انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک پارتیشن ایده آل انتخاب کنیم ؟

چگونه یک پارتیشن ایده آل انتخاب کنیم ؟

#1
یکی از مشکلات عدیده ای که مدیران در امر تفکیک فضاهای اداری خود با آن روبرو هستند،نحوه چیدمان برای استفاده بهینه از محیط و انتخاب پارتیشن مناسب می باشد
که تنوع در محصولات و لیست بلند بالایی از تولیدکنندگان و فروشندگان که هر کدام ایده متفاوتی در این زمینه به مشتری القا می کنند،انتخاب را برای خریداران بسیار سخت می سازد.
در این مقاله ما سعی داریم تا به اختصار به نکات کلیدی در انتخاب پارتیشن بپردازیم تا با توجه به نیازهای اصلی و فضاهای موجود،پارتیشن مناسب برای محیط اداری خود را انتخاب نمایید.

 *نیازهای مشتری و محصولات موجود در بازار:  
برای اینکه پارتیشن موردنیاز مدیران بهتر مشخص شود اول باید به تفاوت بین پارتیشن اداری و دیوار پارتیشن جداکننده اشاره نماییم.پارتیشن اداری به منظور تفکیک یک سالن به قسمت های مختلف بدون در نظر گرفتن پنجره ها و نور طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد و به همین علت است که در بیشتر قسمت های پارتیشن از شیشه استفاده می گردد تا نور طبیعی را به تمامی بخش ها برساند ولی دیوار پارتیشن بر اساس محل و ابعاد پنجره ها طراحی می گردد و باید برای تمام فضاهای پیش آمده،یک پنجره در نظر گرفت تا نور طبیعی به تمام قسمت ها برسد. با توجه به تفکیک های متعدد در اکثر فضاهای اداری و محدود بودن پنجره ها پس بهتر است برای انتخاب پارتیشن اداری از مدل هایی استفاده کنیم که بیشترین ابعاد شیشه را داشته باشد. امروزه تنوع پارتیشن در بازار بسیار زیاد و گسترده می باشد که ما برای آشنایی بیشتر شما به محبوب ترین و کاربردی ترین آنها می پردازیم:    
1- پارتیشن دو جداره و تک جداره با سازه ام دی اف:                                                
 این سری از پارتیشن ها با سازه از جنس ام دی اف و با مدول بندی های متفاوت اجرا می شوند و قابلیت باز و بسته شدن و جابجایی را دارند.در این محصول که ترکیبی از ام دی اف با شیشه بوده و بسیار جذاب می باشد،قابلیت اجرا در تمامی ابعاد وجود دارد و همین امر این پارتیشن را به پر استفاده ترین نوع پارتیشن ها در ایران تبدیل کرده است که طرفداران بی شماری نیز دارد.                              
  مشخصات فنی و کاربرد محیطی:          
 این محصول با دو جداره شیشه و ام دی اف که با پرده های ولوم دار دید را تا حد صفر کاهش می دهد و تفاوت آن با دیگر محصولات همتای خود استفاده از ام دی اف در ابعاد متغیر در تمامی قسمت های آن می باشد که سطح دید و میزان انعکاس نور به داخل را کاهش یا افزایش می دهد
[عکس: o1o.jpg]
چگونه یک پارتیشن ایده آل انتخاب کنیم ؟  پارتیشن ساز
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان