .اگر هسته پردازنده 8 باشد بنابراین بارگذاری سرور آنها بالاتر از 8 میباشد. در نتیجه سرور انها لود زیاد دارد در این صورت شما باید خرید از این گونه شرکت اجتناب پذیری کنید. اگر هاست شما از این گونه سرورها استفاده کند وب سایت شما برای بارگذاری زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.
شرکت هاست کد در راستای قدر دانی از مشتریان خود هاستهای خود را با 30درصد تخفیف تابستانی ب فروش میرساند و بعد از ان دوباره هاستها را با قیمت های قبلی خود به فروش میرساند برای  به هاست کد بروید
شما دوستان عزیز فقط 15 روز دیگر برای خرید هاست فرصت دارید
لطفا از سایت تور بانکوک ما نیز دیدن نماید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان