انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یو پی اس KSTAR چین, یو پی اس چینی

یو پی اس KSTAR چین, یو پی اس چینی

#1
یو پی اس KSTAR چین, یو پی اس چینی
یو پی اس چینی

یو پی اس چینی: یکی از معروف ترین یو پی اس های چینی را می توانیم KSTAR بدانیم . بیشتر این یو پی اس برای موارد ذخیره و هم مصرف بهینه برق مناسب می باشند ، اما این یو پی اس ها دارای کیفیت برق خروجی خوبی هستند که بیشتر برای مصرف های خانگی کوچک و متمرکز و مراکز اداری  مورد استفاده قرار گرفته می شوند .

یو پی اس kstar

در بازار ایران بیشتر یو پی اس های که از نظر قیمتی ارزان هستند و یا قیمتی مناسب دارند از این نوع یو پی اس می باشند که هم ماندگاری قابل قبول و هم بازدهی عالی و داوم خوبی برای مصارف عادی داشته اند . برخی دیگر از این یو پی اس ها دارای توان بالایی می باشند و همچنین کیفیت خوب جریان متناوب خروجی داشته اند که از آن ها برای استفاده نمودن در شبکه های گسترده مصرف کننده ، پردازشگر ها و مرکزهای داده و مانیتورها بکار گرفته می شود.
[عکس: kstar.gif]
در این گونه یو پی اس ها عموما باتری ها به شکل عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند ؛ یکی از مزایای که این یو پی اس ها دارند ابعاد به نسبت کوچک آنها می باشد که به صورت تقریبی 1.5 در 0.7 متر هستند . راندمان برقی این یو پی اس ها در حدود 94% می باشد که فقط 1 درصد از رقیبان و همتایان اروپایی خود کمتر می باشد این یو پی اس ها برای مصرف های بیمارستانی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند .

در همه ی موارد می توان از نوع  یو پی اس های چینی استفاده کرد که توان بالای و کیفیت برق خروجی خوبی داشته اند. در یو پی اس ها با توجه به نوع مصرفی که داشته اند میزان قدرت ذخیره برق آنها بین 1تا20 ساعت می باشد که نباید فراموش کرد در جهت مصرف های با بار الکترونیکی مداوم و گسترده مثل مصرف های بیمارستانی بهتر می باشد از نمونه های استفاده کرد که زیادتر از 10هزار ولت آمپر دارند که هم کارکرد بالاتری داشته و هم از راندمان بهتری برخوردارند. در نهایت باید بدانیم که باتری های چینی در جهت مصرف های تک فاز از کارکرد بهتری برخوردار می باشند .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان