انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تست دیگ آبگرم

تست دیگ آبگرم

#1
عملکرد یک دیگ بخار و سیستم آب گرم زمانی قابل قبول است که مطابق با هدف طراحی و توالی عملیاتی مشخص شده باشد. توجه به اقدامات زیر در طول فرایند تست دیگ آبگرم ، راه اندازی می تواند به بهبود قابل ملاحظه در عملکرد سیستم و بهره وری انرژی منجر شود:

تست عملکرد دیگ آبگرم
باید تمام موارد ایمنی، اینترلاک، و آلارم به درستی در هر دو حالت اتوماتیک و دستی عمل کنند. باید توجه کرد که نصب و راه اندازی سنسور مناسب و کالیبراسیون تایید شود. سیستم کنترل DDC متکی بر ورودی از سنسور های مختلف (مانند دما، فشار و جریان) به منظور دستیابی به عملکرد سیستم مورد نظر می باشد. اگر سنسور به درستی قرار نگرفته است، و یا مقدار اندازه گیری شده از هر سنسور در الگوریتم کنترلی نادرست است، سیستم پاسخ را در نظر نمی گیرد.

در تست دیگ آبگرم در صورت قابل اجرا بودن بررسی کنید که شیرهای عایق اتوماتیک به درستی نصب شده و عمل می کنند. (شیرهای عایق اتوماتیک معمولا زمانی نصب می شوند که دیگ های متعدد به یک سرآیند تامین متصل می شوند. بویلر با پمپ های اختصاصی به طور کلی شیرهای عایق اتوماتیک ندارد) هنگامی که یک دیگ بخار جداگانه عمل نمیکند، باید شیر انزوا بسته شود تا از از گردش آب در واحد جلوگیری کند.

این تنظیمات پمپاژ انرژی را کاهش می دهد و از رقت درجه حرارت آب گرم با ترکیب آب گرما ندیده و جریان از طریق دیگ های غیر عملیاتی، با آب داغ جلوگیری می کند.

بررسی مرحله بندی مناسب دیگ بخار تحت شرایط عادی، و همچنین تحت هر شکست و حالت عامل اضطراری ، به خصوص اگر چندین واحد نابرابر در اندازه نصب شده باشد ضروری است. هماهنگی نزدیک بین مرحله بندی دیگ بخار و بار واقعی ، مصرف انرژی را به حداقل می رساند.

به عنوان مثال استفاده از یک دیگ بخار کوچک با کارایی خوب مفید است زیرا در بارهای کم و برای فعال کردن یک دیگ بخار بزرگتر در صورتی که بار فراتر از ظرفیت گرمایش دیگ بخار کوچکتر نباشد کارایی دارد.

[عکس: steam-boiler.jpg]

زمان تست بویلر : زمان مورد نیاز برای آزمون
مقدار زمان لازم برای اجرای تست دیگ آبگرم بر روی یک سیستم آب گرم، وابسته به اندازه و پیچیدگی نصب و راه اندازی و توالی کنترل مشخص شده است. به عنوان مثال، تعداد اجزای سیستم (از جمله دیگهای بخار و پمپ های)، و همچنین پیچیدگی توالی از عملیات (از جمله استراتژی های تنظیم مجدد، کنترل ظرفیت، پارامترهای مرحله بندی و سد کننده ها / آلارم ) می باشد و به طور قابل توجهی تحت تاثیر زمان مرتبط با تست کل سیستم می باشد.

الزامات مورد نیاز تست دیگ آب گرم یا دیگ بخار در آزمایش های منظم با توجه به مقررات ملی ، و نوع تجهیزات نصب شده متفاوت خواهد بود. آزمون های روتین زیر طبق قوانین بهداشت و ایمنی کار HSE در انگلستان برای یک خانه دیگ بخار مورد نیاز است.

روزانه:

تست دیگ آب گرم : اتاق های خارجی (شناور یا کنترل نوع پروب)
  1. دمیدناز طریق دریچه های توالی پاکسازی برای حذف هر لجن انباشته شده در مخازن
  2. به طور جداگانه، آلارم های ضعیف اول و دوم تست می شوند.
هفتگی:

  1. کاهش سطح واقعی آب بویلر در تست بویلر به وسیله تبخیر به 1st و سپس بایین آمدن تا 2nd
  2. آلارم بلند معمولا هر هفته یکبار در تست بویلر انجام می شود.تست
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان