انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش ایجاد کد تخفیف در طراحی سایت فروشگاهی

آموزش ایجاد کد تخفیف در طراحی سایت فروشگاهی

#1
آموزش ایجاد کد تخفیف در طراحی سایت فروشگاهی


آموزش ایجاد کد تخفیف در جوملا: یکی از امکانات طراحی سایت سایت های فروشگاهی اختصاص دادن کد تخفیف به کاربران و مشتریان است. برای دارا بودن این امکانات گزینه های متفاوتی در برنامه نویسی وجود دارد. اما انتخاب هایی که برای سیستم های مدیریت محتوا وجود دارند شاید کم باشند. در این مقاله سعی بر آن شده تا با یکی از کامپوننت های تخفیف آشنا شوید. بتوانید این ابزار را نصب نموده. و تا حدود زیادی کار با این کامپوننت را بیاموزید.


کامپوننت تخفیف گروهی جوملا برای سایت های فروشگاهی


کامپوننت های متفاوتی برای این کار وجود دارند. کار با برخی از این کامپوننت ها سهل و آسان و کار با برخی از این ابزارها سخت است. ابزار یا امپوننتی که میخواهیم در این مقاله آن را معرفی نماییم کامپوننت Awocoupon است. این کامپوننت امکانات بسیاری داراست. تخفیف های شخصی یا گروهی، تخفیف های کوتاه مدت یا بلند مدت و … از امکانات این کامپوننت می باشد. جزئیاتی در ارتباط با طراحی وب سایت فروشگاهی را در مطلب فوق مطالعه بفرمایید.


کامپوننت کد هدیه awocoupon


این کامپوننت قابل نصب روی جوملا ۲٫۵ به بعد است. مراحل نصب این کامپوننت بسیار آسان است. مثل دیگر کامپوننت ها از منوی افزونه ها مدیریت میتوانید فایل نصبی زیپ را نصب بفرمایید. پس از نصب از منوی کامپوننت ها Awocoupon را انتخاب نمایید. و وارد این کامپوننت شوید.


طریقه ی کار با کامپوننت تخفیف برای سایت های فروشگاهی


پس از باز کردن این کامپوننت به تب coupon رفته و add new را بزند. در این مرحله میتوانید یک کد کپن ایجاد نمایید. انتohf این کد را می توانید هم شخصا انجام دهید و هم به عهده ی سیستم بگذارید. با زدن گزینه ی Generate Code یک کد با امنیت بالا به شما خواهد داد. در بخش Percent or Amount میتوانید نوع تخفیف را انتخاب نمایید که درصدی باشد یا رقم. اگر درصدی را انتخاب نمودید در کادر Value یک عدد درصدی بگذارید مثلا ۱۰٪  . و اگر Amount را انتخاب نمودید یک قیمت وارد نمایید مثلا ۴۰،۰۰۰ تومان .


در کادر بعد می توانید اطلاعاتی اعم از تعداد کاربرانی که از این تخفیف استفاده نمایند و تعداد روزی که این تخفیف قابل استفاده باشد را تعیین نمایید. درکادر بعد می توانید کاربران بخصوصی را برای استفاده از این کد تخفیف در جدول درج نمایید. کادر بعد از آن برای انتخاب شهر و استان است که این قابلیت را به شما می دهد که تخفیف بخصوصی را به ساکنین شهر یا شهرستان بخصوصی اختصاص دهید. و در نهایت کادر آخر برای درج محصولاتی که تخفیف به آن ها تعلق میگیرد قرار داده شده است.


یکی دیگر از امکاناتی که می توانید برای سایت های فروشگاهی خود در نظر بگیرید. این است که کاربران ثبت نام کرده در سایت شما می توانند از طرف کاربر دیگری با وب سایت شما آشنا شده باشند. و در بخشی که برای درج کد معرف قرار داده شده . کد معرف خود را وارد نمایند. شما می توانید برای این کار نیز تخفیفی قائل شوید. و در پنل جوملای خود به این دسته از کاربران هدیه دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان