انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برند دوربین مداربسته ITX

برند دوربین مداربسته ITX

#1
برند دوربین مداربسته ITX

در سال 1998 میلادی شرکت ITX Security  در کشور کره ثبت شد . این شرکت توانست با رشد سریع خود را به دیگر تولید کنندگان تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته در دنیا برساند 

در سال 2014 بود که این شرکت توانست در میان 50 برند برتر تولید کنندگان دوربین مدار بسته و محصولات نظارت تصویری  در رده 28 با ارتقا 16 را به خود اختصاص دهد .
[عکس: 20110329061648cont-900x350w.jpg]
این شرکت محصولات متنوعی نظارتی را داشته است که در ادامه می توانیم به آنها اشاره کنیم :

انواع دوربین مداربسته
HD-SDIدوربین مدار بسته تحت شبکه
AHDدوربین مداربسته
(IP) تجهیزات ذخیره سازی تصاویر سیستم مداربسته
و .....
 

توجه داشته باشید که محصولات این شرکت دارای استانداردهای بین المللی و کشورهای متفاوت می باشد .  (شرکت ITX SECURITY دارای استاندارد ISO9001 و ISO14001 می باشد )

 

رنج قیمت دوربین مداربسته آی تی ایکس (ITX SECURITY)

متاسفانه امروزه محصولات این شرکت نیز مانند برندهای کره ای در بازار به دلیل عدم استقبال مشتریان با استقبال خوبی مواجه نشدند . اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست دارید محصولات این شرکت را بخرید می توانید به نمایندگی های این شرکت در کشورهای همسایه مراجعه کنید و اقدام به تهیه این محصولات نمایید  یا می توانید برای خرید این محصولات به شرکت های واسطه مراجعه نمایید .

 

دوربین مدار بسته ITX SECURITY ساخت چه کشوری می باشد ؟

شرکت آی تی ایکس (ITX Security) دفتر رسمی  خود را در کشور کره قرارداده است . به علت  اینکه واردکنندگان ایرانی از این محصولات استقبال نکرده اند و عدم وجود نمایندگی این محصولات در ایران ، متاسفانه نمی توان این محصولات را خریداری کرد  .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان