انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برند دوربین مدار بسته AVIGILON

برند دوربین مدار بسته AVIGILON

#1
برند دوربین مدار بسته  AVIGILON

شرکت دوربین مدار بسته avigilon  در سال 2004 میلادری در شهر ونکوور کانادا شروع به فعالیت کرد . این شرکت بصورت سریع و در بازه ی زمانی کوتاه توانست در حوزه امنیت و نظارتی پیشرفت کرد و توانست نام خود را در بین بزرگترین تولید کنندگان محصولات امنیتی و نظارتی جای دهد. توسط مجله پروفیت این شرکت به عنوان شرکت سریع از نظر رسد در رده سوم قرار داده شد .. 

همچنین از موسسه حسابرسی Deloitte ، توانست دو جایزه دریافت کند . در ماه نوامبر سال 2011 شرکت avigilon با سهام رسمی خود به استاک کانادا پیوست.

شرکت دوربین مدار بسته avigilon  توانست در بین 50 شرکت مطرح و برند دنیا در زمینه محصولات امنیتی و نظارتی رتبه خود نسبت به یک سال گذشته 7 پله ارتقا دهد و جایگاه 17 را از آن خود کرد.

این شرکت در واقع محصولات خود را به تعداد120 کشور جهان ارسال می کند . همچنین این شرکت نمایندگی های زیادی در سراسر جهان داشته است . اما دفتر رسمی این شرکت در خاورمیانه در دبی واقع شده است .

این شرکت دارای محصولات متنوعی می باشد که در ادامه می توانیم به برخی از آنها اشاره کنیم :

محصولات نظارت تصویری
آنالیز تصاویر
کنترل دسترسی
همچنین از نظر محصولات نظارتی تصویری شامل موارد زیر می باشند :

انواع دوربین مداربسته تحت شبکه
(IP) تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه
نرم افزارهای نظارتی و آنالیز تصاویر
انواع لنز دوربین مدار بسته
کیبورد کنترل
سوئیچ های POE  انواع کاور
دستگاه های انکودر
 [عکس: home-logo-slogan-900x350w.png]

رنج قیمت دوربین مداربسته اویجیلون (AVIGILON)

اگر بخواهیم از نظر رنج قیمتی به این محصولات اشاره کنیم باید بگوییم که در رده متوسط روبه بالا در بازار هستند ، البته دارای کیفیت بالایی نیز می باشند . اگر شما هم از نظر مالی مشکلی ندارید می توانید برای پیاده سازی سیستم مداربسته از این محصولات استفاده کنیم البته فراموش نکنید هزینه نسبتا بالایی را باید صرف کنید ولی فراموش نکنید که یک سیستم با کیفیت بالا خواهید داشت . این محصولات یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود .

دوربین مداربسته AVIGILON ساخت چه کشوری است ؟

این شرکت  دفتر مرکزی خود را در کانادا قرار داده است . اگر شما هم قصد خرید این محصولات را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاههای معتبر اقدام به خرید این محصولات نمایید .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023

برند دوربین مدار بسته AVIGILON

#2
بهترین مارک دوربین پلاک خوان کدام است؟
دوربین پلاک خوان به دلیل این که از قابلیت رزولوشن و کیفیت تصویر بالا برخوردار است می تواند پلاک خودروهایی در محل نصب شده، تردد دارند طراحی و تولید شده اند. دوربین های پلاک خوان دارای قابلیت دید در شب بوده و می توانند در محیط های تاریک و کم نور نیز عملیات پلاک خوانی را با دقت بالا انجام دهند.
دوربین مداربسته پلاک خوان چیست؟ چه کاربردی دارد؟
دوربین مداربسته پلاک خوان، در محل هایی که میزان تردد خودرو بسیار بالا است نصب می شود. عمکرد دوربین مداربسته، ثبت پلاک خودرو های درحال تردد در شبانه روز است بنابراین به گونه ای طراحی شده که از بالا ترین کیفیت تصویر برخوردار می باشد. وربین مداربسته پلاک خوان، قابلیت های ویژه ای نیز، همچون باز کردن راه بند به صورت خودکار، یا آلارم در صورت عبور پلاک های خاص تعریف شده را دارد.
کاربرد دوربین پلاک خوان
1. معابر شهری و داخلی شهرک های مسکونی و صنعتی
2. معابر ورودی و خروجی شهرستان ها و روستا
3. پارکینگ های عمومی شهری و پارکینگ های خصوصی
4. ورودی و خروجی کارخانه ها
5. ورودی و خروجی ادارات و سازمان ها
6. ورودی و خروجی بیمارستان ها و مارکز درمانی
7. ورودی و خروجی دانشگاه ها و مراکز آموزش
8. استفاده در مراکز نظامی
9. پمپ بنزین و محل های سوختگیری
بهترین مارک دوربین پلاک خوان
• دوربین پلاک خوان زومیکس مدل ZO-340

دوربین پلاک خوان زومیکس مدل ZO-340 دارای قدرت بالا در پلاک خوانی، رزولیشن 8 مگاپیکسل، مناسب برای پلاک خوانی تا سرعت 50 کیلومتر در روز و 30 کیلومتر در شب می باشد و از قابلیت اتصال به نرم افزار پلاک خوان برای درب پارکینگ و شناسایی پلاک و باز شدن راهبند یا درب برخوردار است.
مشخصات فنی دوربین مداربسته زومیکس مدل ZO-340
کد محصول ZO-340
برند زومیکس
تکنولوژی IP
رزولیشن 8مگاپیکسل
نوع لنز ثابت
پلاک خوانی در شب 30KM
پلاک خوانی در روز 50KM
جنس بدنه فلزی
دید در شب رنگی
ویژگی خاص HLC

• دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدلZO-P952

این دوربین مدار بسته پلاک خوان قابلیت پلاک خوانی با کیفیت بالا تا حد اکثر سرعت 20KM در روز و 10KM در شب را دارد. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان رزولیشن 2 مگاپیکسل، دید در شب رنگی و بدنه فلزی و ضد گرد و غبار و آب را نام برد. ویژگی خاص این دوربین WDR است. این محصول از فناوری AHD پشتیبانی می کند. این محصول دارای 2 سال ضمانت دوربین استور و برد ژاپنی (سونی) می باشد.
مشخصات فنی دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدلZO-P952
کد محصول ZO-P952
برند زومیکس
تکنولوژی ahd
رزولیشن 2مگاپیکسل
نوع لنز ثابت
پلاک خوانی در شب 10KM
پلاک خوانی در روز 20KM
جنس بدنه فلزی
دید در شب رنگی
ویژگی خاص WDR
• دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-552

دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-552 همانطور که از نامش پیداست دارای قابلیت پلاک خوانی می باشد. از دیگر ویژگی های این دوربین میتوان به رزولیشن 5 مگاپیکسل، قابلیت دید در شب رنگی،پشتیبانی از فناوری IP(تحت شبکه) و بدنه فلزی ضد گرد و غبار اشاره کرد.
مشخصات فنی دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-552
کد محصول ZO-P552
برند زومیکس
تکنولوژی IP
رزولیشن 5مگاپیکسل
نوع لنز موتورایز
پلاک خوانی در شب 40KM
پلاک خوانی در روز 60KM
جنس بدنه فلزی
دید در شب رنگی
ویژگی خاص پلاک خوان بودن
• دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-P 370

دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-P370 دارای قابلیت پلاک خوانی درشب 90KM و در روز 130KM، رزولیشن 2 مگاپیکسل،بدنه فلزی ضد گرد و غبار و دید در شب رنگی می باشد.
مشخصات فنی دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-P 370
کد محصول ZO-P370
برند زومیکس
تکنولوژی IP
رزولیشن 2مگاپیکسل
نوع لنز ثابت
پلاک خوانی در شب 90KM
پلاک خوانی در روز 130KM
جنس بدنه فلزی
دید در شب رنگی
ویژگی خاص WDR-BLC
• دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-m41

دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدلZO-m41 قابلیت پلاک خوانی با کیفیت بالا، دارای رزولیشن 4 مگاپیکسل، دید در شب، فناوری IP تحت شبکه و قابلیت اتصال به شبکه، پلاک خوانی با کیفیت بالا تا سرعت 60km در روز و 40km در شب


مشخصات فنی دوربین مدار بسته پلاک خوان زومیکس مدل ZO-m41
کد محصول ZO-m41
برند زومیکس
تکنولوژی IP
رزولیشن 4مگاپیکسل
نوع لنز ثابت
پلاک خوانی در شب 40KM
پلاک خوانی در روز 60KM
جنس بدنه فلزی
دید در شب سیاه و سفید
ویژگی خاص HLC

طرفداران دوربین مدار بسته پلاک خوانی چه کسانی هستند؟
1. پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی)
2. استانداری ، شهرداری و بخش داری ها
3. مراکز دولتی و سازمان ها
4. مراکز نظامی
5. صاحبان پارکینگ ها
6. کارخانه ها و کارگاه های خصوصی و دولتی
7. صاحبان مراکز سوخت گیری خودرو
تفاوت دوربین مداربسته پلاک خوانی با سایر مدل های دوربین مداربسته
1. سنسور BLC قوی : سنسوری است که در دوربین مدار بسته پلاک خوان نصب شده و نور پس زمینه را خنثی میکند. در حالت عادی وقتی نور پس زمینه پشت جسمی زیاد باشد باعث میشود جسم تاریک شود اما سنسور BLC این حالت را خنثی کرده و باعث میشود جسم جلوی منبع نور به خوبی دیده شود . این قابلیت در دوربین مداربسته پلاک خوان بیشتر در تاریکی شب که نور چراغ خود را در پس زمینه باعث تاریک شدن پلاک میشود کاربرد دارد وباعث میشود دوربین پلاک خوان بتواند نور چراغ را خنثی و پلاک خودرو را واضح و روشن نمایش دهد.
2. سنسور HLC قوی : لنز دوربین وقتی مقابل هاله از نور قوی قرار میگرد باعث میشود هاله نور باعث عدم وضوح قسمت های دیگه تصویر شود . سنسور HLC این حالت را خنثی میکند و نمیگذارد در دوربین پلاک خوان هاله حاصل از نور چراغ اتومبیل جلوی دیده شدن پلاک را بگیرد و باعث میشود تا دوربین مداربسته پلاک خوان بتواند پلاک را با وضوح بالا بگیرد.
3. سنسور : WDR اگر دامنه نور در تصویر مقابل دوربین مداربسته خیلی گستره باشد . یعنی میزان شدت نور در قسمت های مختلف تصویر زیاد تاریک و روشن باشد باعث میشود تا تصویر به خوبی تشکیل نشود ولی سنسور WDR میتواند این حالت را تنظیم و بین نقاط تاریک و روشن تصویر تعادل برقرار کند که در عمل پلاک خوانی در دوربین های پلاک خوان بسیار موثر است.
4. FPS و سرعت شاتر بالا: میدانیم تصاویر ویدئویی از تعداد عکس به هم چسبیده به وجو می آید و دوربین های معمولی در هر ثانیه از ویدئو از حدود 15 عکس استفاده میکنند که اصطلاحا در این حالت میگویند FPS دوربین 15 است اما دوربین مداربسته پلاک خوان در هر ثانیه از ویدئو از 120 عکس استفاده میکند و این بدلیل سرعت بالای شاتر (تصویر برداری دوربین است) از این رو تصاویر واقعی تر و پیوستگی بالاتری دارند که باعث میشود وقتی خودرو با سرعت بالا حرکت میکند تصویر تار نشود و براحتی بتوان پلاک را دید از این رو دوربین پلاک خوان خوب باید داری FPS بالایی باشد.
5. سنسور : DEFOG میدانیم در شرایط جوی مه و یا حتی آلودگی هوا و وجود ذرات و گرد وغبار در هوا تصاویر تار میشوند اما سنسور DEFOG یا ضد مه میتواند حالت مه را خنثی کند تا دوربین پلاک خوان براحتی بتواند پلاک خودرو را ثبت کند.
6. پرژکتور های مخصوص : روی دوربین 4 عدد پرژکتور مخصوص تعبیه شده که نور را به سطح پلاک میتابند و باعث میشود پلاک واضح و درخشان دیده شود.
7. لنز متغیر: این دوربین مداربسته پلاک خوان از لنز متغیر با قابلیت تغییر زاویه یا همان بزرگنمایی تا 10 برابر بصورت اپتیکال را دارد و باعث میشود اگر دوربین پلاک خوان در فاصله دور نسبت به محل گذر خودرو قرار داشت توانایی تنظیم زاویه مناسب را داشته باشیم.
8. مقاومت محیطی بالا : این دوربین پلاک خوان دارای درجه حفاظتی IP68 است و بدنه آن کاملا ضد ورود آب و گرد و غبار است.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان