انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۴ دلیل در مورد اهمیت بلاگ برای کسب و کار شما

۴ دلیل در مورد اهمیت بلاگ برای کسب و کار شما

#1
در مورد اینکه آیا بلاگ در محیط بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی امروزی همچنان اهمیت سابق را دارد یا نه اختلاف نظرهای زیادی وجودی دارد. صرف نظر از اینکه کسب و کار شما کوچک است، یا یک شرکت چندملیتی بزرگ است، وبلاگ یک بخش جداناپذیر از استراتژی بازاریابی محتوای آنلاینتان است.

۴ دلیل برای اینکه چرا به یک بلاگ در طراحی سایت نیاز دارید:
  • جذب ترافیک برای وب سایتتان

  • افزایش سئو تان

  • قرار دادن نام‌تجاری کسب و کارتان به عنوان پیشتاز صنعت

  • ایجاد روابط بهتر با مشتریان
۱- جذب ترافیک به سمت سایت:
ساخت بلاگ به شما فرصت می‌دهد تا محتوای جذاب برای مشتریان خود تولید کنید. از این روش به عنوان تاکتیکی برای جذب ترافیک به سمت وب سایتتان استفاده کنید. بلاگ را بر روی وب سایتتان تبدیل به شالوده‌ی همه‌ی پلت‌فرم‌های رسانه‌ای کنید.
ممکن است کسب و کارتان بر روی فیس‌بوک، توئیتر، پینترست، لینکداین یا سایر شبکه‌های اجتماعی صفحه‌ی مخصوص به خودش را داشته باشد. از بلاگتان پست‌هایی با محتوای مناسب به سایت‌های اجتماعیتان پست کنید. برای فالوئرهایتان دلایلی فراهم کنید که از وب سایتتان یا از بلاگتان دیدن کنند.
به علاوه، از مقاله‌های موجود در وب سایتتان مستقیما لینک‌هایی را پست کنید تا ترافیک را جذب صفحات خاصی از وب سایتتان کنید.
۲- افزایش سئو :
بلاگها سئو شما را افزایش می‌دهند. محتوای تازه و جدید، کلیدی است جهت شکست دادن رقیبان در نتایج حاصل از جستجو در موتورهای جستجو. در مقاله‌هایتان از کلمات کلیدی استفاده کنید. کلمات کلیدی، موضوعات و دسته‌هایی که مایلید کسب و کارتان با آن شناخته شوند را لیست کنید. هنگام نوشتن پست‌هایتان از این کلمات و اصطلاحات استفاده کنید.
البته صرف نظر از اینکه فعالانه به دنبال افزایش جستجوی کلمات کلیدی باشید یا نه، ایجاد بلاگ در مورد صنعت، کسب و کار، محصول یا سبک مورد پسند مشتری‌هایتان به طور منظم معمولا جستجو برای کلمه کلیدیتان را افزایش می‌دهد. مصمم بودن در استفاده از کلمات کلیدی مطمئنا نتایج‌تان را افزایش می‌دهد.
کلمات کلیدی و سر فصل موضوعات (تاپیکها) وب سایتتان روشی است که گوگل (و سایر موتورهای جستجو) به وسیله‌ی آن سایتتان را به کلمات جستجو شده پیوند می‌دهد.
۳- مطرح کردن نشان تجاری به عنوان نشان پیشتاز در یک صنعت خاص :
مقاله‌هایی که خوب نوشته شده باشند، شرکت شما را به عنوان شرکت پیشتاز در یک صنعت نشان می‌دهند. با پست کردن موضوعاتی که بازار و دانشتان را نشان می‌دهد، توانایی‌ها و مهارت‌هایتان را در کسب و کارتان یا خدمت و تولیداتتان به نمایش می‌گذارید و آنها را تبلیغ می‌کنید.
اگر یک خرده فروش هستید، پست‌هایی در بلاگتان بگذارید و در مورد محصولاتتان تبلیغ کنید. بدین ترتیب مشتریانتان شما را به عنوان منبع اطلاعات در مورد کالاهایی که می‌خواهند می‌شناسند.
اگر درB2B (مدل بنگاه به بنگاه) هستید، مقالات مناسب و جامعی در مورد نوع خدماتی که ارائه می‌کنید، پست کنید. سعی کنید به هاب یا محل گردهمایی صنعتی که در آن فعالیت‌ می‌کنید، تبدیل شوید.
بدین ترتیب اطمینان‌سازی هم می‌کنید. هرچه بیشتر نشان دهید که در زمینه‌ی کاریتان مهارت و اطلاعات کافی دارید، مشتریان بیشتر به شما اطمینان می‌کنند و نیازهایشان را از شما تامین می‌کنند.
به علاوه مشتریان از آموزشی که برایشان فراهم می‌کنید سود می‌برند.
۴- روابط بهتری با مشتریان ایجاد کنید :
بلاگ‌ها منبعی دیگری جهت تعمیق ارتباط با مشتریان فراهم می‌کنند. مشتریان با برقراری ارتباط مستقیم با وب سایتتان قادر خواهند شد تا کسب و کار و محصولاتتان را با راحتی و سادگی بشناسند.
با فراهم کردن اطلاعات و تسبیط خود به عنوان منبع اطلاعات اطمینان ایجاد کنید. مشتریان دوست دارند تا اطلاعات کسب کنند و از اینکه شما به آنها اطلاعات می‌دهید قدرشناس خواهند شد.
به علاوه، همانند سایر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به پرسش‌های مشتریان پاسخ دهید و با آنها تعامل برقرار کنید. اگر در مورد محصولی که در مورد آن مطلبی نوشته‌اید پرسشی دارند، مستقیما در وب سایتتان به آن پاسخ دهید. در یک بلاگ برخلاف بسیاری از سایت‌های اجتماعی، قابلیت جستجو تا مدتی وجود دارد. همچنین نظرات روی وب سایت نسبت به پاسخ‌های روی توئیتر یا پست‌های فیس‌بوک برای مدت طولانی‌تری باقی می‌مانند. مشتریان دیگر نیز گفتگوها و تعاملات شما را می‌بینند.
طراحی سایت  به صورت حرفه ای
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان