انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت

#1
مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت
 
مقایسه طراحی اپلیکیشن و طراحی سایت
 
 
مقایسه طراحی اپلیکیشن و  ریسپانسیو : از آن جایی که امروز افرادی که از دستگاه های هوشمند برای فعالیت های روزمره خود استفاده می کنند در حال افزایش می باشند ، افرادی که در حوزه های گوناگون دارای کسب و کاری می باشند ، به این فکر افتادند که این دسته از کاربران را نیز به سوی خود جذب نمایند . با انجام طراحی سایت واکنش گرا و طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید در بازار رقابتی به وجود آمده ، به بهترین صورت جای بگیرید . مسئله ای که در این مقاله قصد داریم به تحلیل و بررسی آن بپردازیم این است که با استفاده از کدام روش به نتیجه بهتری دست خواهید یافت .
 
 
طراحی سایت مخصوص تلفن همراه :
 
میان  های ریسپانسیو و وب سایت های مخصوص تلفن های هوشمند تفاوت هایی وجود دارد . وب سایت های واکنش گرا در تمامی دستگاه ها قابلیت نمایش را دارند اما وب سایت های موبایلی تنها برای موبایل ها طراحی و ساخته شده اند . نا گفته نماند وب سایت های مخصوص تلفن های همراه به طور معمول با آدرسی کاملا متفاوت همانند یک ساب دامین که حرف شروع کننده آن m می باشد به کابران نمایش داده می شود . این در حالی است که وب سایت های واکنش گرا بر روی دامنه اصلی می باشند و قالب اصلی وب سایت برای دستگاه های هوشمند بهینه سازی شده است .
 
 
طراحی اپلیکیشن موبایل :
 
یک اپلیکیشن تلفن همراه ، یک روش مناسب برای دسترسی آسان کاربران به کسب و کار تان می باشد . در واقع شما با انجام پروسه طراحی اپلیکیشن ، این امکان را به مخاطبین تان می دهید که حتی به طور آفلاین نیز به شما دسترسی داشته باشند . با در دست داشتن یک اپلیکیشن یا نرم افزار معمولا این موضوع به کاربران القاء می شود که با کسب و کاری حرفه ای رو به رو می باشد و در حوزه فعالیت تان بسیار جدی می باشید . با وجود محدودیت های حجمی موجود در دستگاه های تلفن هوشمند ، کاربران هر روزه بیشتر به انتخاب اپلیکیشن های خود دقت کرده و وسواس بیشتری نشان می دهند .
 
 
در واقع عاملی که مشخص می سازد محتوای تولید شده به چه صورت باشد و در چه مکانی مورد استفاده قرار گیرد ، استراتژی حوزه محتوا می باشد . این استراتژی در کسب و کار های گوناگون متفاوت می باشد و می بایست به طور کامل متناسب با آن کسب و کار طراحی شود . از جمله مواردی که می بایست در برنامه ریزی برای یک استراتژی دقیق در نظر بگیرید تحقیق درباره ی محتوای مورد علاقه کاربران و شناسایی مخاطبین وب سایت تان می باشد .
 
 
 
نکاتی جالب در طراحی وب سایت لوازم خانگی
 
 

نکاتی جالب در  لوازم خانگی : امروزه یکی از پر درآمد ترین صنایع در سطح جهانی صنعت لوازم خانگی می باشد . از آن جایی که در این حوزه کالا ها از تنوع بالایی برخوردار می باشند مشتریان بالایی را نیز به خود جذب می کنند . اگر در این حوزه مشغول به فعالیت می باشید در این مقاله با ما همراه باشید تا با نکاتی جالب در این زمینه آشنا شوید .
با انجام طراحی وب سایت در این حوزه می توانید امکانات و محصولات تان را بدون هیچ گونه دردسر های انبار داری و محدودیت های مکانی و زمانی در اختیار کاربران قرار دهید . علاوه بر موارد ذکر شده می توانید خصوصیات محصولات تان را بیان نموده و امکان مقایسه انواع محصولات با یکدیگر را به کاربران بدهید . این مقایسه می تواند در زمینه های مختلفی هم چون هزینه ها اتفاق بیوفتد .
8 ویژگی  لوازم خانگی :
کاهش حجم بالایی از هزینه های حمل و نقل .
کاهش هزینه های مربوط به مراجعات حضوری .
صرفه جویی بالا در زمان مشتری ها و فروشندگان .
دسترسی به بازار های فرا منطقه ای با طراحی وب سایت لوازم خانگی آن هم به صورت دو زبانه و چند زبانه .
برقراری ارتباطی نزدیک با کاربران و مشتریان .
ایجاد اعتبار برای نام تجاری .
اطلاع کامل از پیشنهادات و نظرات کاربران .
حذف کامل واسطه های موجود در تجارت های آفلاین .
همان طور که می دانید رونق یافتن این صنعت ( یعنی لوازم خانگی ) نیازمند عرضه مستمر محصولات و کالا می باشد در زمینه لوازم خانگی محصولات تان را به طور دائم و همیشگی در معرض دید حجم بالایی بازدیدکنندگان قرار داده و این دیده شدن ، افراد بسیاری را به خرید از شما ترغیب خواهد نمود .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان