انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مدیریت فعالیت آنلاین در طراحی سایت

مدیریت فعالیت آنلاین در طراحی سایت

#1
هر عملی که در اینترنت توسط افراد و کاربران مختلف انجام می گیرد به نوعی فعالیت دیجیتال محسوب شده و می توان گفت که افراد در حال فعالیت های آنلاین و دیجیتالی می باشند. حال اینکه این فعالیت ممکن است به انواع مختلف تقسیم بندی شود از لایک کردن پُست های دیگران تا وبلاگ نویسی و خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق فضای اینترنت می شود. اما ما در این نوشتار فعالیت های آنلاین در طراحی سایت را به دو بخش فعالیت های هدف دار و فعالیت های بی هدف دسته بندی می کنیم. اگر شما وب سایتی دارید و یا اینکه طراح سایت می باشید و قصد دارید که فعالیت های خود را معطوف به پیشبرد اهداف طراحی وب سایت خود کنید در حال انجام یک فعالیت هدف دار در ارتباط با موضوع طراحی سایت ما می باشد و این فعالیت اگر به صورت اصولی انجام شود به حفظ و ارتقاء اعتبار برند شما منجر خواهد شد. در ادامه این مقاله و مقالات مرتبط بعدی به چند مورد از راهکارها که برای مدیریت فعالیت آنلاین به شما کمک می کند اشاره می کنیم.
طراحی سایت و استفاده از پسوردهای قدرتمند
زمانی که در طراحی سایت خود قصد فعالیت آنلاین را دارید در شبکه های اجتماعی مختلف اکانت خواهید داشت. مورد مهمی که در مدیریت فعالیت های آنلاین در طراحی وب وجود دارد امنیت اکانت های شما است. اولین و مهم ترین راه حفاظت از اکانت شما این است که یک پسورد قدرتمند و اصولی را برای آن انتخاب کنید. بهترین نوع رمز عبور یا پسورد باید دارای مشخصات زیر باشد. از اعداد و حروف و نشانه ها به صورت ترکیبی تشکیل شده باشد و حروف بزرگ و کوچک را نیز در آن به کار ببرید. طراحی سایت شما اهمیت بسیار زیادی دارد و نباید با استفاده کردن از پسوردهای ضعیف و غیر اصولی که متشکل از نام و سال تولد و یا شماره تلفن است آن را به مخاطره بندازیم. برای ساخت رمزهای قدرتمند می توانید از برنامه های مختلف نیز بهره بگیرید. یکی از این برنامه ها پسورد وان نام دارد.
استفاده از برنامه و اپلیکیشن در طراحی سایت
در مقالات زیادی به اهمیت روز افزون تلفن های هوشمند در زندگی افراد و خصوصاً نقش آنها در بازاریابی دیجیتال و طراحی سایت اشاره کردیم. اما در کنار اهمیت هایی که در مورد طراحی اپلیکیشن و استفاده از آن بارها اشاره کرده ایم بازگردیم به خود شما. شما هم احتمال زیاد از تلفن های هوشمند استفاده می کنید و برنامه های زیادی را بر روی آن نصب کرده اید. در کنار مواردی که در این برنامه ها برای شما جالب است آیا از میزان دسترسی آنها در گوشی خود آگاهی دارید؟ سعی کنید برنامه های متفرقه و غیر ضروری را حذف کرده و سایر برنامه ها و اپلیکیشن های مورد نیاز خود را از جاهای مطمئن دانلود و نصب کنید و از میزان دسترسی آنها آگاهی داشته باشید.
طراحی سایت دو زبانه و یا چند زبانه یکی از انواع طراحی سایت است که روز به روز بر اهمیت آن نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان افزوده می شود و افراد و شرکت های بسیاری که قصد دارند طراحی وب سایت و کسب و کار خود را توسعه داده و از مرزهای ملی گذر کنند و در نقاط مختلف دنیا بازاری برای فروش پیدا کنند نیاز مبرمی به طراحی سایت دو زبانه یا چند زبانه دارند. البته در نظر داشته باشید در کشورهایی که دارای تنوع قومی و زبانی است نیز طراحی سایت دو زبانه و یا چند زبانه می تواند از نیازهای مبرم و ضروری طراحی وب سایت به شمار بیاید. با این امکان می توانید تعداد بیشتری از کاربران را به سمت سایت خود سوق داده و بدون محدودیت کسب و کار خود را گسترش دهید.
زبان اصلی در طراحی سایت دو زبانه
در طراحی سایت دو زبانه مهم ترین تفاوت با دیگر انواع طراحی وب سایت و مهم ترین ویژگی همین پشتیبانی از دو یا چند زبان مختلف می باشد. برای مثال می توانید از زبان های فرانسه و انگلیسی و یا اسپانیایی و انگلیسی یا فارسی و عربی استفاده کنید. اصولاً در طراحی سایت دو زبانه از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی بهره برده می شود و زبان دومی نیز در آن استفاده می شود خصوصاً در سایت های مرتبط به شرکت ها و کارتل های بین المللی. اما نکته اشاره شده به معنی این نیست که حتماً باید از زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی استفاده کنید و یا اصلاً استفاده کنید و می توانید ترکیبی از هر زبانی که مد نظر شما باشد را در طراحی سایت خود به کار ببرید.
سئو طراحی سایت دو زبانه
اما افراد دو شرکت ها قبل از طراحی سایت دو زبانه یک دغدغه بزرگ دارند و آن این است که با توجه به اصول سئو سایت و کلیاتی که مطرح شده است آیا سئو طراحی سایت دو زبانه به مشکل برخورد خواد کرد یا خیر و برای اینکه مشکلی پیش نباید ساختار این سایت ها باید به چه نحوی باشد. سوال کاملاً بجایی است و در این مقاله و مقاله بعدی به موارد و اصولی می پردازیم که باید برای بهبود سئو طراحی سایت دو زبانه رعایت کنید. از بهره بردن از زبان های مختلف در کنار هم خودداری کنید و تلاش نکنید با محتوایی ترجمه گونه، این گونه سایت ها را سئو کنید زیرا کاری اشتباه است. برای هر زبان صفحه ی خاصی را در نظر بگیرید و مشخص کنید. از متا تگ ها سعی کنید حتماً به نحو احسنت بهره ببرید تا به ربات های موتور جستجو بگویید که در طراحی سایت خود از چه زبان هایی استفاده کرده اید. در لینک های داخلی نباید به گونه ای عمل کنید که در پیگیری زبان های مختلف دچار مشکل شود به این معنا که ترجمه فارسی یک کلمه را به صفحه ای لینک بدهید که کاملا انگلیسی بوده و این کار در بهینه سازی سایت اشتباه است. صفحه ورودی سایت خود را نیز به گونه ای طراحی کنید که کاربران در نگاه اول بتوانند تشخیص دهند که زبان مورد نظر آنها نیز در این سایت وجود دارد و برای بازدید صفحات می توانند از آن استفاده کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان