انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چرا آموزشگاه زبان گلدیس را برای آموزش زبان انتخاب کنیم ؟

چرا آموزشگاه زبان گلدیس را برای آموزش زبان انتخاب کنیم ؟

#1

موسسه زبان گلدیس با حدود دو دهه سابقه درخشان به عنوان يکي از [/url]بهترین آموزشگاه های آیلتس و مکالمه زبان های خارجی کشور، با پايبندي خدشه ناپذير به اصل دانشجو محوري در فرايند آموزش زبان, همواره تامين اطمينان خاطر و جلب رضايت حداکثري زبان آموزان و ايجاد امنيت شغلي کم سابقه براي اساتيد و کارکنان خود را به عنوان خط مشي ارائه خدمات آموزشي خود برگزيده است. این موسسه آموزش زبان های خارجی با تاسیس 2 شعبه در ستارخان, توانسته به عنوان  بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران و منطقه ستارخان خود را مطرح نموده و مشغول خدمت رسانی به زبان آموزان گرامی می باشد.







چرا گلدیس یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران است ؟


دارا بودن مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  و  وزارت آموزش و پرورش.
گواهي نامه بين المللي ISO 9001- 2008  در مديريت کيفيت.
تاسیس دپارتمان های تخصصی و مجزا در زمینه کلاس های آیلتس در تهران با بهره گیری از بهترین اساتید کشور و ممتحنین native آزمون آیلتس با هزاران کارنامه درخشان آیلتس و تافل از زبان آموزان چند سال اخیر موسسه که با کلیک اینجا (به دلیل محدودیت صفحه سایت در گنجاندن تعداد کارنامه ها) میتوانید فقط قطره ای از دریای کارنامه های موفق IELTS و TOEFL iBT چند سال اخیر گلدیس را مشاهده بفرمایید و در صورت حضور در دفتر مشاوره و ثبت نام امکان مشاهده تمامی کارنامه ها را خواهید داشت .
 واحد های تخصصی و مجزا در زمینه [url=http://goldislanguage.com/page/124/adults-english-language-institute-in-tehran]آموزش زبان انگلیسی به بزرگسالان, کودکان و نوجوانان با استانداردهای بین المللی.
تسلط کامل زبان آموزان این موسسه بر مکالمه زبان های انگلیسیآلمانیفرانسه و ترکی استانبولی در تمامی مکالمات روزمره از سطح مبتدی تنها در 4 ماه در دوره های فشرده زبان انگلیسی , 8 ماه در دوره های نیمه فشرده و 15 ماه در دوره های ترمیک عادی و حتی رسیدن به سطح تدریس زبان انگلیسی پس از 3 سال حضور مستمر و جدی در کلاس های گلدیس و گذراندن دوره های پیشرفته با اساتید برجسته موسسه و متعاقبا گذراندن ttc دوره (تربیت مدرس انگلیسی) با اساتید Native دارنده CELTA و DELTA صادر شده از کمبریج انگلستان که قطعا شما را به اساتیدی بسیار موفق در زمینه تدریس زبان انگلیسی بدل خواهد کرد.
مجهز بودن تمامی کلاس های موسسه به امکانات تهویه مطبوع و کولرهای گازی و کامپیوتر و فضای کلاس مجهز.
امکان گزارش گيري از وضعيت تحصيلي و سوابق دانشجويان از طريق نرم افزار ثبت نام.
کنترل مداوم کيفت آموزشي و تدریس اساتید و انطباق آنها با اصول تدریس استاندارد و بین المللی ارایه شده از طرف موسسه و بررسی روند اجرا و پیش برد دقیق سیلابس تدوین شده (برای تک تک جلسات هر ترم ) از طرف موسسه به منظور حصول اطمینان کامل در زمینه بکارگیری تمامی منابع جانبی و فیلم های کمک آموزشی, توسط سوپروایزرین برجسته موسسه به شکل حضوری در کلاس و نیز از طريق دوربین های مداربسته پیشرفته و نظر سنجی های کتبی و شفاهی از زبان آموزان هر ترم به صورت مدون .

***  تفاوت در کیفیت آموزش زبان های خارجی گلدیس را نه در قالب شعار بلکه با حضور در محل آموزشگاه از گروه بزرگ زبان آموزان گلدیس جویا شوید. پس اگر در جستجوی فراگیری زبان های خارجی در مرکزی متفاوت و حرفه ای در آموزشگاه زبان در غرب تهران هستید، به موسسه زبان گلدیس بیایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان