انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی

#1
کانکس گل فروشی : همانطور که از نام آن پیداشت از کانکس گل فروشی برای پرورش , نگهداری و فروش انواع گل ها و.. استفاده می شود . کانکس گل فروشی جایگزین روش های قدیمی و سنتی ساخت و ساز شده است و همچنین می توان کانکس گل فروشی را در هر مکانی نصب کرد .
[عکس: flower-conex.jpg]
کانکس گل فروشی
در ساخت کانکس گلفروشی باید از مواد اولیه مرغوب .و استاندارد استفاده شده باشد و همچنین به دلیل سبک بودن و قابل حمل نقل و جابه جایی است . کانکس گل فروشی را می توان بنابه سفارش مشتری در طرح ها و اندازه های گوناگون ساخت و در محل مورد نظرمشتری نصب نمود . از کانکس گل فروشی بیشتر در مکان هایی چون نزدیک بیمارستان ها , نمایشگاه های گل , مکان های پر رفت و آمد , کنار خیابان ها , مرکز شهر و .. استفاده می شود .
در ساخت کانکس گلفروشی باید به این نکته توجه کرد که تعداد پنجره های کانکس گل فروشی باید بیشتر و در ابعاد بزرگتری ساخته شود تا نور به داخل کانکس به خوبی نفوذ کند . جهت زیبا نشان دادن نمای داخلی و خارجی کانکس گل فروشی این نوع کانکس بیشتر شیشه خور طراحی و ساخته می شود تا نمای ظاهری زیبایی داشته باشد . کانکس گل فروشی در دونوع کانکس گل فروشی ثابت و چرخ دار ساخته می شود .

کانکس گلفروشی ثابت به دلیل ثابت ماندن در یک مکان بایستی از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا از ساییدگی و پوسیدگی و.. در امان باشد . برای جذب مشتری بیشتر و همچنین اهمیت دادن به زیبایی ظاهری کانکس گل فروشی می توان برای این نوع کانکس ها سایه بان نصب کرد تا بعضی از گل ها را در زیر آن قرار داد .
داخل کانکس گل فروشی بایستی از دمای مناسبی برخوردار باشد که این نیاز به طراحی تهویه ی هوا داخل کانکس دارد تا از پژمردگی گل های داخل کانکس گل فروشی مخصوصا در فصل های گرم سال جلوگیری شود .
قیمت ، خرید و فروش کانکس گل فروشی
جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت کانکس ، خرید کانکس و فروش کانکس گلفروشی و کانکس دست دوم می توانید با ما در ارتباط باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان