انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دوربین مدار بسته داهوآ Dahua

دوربین مدار بسته داهوآ Dahua

#1
دوربین مدار بسته داهوآ Dahua: شرکت داهوآ (Dahua Technology) یک شرکت چینی و یکی از بزرگترین تولید کنندگان  داهوآ Dahua و تجهیزات حفاظتی دنیا است. این شرکت کار خود را در سال ۲۰۰۱ در شهر هانگ زو آغاز کرد و از با رشدی باور نکردنی در فروش محصولات مداربسته در سال ۲۰۱۴ به رتبه پنجم از پرفروش ترین تولید کنندگان محصولات حفاظتی دنیا رسید.

دوربین مدار بسته داهوآ Dahua
شرکت داهوآ یکی از شرکت های پیشگام و پیشرفته در زمینه تولید سیستم های حفاظت تصویری است. سبد محصولات این شرکت شامل طیف عظیمی ازدوربین مدار بسته داهوآ Dahua، تجهیزات ضبط، نمایشگرها و تجهیزات نظارت ترافیک است. داهوآ اولین شرکت در چین بود که دستگاه DVR با کیفیت ضبط Full D1 را در سال ۲۰۰۱ تولید کرد. یکی ویژگی های داهوآ ساخت یک قسمت تحقیق توسعه بسیار بزرگ است و برای این کار سالیانه ۱۰% از درامد خالص خود را اختصاص میدهد. در حال حاضر داهوا حدود ۲۰۰۰ نیرو در بخش تحقیق و توسعه خود دارد.
داهوا دارای یک شبکه فروش کشوری و جهانی است. جدا از دفتر فروش واقع در چین، داهوا چندین دفتر در آسیا، امریکا، اروپا، اقیانوسیه و افریقا دارد. در راستا تقویت بازارهای فروش داهوا برای تمامی محصولات خود در چین “سه سال گارانتی” ایجاد کرده که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت است.
شرکت داهوا دارای ۴۲۲ ثبت ایده و ۲۲ ثبت اختراع متفاوت است. رشد سریع این شرکت باعث شد در سال ۲۰۱۲ با ۶۰% افزایش فروش نسبت به سال قبل به نهمین تولید کننده بزرگ تجهیزات حفاظتی جهان بدل شود.
[img=682x0]http://iraneamn.com/wp-content/uploads/2017/01/1315_1.jpg[/img]
تحقیق و توسعه دوربین مدار بسته داهوآ Dahua

یکی از دلایل شهرت این شرکت سرمایه گذاری ۱۰% از درامد سالانه خود در بخش تحقیق توسعه و داشتن ۲۰۰۰ نفر پرسنل فعال در بخش تحقیق و توسعه است. این شرکت را با دارا بودن چندین جایزه کشوری و بین المللی یکی از فعال ترین شرکت ها در پیشرفت تکنولوژی های وابسته به سیستم های مداربسته است.
طیف محصولات دوربین مدار بسته داهوآ Dahua
طیف محصولات داهوآ به صورت تخصصی شامل تجهیزات مداربسته می شود. این تجهیزات با سه تکنولوژی آنالوگ، شبکه و HDCVI تولید می شوند:
انواع دوربین مدار بسته داهوآ Dahua
دستگاه های ضبط کننده DVR و NVR
مبدل ها و دکودر های مورد استفاده در سیستم های مداربسته
کابل تصویر
انواع کاور و پایه تجهیزات مداربسته
لوازم جانبی مانند لنز دوربین مداربسته
و …
سهم بازار
سهم دقیق بازار این شرکت در تجهیازت مداربسته مشخص نیست اما درآمد شرکت دآهوا در سال ۲۰۱۳ از محل فروش تجهیزات دوربین مدار بسته داهوآ Dahua مبلغی بالغ بر ۸۸۲میلیون دلار بود. این شرکت دارای ۴۴۲ نمایندگی فعال فروش در سراسر جهان است.
سطح قیمت محصولات دوربین مدار بسته داهوآ Dahua
دلیل اصلی فروش گسترده محصولات شرکت داهوآ قیمت مناسب این محصولات نسبت به دیگر برندهای معتبر موجود در بازار در مقایسه با کیفیت محصولات است. قیمت این محصولات در سطحی است که امکان رقابت داهوآ با برندهای متفرقه بازار را نیز فراهم می کند.
شرکت Dahua با مسئولیت محدود تولید کننده های حرفه ای در زمینه فناوری امنیتی و نظارت است. بیش از ۱۵ سال گذشته شرکت داهوا در ضمینه توسعه فناوری فعالیت داشته است و به طور کامل در تحقیقات و طراحی تکنولوژی تجهیزات نظارتی خودکفا است. در حیطه سخت افزار و هم نرم افزار ها با انعطاف پذیری بالا برای تنظیمات مختلف و برنامه های کاربردی ، نگاه به آینده از اهداف طراحی در شرکت بوده است.
Dahua در سال ۲۰۰۲ میلادی با تولید DVR های ۸ کانال Real-time آغاز به کار کرد و تا سال ۲۰۰۳ موفق به تولید دستگاههای ۱۶ کانال Real-time شد.از سال ۲۰۰۶ با تغییر در ساختار شرکت موفق به راه اندازی خط تولید در تمام ضمینه های حفاظتی از جمله دوربین مداربسته ، دی وی آر ، دوربین های تحت شبکه ، سرور و غیره شد.
در سال ۲۰۱۱ موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.
Dahua برای اولین بار موفق به تولید DVR ، با تعداد کانال ۳۲ فول D1 در جهان گردید.
محصولات داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC است. محصولاتDahua با اعتبار بالا در اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد و به طور گسترده ای در بسیاری از زمینه ها از قبیل بانکداری، امنیت عمومی، منابع انرژی، هوشمند سازی و حمل و نقل استفاده می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان