انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بخش دوم تکنولوژی DPS - در دوربین مدار بسته

بخش دوم تکنولوژی DPS - در دوربین مدار بسته

#1
بخش دوم تکنولوژی DPS - در دوربین مدار بسته

ابتدا باید بگوییم در هر پیکسل از سنسورها یک  تبدیل کننده آنالوگ به دیجیتال (ADC) ها کار خواهد کرد . اجازه استفاده نمودن از بسیاری از مدار موازی با سرعت پایین را این رده از معماری پیکسل ADC می دهد که نزدیک به سیگنال های دیود حساس به نور که گسترش یافته ، کار خواهند کرد.
[عکس: Logo%202013%20A-900x350w.jpg]

تکنولوژی DPS 

در هر سنسور دریافت تصویر مانند سنسور دوربین مدار بسته به منظور بهینه سازی نمودن به نسبت سیگنال به نویز (SNR) برای هر پیکسل می تواند بصورت کلیدی باشد  .
در واقع  از ADC های ویژه ی در هر پیکسل سیستم DPS استفاده می نماید تا در هر پیکسل یک نمونه گیری بصورت چند گانه غیر مخرب (CDS ) را اجرا نماید  . برای نمونه قرار دادن میزان شدت نور در حال بالارفتن در هر پیکسل در رده زمانی که هر تصویر گرفته می گردد  DPS از این توانایی استفاده می نمایند.
این اجازه را خواهد داد که سطح پرتو گیری هر پیکسل به واسطه سنجش تغییرات گرد آوری شده به جای دامنه دقیق هر یک  تعیین شود. 
Bottom of Form
با یک تقویت کننده درجهت برقراری تعادل هر پیکسل ،  ارائه شده که قابل تنظیم نمودن به منظور اطمینان یافتن از یک پاسخ یکسان به واسطه آرائه سنسور است.
به صورت چشم گیری این اختراع مشکلات نویزی مثل مورد بیان شده را کم خواهد کرد که در سنسور های APS  به شکل معمولی با سطح سطری ADC مورد استفاده همراه می شود.
از جایی که سنسور های DPSدیجیتال می باشند  . بازخوانی پیکسل با سرعت تر و همچینین با دقت تر می گردد.
DPS  چندین بار در رده های زمانی پرتو گیری نوری که بر هر پیکسل بر خورد می نماید ، نمونه گیری می  کند  .در واقع  DPS تحلیل می نماید که با چه میزان سرعتی هر پیکسل شارژ می گردد . در این راه به واسطه تابیده شدن نور به آن ، DPS اقدام به محاسبه شدت نور می نماید به واسطه ترکیب نسبت زمانه که شارژ یک پیکسل به خوبی شارژ متراکم شده است در تمام تایم پرتو گیری افزایش خواهد یافت .
بخصوص سیستم DPS  میزان زمان ضروری به منظور نزدیکی به اشباع هر پیکسل را ثبت خواهد نمود.
پیکسل هایی که  در معرض نور شدت نور روشن می باشند همواره تمایل دارند به نسبت  بقیه  پیکسل ها زودتر اشباع شوند .DPS  همواره تخمین می کنند که برای هر پیکسل که آیا پیش از نمونه بعدی اشباع می شود . در صورتی که پیکسلی اشباع گردد ، در حافظه زمان انقضای پرتو گیری آن را به همراه میزان شدت جریان شارژ ذخیره می گردد.  
فوایدی که این روش دارند هنگامی درک می شود که اشخاصی که محدوده همه ی هر پیکسل منحصر بفرد ، مثل نسبت شارژ هر پیکسلی استفاده می گردد به منظور فرم دهی نمودن به تصویر پایانی  و به صورت قابل توجهی محدوده دینامیک در SNR که ضبط شده را کم می دهد.
مابقی تکنولوژی های فقط ارزش هر پیکسل را اندازه گیری خواهد نمود و نه مقدار شارژ پیکسل را .
DPS موجب می شوند کارایی رنگ ها در این بخش بهبود پیدا کند که در مابقی تکنولوژی های مربوط به سنسور موجود نخواهد بود  . توسط هر پیکسل داده های ضبط شده ،کیفیت زیادی را داشته است هم از سمت جنبه دقت و هم جنب درستی .
این اجازه را کیفیت بالای داده خواهد داد که ایده آل ترین دقت را الگوریتم پردازش تصویر DPS  به منظور تمامی رنگ ها و شدت نورها ارائه نماید . صحیح بودن رنگ در عملکردهای امنیتی اساسی و مهم بشمار خواهد رفت. از رویداد ها برای انالیز های دادگاهی که بر روی تصاویر ثبت شده شکل می گیرد .
DPS ها شاتر سراسری الکترونیکی را دارا هستند که به منظور ضبط نمودن نورهای پر نور تر(روشن تر) و همچنین  تولید نمودن عکس هایی که در سنسورهای APS که رایج می باشند نور زدن مصنوعی شاتر را نمایش خواهد داد و یا اینکه نکته مهم در سنسور های CCD پیچیدن مصنوعی نور رایج را در اختیار نداشته باشد . بدین ترتیب از جایی که در DPS نمونه گرفتن چند گانه امری مهم و اساسی است و علاوه بر این در نرم افزار بصورت دائمی ابتدایی جای گرفته است هیچ برنامه ریزی ضروری نمی باشد . به منظور رسیدن به این رده کیفیت به واسطه توسعه دهندگان صورت گیرد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان