انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه یک پروژه ی طراحی سایت را شروع کنیم؟

چگونه یک پروژه ی طراحی سایت را شروع کنیم؟

#1
چگونه یک پروژه ی طراحی سایت را شروع کنیم؟


چگونه یک پروژه ی طراحی سایت را شروع کنیم؟ اولین گام برای طراحی سایت، این لحظه برای تمام طراحان حرفه ایه سایت وجود داشته و دارد. شاید روزی شما هم معروف ترین سایت ها را طراحی نمودید. و یکی از موفق ترین طراحان سایت شدید. تمام دانش و توان خود را بکار ببندید. تا از همین آغاز اولین مشتری خود را راضی نگه دارید و تمام خواسته های او را در طراحی وب سایت برآورده نمایید. شما فقط یک طراح سایت نیستید – بلکه یک مدیر هستید. و برای راضی نگه داشتن مشتریانتان بهترین UX را پیشنهاد دهید. تا این موفقیت دوباره تکرار شود و مشتریانتان شما را به عنوان یک طراح و مدیر موفق بشناسند. از روز اول بهترین باشید.


start-web-designشروع طراحی سایت


اما از کجا باید شروع کرد؟ یک طراح خوب بودن در دانشگاه به دست می آید. اما یک مدیر موفق بودن نه. شما به کسب تجربه ر این زمینه احتیاج دارید. مطالب فراوانی برای مطالعه وجود دارد که میتوانید از آن ها برای ارتقای سطح دانش خود در زمینه ی طراحی سایت استفاده نمایید.


اولین گام برای شروع پروژه ی طراحی سایت


در پایان مقاله اینفوگرافیک هایی قرار داده ایم تا مراحل طراحی سایت را از آغاز برای شما به تصویر بکشیم. برای اینکه بیشتر در ارتباط با تایپوگرافی اطلاعات کسب نمایید مطلب تایپوگرافی در طراحی سایت را مطالعه نمایید. اولین گام برای یک پروژه ی طراحی سایت این است که نیاز های مشتریانتان را بشناسید. اهداف کلی مشتریانتان را از داشتن وب سایت بدانید. اهداف خود وب سایت را بدانید و تاثیری که قرار است بر روی کاربران بگذارد. چه آینده ای خواهد داشت. توجه داشته باشید که این پروژه ی مشتریان شماست نه پروژه ی شخصیه شما. پس به مشتریانتان راهنمایی کنید اما سلیقه ی شخصی خود را اعمال نکنید. شما میتوانید یک دید کلی از وب سایت به مشتریان بدهید. تا متوجه شوند در آینده وب سایت به چه شکل در خواهد آمد.


دانش لازم برای شروع پروژه ی طراحی سایت


پس باید سطح دانش خود را بالا نگه دارید. حالا شما به کمی جستجو در وب سایت ها احتیاج دارید. موضوع مهمی که در حوزه ی کاری شما وجود دارد این است. که UX خوبی را برای کاربران فراهم نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان