انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت در تهران

طراحی سایت در تهران

#1
طراحی سایت در تهران

 
 
 
از آنجایی که بسیاری از کسب و کار ها در قشر های مختلف جامعه به انجام طراحی وب سایت پرداخته اند ، قشر وکلا نیز این نیاز را در حوزه فعالیت خود حس نموده و به انجام این امر روی آورده اند . در واقع اگر یک وکیل بخواهد در دنیای مجازی نیز کاربرانی را به خود جذب نماید می بایست اقدام به  نماید
بر اساس تحقیقات به عمل آمده از بدو ورود کاربران به وب سایت تنها 3 ثانیه زمان می برد تا کاربر درباره کاربردی بودن یا نبودن سایت تصمیم قطعی بگیرند بر همین اساس اگر در نگاه اول در جلب توجه کاربران به خوبی عمل نکنید ، قطعا آن ها را از دست خواهید داد .
 
انتخاب شرکت طراحی وب سایت :
در انتخاب شرکت  دقت بسیاری را می بایست به خرج دهید زیرا می تواند در رسیدن یا نرسیدن شما به موفقیت و تبدیل کاربران به مشتری برای شما تاثیرگذار باشد .
 
مزیت های یک شرکت طراحی سایت خوب :
یکی از مواردی که می بایست در شرکت طراحی شما رعایت شود این است که طراحی وب سایت شما با مورد بررسی قرار دادن نقاط قوت تان پیش رود و این مسئله را در اولویت کار های خود قرار دهد
هم چنین برای برقراری ارتباطی نزدیک تر و بهتر میان کاربران وب سایت و مدیریت سایت ، بخش مربوط به تماس با ما را به بهترین صورت ممکن طراحی نماید . اصلی ترین هدف یک شرکت طراحی سایت حفظ مشتریان وب سایت با افزایش کاراکتر های موثر در جذابیت یک سایت می باشد .
 
علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که می بایست در شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می نمایید رعایت شده باشد ، قوانین بهینه سازی یا سئو وب سایت می باشد . در واقع کد های به کار رفته در وب سایت تان می بایست به صورت کاملا بهینه باشد تا موتور های جستجو گر نظیر گوگل بتوانند به بهترین صورت محتوا و صفحات سایت تان را ذخیره نماید .
 
طراحی وب سایت و روش های جلب اعتماد مخاطب

 

طراحی وب سایت و روش های جلب اعتماد مخاطب : میزان موفقیت یک طراحی سایت نهایتا با میزان تبدیل کاربران به مشتریان وب سایت سنجیده می شود . رسیدن به این نتیجه با فعالیت مثبت در زمینه سئو وب سایت در کنار طراحی سایت به حقیقت خواهد پیوست . طراحی سایت شما می بایست به گونه ای باشد که کاربران را برای استفاده از وب سایت شما متقاعد سازد .
روش های متقاعد سازی :
اولین عناصری که به یک وب سایت اعتبار می بخشند لوگو و نوع طراحی صفحه اصلی آن وب سایت می باشد . هنگامی که یک شخص به وب سایت شما مراجعه می نماید یک ارزیابی ذهنی در وی شکل می گیرد که آیا طراحی سایت تان برای بازدید و دریافت اطلاعات قابل اعتماد می باشد یا خیر . این فرآیند در بدو ورود کاربران به وب سایت و تنها با یک نگاه کوتاه اتفاق می افتد .

در پروسه اعتماد سازی برای یک طراحی وب سایت می بایست خیلی سریع از طریق نمایش تصاویر، لوگو و طراحی حرفه ای وب سایت ، میزان اعتبار نام تجاری تان را به کاربر نشان داده تا در مرحله بعد توسط نوشته ها ، سوابق و ارائه اطلاعات محصولات و خدمات وارد دیالوگ با او شوید .
طراحی سایت و لوگو سایت :
یکی از مهم ترین مسائل در فرآیند طراحی وب سایت طراحی لوگو و روش به نمایش گذاشتن آن در وب سایت می باشد . لوگویی که می خواهید در وب سایت تان استفاده نمایید می بایست با حوزه کسب و کارتان و طرح های گرافیکی موجود در وب سایت تان تناسب داشته باشد . در واقع لوگوی یک وب سایت می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که در دیدگاه اول به کاربران و مخاطبین وب سایت احساس اعتبار ببخشد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان