انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
انجام گوگل ادورز برای طراحی سایت

انجام گوگل ادورز برای طراحی سایت

#1
انجام گوگل ادورز برای طراحی سایت

گوگل ادورز که منجر به نمایش طراحی سایت شما در سطر نتایج جستجو می شود ترافیک را برای طراحی وب سایت شما به دنبال خواهد داشت و از این رو بسیاری از کسب وکارها درصدد این می باشند که با صرف هزینه و مبلغی به گوگل این درخواست را نمایند که طراحی وب سایت آن را در نتایج جستجو به نمایش بگذارد که همان سئو سایت و بهینه سازی سایت مفهوم می یابد. شرکت هایی هستند که در زمینه درج تبلیغات در گوگل فعالیت می نمایند اما اگر بخوهید خود پروسه گوگل ادورز را اجرا نمایید و با اکانت خود و پرداخت وجه این امر را اعمال نمایید می بایست گام های زیر را به انجام رسانید.

گوگل ادورزتنظیم اکانت کاربری گوگل ادورز

ابتدا می بایست اکانت کاربری خود را در گوگل ادورز ایجاد نمایید. وارد سایت گوگل ادورز google adwords می شوید و سپس بر روی لینک Get started now کلیک نمایید. در این صفحه می توانید یک اکانت معمولی را در گوگل ادورز انتخاب نمایید و یا اینکه یک اکانت ویژه با آپشن های مختلف ایجاد نمایید. اگر می خواهیم چندین تبلیغات را با جملات تبلیغاتی متفاوت تنظیم نمایید پس از multiple Ad Groups گروه تبلیغات چندگانه استفاده نمایید.
در صفحه بعدی نام تبلیغاتی ، تنظیمات کلمات کلیدی را ایجاد نمایید. انتخاب دستگاه و Devices که به صورت موبایل و یا کامپیوتر شخص می باشد تبلیغات هدفمندتری را مطابق نیاز شما ایجاد می نماید. انتخاب شهر ، کشور و یا کد پستی نیز از آپشن های انتخابی دیگر می باشد که قابل تنظیم می باشد.
مبلغ پرداختی برای گوگل ادورز دو جزو دارد. Bid و overall Budget per Day . Bid مبلغی است که برای هر کلیک پرداخت می گردد. ماکزیمم کلیکی که می تواند در طول یک روز انجام پذیرد با overall Budget per Day مشخص می گردد و اگر لینک شما بیشتر از این تعداد کلیک بخور گوگل تبلیغات و ادورز شما را نمایش نمی دهد. این مقدار و تعدا بسته به نوع کسب وکار شما می باشد که تا چه میزان کلیک و جتسجو براساس کلمه کلیدی دارد. شما می توانید مبلغ پرداختی را برای ماه و یا سالانه پرداخت نمایید و تعداد را بر روزها تقسیم نمایید. در اینصورت دفعات قابل نمایش در هر روز را می توانید دریابید و نیز هزینه هر کلیک. به این موضوع که تعداد دفعات مورد نیاز را کلیک در هر روز برای کلمه کلیدی شما چه تعداد می باشد و مبلغ مورد نیاز را متناسب با Bid می بایست برای یک ماه یا چند ماه پرداخت نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان