انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
راهنمای خرید دوربین مدار بسته

راهنمای خرید دوربین مدار بسته

#1
راهنمای خرید دوربین مدار بسته


چه تصمیماتی که در انتخاب یک دوربین مداربسته غیراصولی می باشند؟

گرفتن تصمیماتی که نادرست و غیراصولی باشند در زمان انتخاب یا در زمان خرید دوربین‌ مدار بسته باعث می شود که سرمایه شما و همچنین دقت و انرژی شما از بین برود . پس لازم است برای اینکه از این کار جلوگیری کنیم به یک تحقیق اصولی در مورد راهنمای خرید دوربین مدار بسته و انتخاب دوربین مدار بسته خوب برای نصب آن در محیطی که مورد نظر خود است اقدام نمایید.
[عکس: CCTV_cheap.jpg]
راهنمای خرید دوربین مدار بسته آنالوگ
مشتریان برای اینکه سیستم دوربین مدار بسته آنالوگ برای خودشان انتخاب می کنند چند دلیل دارند یکی برای ارزان بودن و یکی برای سادگی آن را انتخاب می نمایند . اگر شما برای یک سیستم آنالوگ به قدر زیاد هزینه کنید در واقع باعث هدر دادن سرمایه شما می شود ،بخاطر اینکه اگر بخواهیم مقایسه کنیم می توانیم بگوییم ، دوربین های مدار بسته آنالوگ در مقایسه با دوربین های مدار بسته که تحت شبکه می باشند، در وضوح تصویر دارای محدودیت بسیار زیادی هستند . در واقع این محدودیت بدون اینکه به این نکته توجه کند که از چه برند دوربین مدار بسته آنالوگی استفاده می کنید ، است و این به عنوان یکی از اصلی ترین عیب های آن در مقابل با دوربین های مدار بسته تحت شبکه محسوب میگردد.
در نتیجه اگر دوست دارید طول عمر بیشتری برای دوربین های مدار بسته که خرید کرده اید داشته باشید باید از برندهای که کیفیت دارند استفاده کنید . اگر که شما برای پرداخت هزینه بیشتری برای انتخاب دوربین مدار بسته محدودیت ندارید ، این بهتر می باشد که از نوع دوربین مدار بسته که تحت شبکه می باشند استفاده نمایید.
خرید یک برند دوربین مدار بسته ناشناخته کره ای، ژاپنی، تایوانی و…
همانطور که در بالای مقاله نیز اشاره شد ، در واقع بیشتر برندهای که در بازار هستند شهرت جهانی ندارند. در این دوربین های مدار بسته محصولاتی که نام ندارند ، به واسطه کشور چین ساخته می شوند که آنها در ایران یا در محلی که تولید می شوند، برای آنها نام برندی خاص انتخاب میگردد . اگر شما دوست داشتید یک برندی را از لحاظ اینکه یک کشور آن را تولید کرده را انتخاب کنید در نتیجه بهتر می باشد که تحقیق لازم را در مورد آن برند انجام دهید. اگر می خواهید برندهای بهتری و همچنین اطمینان بیشتری از آن برند را برای خودتان رقم بزنید بهتر است از برندی که مورد تایید ما است استفاده کنید. اگر شما سوالی دارید یا در خرید دوربین مداربسته دچار تردید هستید با کارشناسان مجرب شرکت آزاد تماس بگیرید و در اینصورت با آگاهی مناسب که پیدامی کنید یک دوربین مداربسته با کیفیت را انتخاب و بعد از آن خرید بنمایید.
انتخاب یک دوربین مداربسته با قیمت بالا و نصب آن بر روی سیستمی که حرفه ی نیستند:
کیفیتی که در عملیات نصب دوربین مدار بسته است حتما به اندازه کیفیتی آن نوع دوربین مدار بسته ی که نصب شده ، در کیفیت نهایی سیستم مدار بسته شما تاثیر خواهد داشت. لذا ضروری است با پژوهش (تحقیق) و انتخاب درست و مناسب سیستم نصب دوربین های مدار بسته ، و اینکه اینگونه از این فرایندها را به یک شرکت بااعتبار بسپارید و در این صورت با اطمینان بیشتری می توانید اقدام نمائید.

انتخاب دوربین مداربسته وریفوکال برای مکان های عادی
لنز دوربین های مدار بسته به سه نوع تقسیم می گردد که عبارت اند از: ثابت، وریفوکال و زوم
به طور طبیعی لنزهای ثابت دارای زاویه ای باز می باشند و مناسب برای استفاده در مکان های عموی و اتاق ها هستند . اما از دوربین های مدار بسته که لنز وریفوکال را دارا می باشند در مواردی مورد استفاده قرار می گیرد که برای آن محیط لنز غیر حرکتی یا ثابت وجود نداشته باشد و یا اینکه در طول زمان به اینکه زاویه دید را تغییر بدهیم نیاز وجود داشته باشد. اگر که با زاویه ی که مدنظر شماست یا به عبارتی زاویه که دلخواه شماست لنز ثابت برای آن وجود داشته باشد، در صورتی که از این دوربینهای مداربسته که دارای لنز وریفوکال هستند برای دوربین نصب شده استفاده کنید فقط هزینه ی اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته – نبود گارانتی و ضمانت واقعی
این امکان وجود دارد که شما وقتی از یک شرکت معتبری که فعال هم هست نسبت به خرید دوربین مداربسته کنید باید هزینه کمی بیشتر را بپردازید. اما به این نکته دقت کنید که دریافت ضمانت و گارانتی که معتبر باشد بسیار مفید است . پس نتیجه میگیریم که وقتی یک دوربین مداربسته را از افراد فروشنده ی که نامعتبر هستند خریداری کنیم و یا ضمانت و گارانتی را که غیر واقعی است را دریافت کنیم این کار باعث هدر رفتن سرمایه می شود این در صورتی است که مشکلی در سیستم مدار بسته به وجود بیاید.
انتخاب یک دوربین مداربسته صنعتی برای محیطی که نور ندارد.
در راهنمای خرید دوربین مدار بسته در صورتی که به نصب دوربین مداربسته در محیط های دارای نور کم هستند و یا با دید در شب نیاز دارید، انتخاب کردن و اقدام به خرید کردن یک دوربین مدار بسته صنعتی که دارای ویژگی نصب لنز جداگانه بر روی خود است کاری اشتباه است . به دلیل اینکه به محض اینکه در محیط نور کم شود و یا با تاریک شدن آن محیط نصب این دوربین های مدار بسته صنعتی ، امکان دید در این ها بسیار ضعیف و یا حتی در مواردی بسیاری غیرممکن خواهد شد. پس در اینصورت بهتر است زمانی که یک دوربین مداربسته خریداری می کنید به نوع کاربری بودن آن و همچنین نیاز محیطی که دارید را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید دوربین مدار بسته – مراجعه به وب سایت شرکت

معمولا شرکت های معتبری که در کار واردات ، و فروش دوربین مدار بسته می باشند ، دارای وب سایت بوده و لیست محصولات خود را در وب سایت قرار می دهند، می توان با مراجعه به وب سایت شرکت های دوربین مدار بسته ، برند ها ، فیلد کاری ، تنوع محصولات ، قیمت و نحوه ی ارائه گارانتی دوربین های مدار بسته ، اطلاعات کلی در رابطه با شرکت مذکور دریافت نمایید، تمامی این گزینه های ذکر شده میتوان به عنوان گزینه ای برای راهنمای خرید دوربین مدار بسته به کار برده شوند.
برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با راهنمای خرید دوربین مدار بسته ، با متخصصین ما در شرکت ایران امن در تماس باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان