انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کد های QR و راه ارتباط با وب سایت

کد های QR و راه ارتباط با وب سایت

#1
کد های QR و راه ارتباط با وب سایت

قرار دادن کد های QR و راه ارتباط با وب سایت

کد های QR از راه هایی برای ارتباط با وب سایت، تلفن تماس، آدرس و غیره میباشد. که میتواند اطلاعات تماس مفید را از شما برای مشتری بفرستد که این کد های QR در روش های نوین عصر ارتباطی میباشد. امروزه استفاده کردن از کد های QR باب شده و بیشتر در مجلات و تبلیغات روی تراکت ها و غیره چاپ میشوند تا مشتریان احتیاجی به خاطر سپردن اطلاعات شما نداشته باشند و یک اسکن از کد های QR راه های ارتباطی با شما را بدست آورده و در موبایل خود ذخیره کنند. در این مقاله برای شما نحوه قرار دادن کد های QR و راه ارتباط با وب سایت را توضیح میدهیم.


معرفی همایش و گردهمایی ها


با استفاده از این کد ها میتوانید در تبلیغات خود توضیحات همایش و گردهمایی خود را در این کد ها استفاده کنید. میتوانید در این کدها اطلاعاتی مثل اسم همایش توضیحاتی در مورد همایش, تاریخ و زمان برگذاری همایش و غیره را در آن قرار دهید.


استفاده برای آدرس و شماره تماس

میتوانید از این کد ها در کارت های ویزیت استفاده کنید و اطلاعات تماس و آدرس را در این کدها قرار دهید. این کد ها به گونه ای میتوانند تنظیم شوند که با اسکن کردن شماره تماس شما را شماره گیری کند.

قرارگیری لوکیشن


همینطور میتوانید موقعیت جغرافیای شرکت و محل کار خود ر در این کدها بگنجانید و استفاده از Google map در این کد ها میتواند به نشان دادن موقعیت جغرافیایی شما کمک کند.

ارسال پیام با کد QR

از این کدها میتوانید برای فرستادن پیام در Whats app و تلگرام و دیگر اپلیکیشن های موبایلی استفاده کنید تا مشتری بتواند با اسکن کردن آن بتواند به راحتی با این برناممه ها با شما در تماس باشد

باز کردن آدرس وب سایت


فرقی نمیکند که طراحی سایت شما به چه صورت میباشد شما میتوانید صفحه وب سایت خود را در این کد ها بگنجانید تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید. که این روشی بسیار مفید برای رتبه سایت شما میباشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان