انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صدور گواهی سلامت لیفتراک

صدور گواهی سلامت لیفتراک

#1
پس از بازرسی و تست انواع لیفتراک ها و تطابق آنها با چک لیست های ایمنی OHSA و موارد بازرسی لیفتراک ارائه شده توسط سازمان استاندارد ایران در صورت سلامت لیفتراک و رعایت موارد ایمنی و بهداشت محیط کار را انجام می شود.

مراحل صدور گواهی سلامت لیفتراک
جهت دریافت گواهی سلامت لیفتراک در انواع مختلف آن پس از اعلام درخواست بازرسی لیفتراک کارشناس در محل حاضر شده و تست بار لیفتراک و سایر تست های ایمنی بخش های مختلف هیدرولیکی و مکانیکی و برقی لیفتراک را طبق استاندارد های روز دنیا و با توجه به مدل و نوع لیفتراک های شما انجام داده در صورت تطابق و عدم وجود نا هماهنگی، نقص و مشکلات فنی صدور گواهی سلامت لیفتراک انجام می شود .

اما در صورت وجود مغایرت و استاندارد نبودن لیفتراک عیوب و نقص های فنی و ایمنی لیفتراک و بهداشت محیط کاری اعلام شده و کافرما پس از بر طرف کردن نقص طی زمان اعلام شده درخواست بازرسی مجدد را به کارشناس می دهد. پس از بازرسی لیفتراک مجدد و برطرف شدن نواقص لیفتراک و انجام تست بار در صورت سلامت لیفتراک گواهی سلامت لیفتراک از سوی شرکت صادر می شود.


صدور گواهی سلامت لیفتراک : اهمیت
با توجه به کاربرد فراوان و نقش اساسی لیفتراک ها در صنعت رعایت ایمنی کارگران، اپراتور لیفتراک، تجهیزات، تولیدات از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولیت ایمنی تجهیزات و ماشین آلات و حوادث احتمالی متحمل بر عهده مسئول ایمنی بهداشت HSE و یا سرپرستان کارگاه و یا کارخانه می باشد از این رو بستن قرارداد بازرسی فنی و ایمنی لیفتراک با یک شرکت بازرسی معتبر و با سابقه نشان دهنده مدیریت صحیح یک مدیر HSE می باشد تا بتوان از لیفتراک ها در سلامت کامل بهره برد و عمر خدمت رسانی آنها را بالاتر برد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان