انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تعریف مفاهیم طراحی سایت

تعریف مفاهیم طراحی سایت

#1
در یکی از مقالات پیشین بخش آموزش طراحی سایت به تعریف چند کلید واژه مهم در طراحی سایت پرداختیم. برای دسترسی به آن مقاله می توانید «مفاهیم مهم طراحی سایت» را مطالعه کنید. در ین نوشتار نیز با توجه به اهمیتی که تعریف مفاهیم کلیدی، هم برای کارشناسان طراحی وب سایت و هم سئو سایت و نیز مشتریان و افرادی که می خواهند به طراحی سایت برای کسب و کار خود بپردازند دارد، در این نوشتار به تعریف چند مفهوم مهم دیگر می پردازیم. دانش عمومی و اختصاصی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر تسلط بر کاری که می خواهید انجام دهید بتوانید تحلیل درست تر و منطقی تری را از نتایج فعالیت خود در طراحی وب انجام دهید.
مفاهیم هدف در طراحی سایت
در مورد مفاهیم مرتبط به هدف ابتدا نرخ دستیابی به هدف را توضیح می دهیم. یکی از پارامترهای مهم در آنالیز طراحی سایت که نشان دهنده درصد دستیابی به اهداف تعیین شده توسط کاربران و بازدید کنندگان می باشد و نشان دهنده این است که بازدید کننده از ورود به سایت شما نتیجه دلخواه خود را کسب کرده است یا خیر را نرخ دستیابی به هدف می گویند. این پارامتر می تواند مشخص نماید که طراحی سایت شما تا چه حدی می توانید کلمات کلیدی هدف کاربر را پوشش داده و به طور مشخص و مرتبط در ارتباط با کلمات کلیدی خود در سایت شما به نتیجه برسد. مفهوم دیگر که تکمیل هدف نام دارد نشان می دهد که بازدید کنندگان آیا به هدف خود از ورود به سایت شما که ممکن است محتوا و یا هر چیز دیگری باشد دست یافته و سایت شما قادر بوده است که او را از ورود به سایت های دیگر بی نیاز سازد یا خیر.
دو مفهوم کلیدی در آنالیز طراحی سایت
در ادامه به مفهوم دیگری می رسیم با نام ارزش هدف که در واقع یکی از مفاهیم و یا پارامترهای مالی در ارتباط با اهداف را برآورده می سازد و به عبارتی دیگر این مفهوم در مورد این است که از جستجو و ورود کاربران به سایت شما چه میزانی درآمد نصیب شما می شود و به همین خاطر برای مدیران طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت هایی که در آنها پولی رد و بدل می شود این پارامتر بسیار مهم است. در نهایت آخرین مفهومی را که برای شما توضیح می دهیم را «Hits» می نامند که کلیه فعالیت های کاربران را در سایت شما نشان می دهد و البته خود به بخش های مختلفی تقسیم می گردد. این مفاهیمی که در بالا توضیح دادیم در آنالیزورهای طراحی سایت مانند وبمستر گوگل و آنالیتیک از اهمیت زیادی برخوردارند.
شرکت طراحی سایت در تهران
شرکت طراحی سایت در تهران از شرکت هایی که در زمینه طراحی سایت و سئو سایت فعالیت می کنند که در شمال تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران و نیز شرق تهران فعالیت می نمایند. شرکت طراحی سایت در تهران و نیز در دیگر استان ها و شهرستان ها می تواند در موقعیت مکانی کاربر مورد پذیرش قرار گیرد. بعد مسافتی در زمان سرویس گیری اغلب آیتم مهمی در انتخاب می باشد .
شرکت طراحی سایت تهران
شرکت طراحی سایت در تهران به منظور خدمات گیری برای طراحی سایت اختصاصی به واسط طراحی قالب اختصاصی که در تناسب با رنگ سازمانی و نیز سلیقه شما باشد. طراحی سایت تهران گاها توسط مشتریان مورد جستجو قرار می گیرد زیرا که تعاملات را آسان تر می نماید و کاربران به راحتی می توانند در موقعیت مکانی مشتری قرار گیرد و جزییات را در خصوص پروژه طراحی سایت را به اطلاع طرفین رسانند. 
ملاک ها در انتخاب شرکت طراحی سایت
در انتخاب طراحی سایت ملاک های متعددی می تواند مورد ملاک قرار گیردو مسافت و فاصله مکانی می تواند از ملاک های انتخابی برای مشتریان باشد زیرا که می تواند ارتباط قوی تری را میان کارفرما و مشتری ایجاد نماید. قیمت نیز از دیگر ملاک ها در انتخاب کارفرما و مشخص نمودن شرکت طراحی سایت می باشد. تبحر و اعتباری که شرکت طراحی سایت دارد نیز از دیگر ملاک ها در انتخاب و تعیین شرکت طراحی سایت می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان