انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها

طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها

#1
طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها

 
 
طراحی اپلیکیشن و تفاوت اپلیکیشن ها : امروزه طراحی اپلیکیشن یکی از مواردی می باشد که به عنوان کاراکتری مهم در گسترش کسب و  کار ها در حوزه های گوناگون شناخته شده است . در دنیای اپلیکیشن ها ، تفاوت هایی میان برخی از این اپلیکیشن ها وجود دارد از این رو مقاله امروز را به بررسی این تفاوت ها اختصاص داده ایم پس با ما همراه باشید
در دنیای تلفن های همراه هوشمند ممکن است نامی از اپ های تحت وب یا معمولی و یا اپ های ترکیبی شنیده باشید اما آیا تفاوت این سه نوع را می دانید و یا آیا با ویژگی های آن ها آشنا می باشید ؟ در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .
 
 
طراحی اپلیکیشن های تحت وب :
 
اپلیکیشن هایی که به صورت تحت وب طراحی می شوند در واقع  هایی می باشند که در اکثر مواقع در دیدگاه کاربران به صورت یک اپلیکیشن به نظر می رسند . این اپلیکیشن ها توسط مرورگر های کاربران به وجود می آیند و با زبان برنامه نویسی HTML5 نوشته می شوند . مخاطبین می توانند با داشتن دسترسی به هر وب سایت ، به این اپ ها نیز دسترسی داشته باشند . برای انجام این امر کاربر می تواند با جستجوی یک یو آرر ال خاص ، با کلید نصب در صفحه ی نخست طراحی وب سایت مواجه شود .
 
 
طراحی اپلیکیشن ترکیبی :
 
در طراحی اپلیکیشن به صورت ترکیبی از اپلیکیشن های معمولی و تحت وب به طور یک سان و هم زمان استفاده شده است بر همین اساس  بعضی از اشخاص این اپ ها را با اپلیکیشن های تحت وب اشتباه می گیرند . در واقع این اپ ها همانند انواع مختلف دیگر طراحی اپلیکیشن های معمولی ، در APP STORE وجود داشته و ویژگی هایی مشابه ای با آن ها دارند . در اپ های طراحی شده به صورت ترکیبی از زبان برنامه نویسی HTML استفاده شده است به همین دلیل به این وسیله می توانند در مرورگرها نمایش داده شوند . در اغلب کسب و کار ها از اپ های ترکیبی برای پوشش دهی بیشتر صفحات  استفاده می شود 
 
2 نکته جالب در طراحی سایت املاک
 

2 نکته جالب در طراحی سایت املاک : اگر می خواهید در زمینه ی املاک در فضای مجازی به فعالیت بپردازید بهتر است برای شروع اقدام به راه اندازی و طراحی سایت نمایید . در مقاله ی امروز 3 مورد از نکاتی که امروزه در دنیای  بسیار مورد بحث و گفت و گو می باشد را برای شما در نظر گرفته ایم بر همین اساس با ما همراه باشید .
تصاویر تمام صفحه در طراحی سایت :
یکی از مباحثی که امروزه در دنیای طراحی سایت املاک بسیار داغ می باشد مبحث استفاده از ویدئو ها و تصاویر به صورت تمام صفحه در وب سایت می باشد . در واقع وجود یک تصویر یا ویدئو به  صورت تمام صفحه به همراه یک جمله ی کوتاه ، مرتبط و تاثیر گذار می تواند تجربه ی بسیار خوبی را برای بازدیدکنندگان وب سایت املاک شما رقم بزند . کاربران با مشاهده ویدئو های با کیفیت از کسب و کارتان در مورد نام تجاری کسب و کار تان به نحو دیگری فکر خواهند کرد . علاوه بر موارد ذکر شده می توانید با تغییر فصل ها ویدئو های وب سایت تان را نیز تغییر دهید تا حس تازگی به کاربران بدهید .

طراحی سایت به صورت مسطح :
یکی دیگر از مباحث بسیار مهم در حوزه ی طراحی وب ،  به صورت مسطح می باشد و در این نوع از طراحی تسلط طراح وب سایت بر روی عکس ها و مطالب وب سایت می باشد . منظور ما از مطالب ، متن هایی می باشد که در متقاعد سازی کاربران نقش به سزایی را ایفا می کنند . این نوع از طراحی سایت بسیار ساده و در عین حال به روز می باشد و فقط بخش های مهم را در خود جای داده است ، بدون هیچ گونهه توضیحات اضافی . ترکیب رنگی به کار رفته در طراحی های مسطح بسیار ساده می باشد هم چنین فونت های سایت نازک هستند . آیکون هایی نیز که به صورت فلت می باشند نیز از محبوبیت خاصی برخوردار می باشند و شرکت های بزرگی همچون اپل و مایکروسافت از این آیکون ها استفاده می نمایند .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان