انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت آموزشگاه

طراحی سایت آموزشگاه

#1
طراحی سایت آموزشگاه
طراحی سایت آموزشگاه


طراحی سایت
 آموزشگاه 
طراحی سایت آموزشگاه در راستای اهداف آموزشی طراحی می گردد و بر میزان کیفیت آموزشی تاثیرگذار خواهد بود. طراحی سایت آموزشگاه بسته به زمینه فعالیت آموزشگاه می تواند فایل ها و موارد آموزشی متعددی را در خود بگنجاند. در واقع طراحی سایت آموزشگاه علاوه بر ارتقای سطح آموزشی می تواند راحتی کاربران را نیز به دنبال داشته باشد.

 آموزشگاه
 آموزشگاه در صفحات خود می تواند ارائه اطلاعات در خصوص کلاس های آموزشی و دوره های آموزشی داشته باشد. همچنین قابلیت دانلود فایل های آموزشی امکان جالبی خواهد بود که اغلب برای دانش پذیران نیز جالب می باشد. به راحتی می توانید فایل های آموزشی را در منوها و زیر منوها به صورت دسته بندی شده ای قرار دهید تا کاربران به راحتی بتوانند فایل آموزشی مورد نظر خود را بیابند.

امکانات در طراحی سایت آموزشگاه
در طراحی سایت آموزشگاه می توانید در منو و زیر منوهای آن توضیحاتی در خصوص کلاس های آموزشی ، دوره های آموزشی ارائه شده و نیز هزینه کلاس های آموزشی و دیگر اطلاعات که مورد نیاز دانش پذیر قرار می گیرد را می توان درج نمود. طراحی سایت آموزشگاه همچنین می تواند امکان ثبت نام آنلاین را برای کاربران فراهم آورد و نیز قرار دادن درگاه آنلاین می تواند برای کاربران این فرصت را فراهم نماید تا هزینه دوره آموزشی خود را پرداخت نمایند و به راحتی ثبت نام در آموزشگاه را در بستر  انجام دهند. همچنین با در نظر گرفتن اصول سئو سایت می توانید مشتریان را به سمت طراحی وب سایت خود جلب نمایید و درآمدزایی بالایی را برای خود کسب نمایید.
 
طراحی سایت با php
طراحی سایت با php
 
 
 
طراحی سایت با php و نیز asp از جمله پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی تحت وب می باشد که امکان طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت آگهی ، طراحی سایت ثبت نام و غیره را فراهم می نماید و به راحتی به واسط کدنویسی می توانید اجرا گردد. طراحی سایت با php در پرکاربردترین زبان برنامه نویسی قرار گرفته است که راحتی بیشتری را نسبت به دیگر زبان های برنامه نویسی تحت وب دارد و با تعداد خطوط کمتر می توانید قابلیت ها و امکاناتی که در طراحی سایت خود مدنظر دارید را به اجرا درآورد.
 
 
طراحی وب سایت با php
 
 
طراحی وب سایت با php می تواند موجب گردد که شما فروشگاه اینترنتی خود را با قابلیت ها و امکانات متعددی همچون سبد خرید ، قابلیت مشاهده محصول با جزییات را ایجاد می نماید که تماما نمایی حرفه ای به طراحی سایت شما خواهد داد. حجم کدها در سرعت طراحی سایت شما نیز تاثیرگذار می باشد بنابراین شما می توانید با استفاده از زبان php با بهبود سرعت خود در سئو سایت خود اثری مثبت را بگذارید. در زبان php می توانید به واسط کدها بسیاری از قابلیت ها را در طراحی سایت خود درج نمایید . بسیاری از این قابلیت ها می تواند در کنار زیبایی، نمای حرفه ای به طراحی سایت شما بخشد.
 
 
امکانات در طراحی سایت با php
 
طراحی سایت با php می تواند قابلیت اتصال به پایگاه داده را فراهم نماید و برای سایت هایی که می خواهند اطلاعات و داده های کاربران خود را ذخیره نمایند و از این اطلاعات به تحلیل و آنالیزهایی دست یابند مورد نیاز قرار می گیرد. کاربران پس از ورود به سایت ، در فرمی می تواند اطلاعات را وارد نمایند و سپس این اطلاعات ذخیره گردند تا مورد بررسی و نیز بازیابی قرار گیرند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان