انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
برای طراحی سایت جدید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

برای طراحی سایت جدید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

#1
برای طراحی سایت جدید چه نکاتی را رعایت کنیم؟


[عکس: logo.jpg]




یکی از نکاتی که همیشه در طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است  است. استفاده از راه های کاربردی برای بالا بردن رتبه سایت و پیشی گرفتن از رقبا یکی از کارهایی است که طراحان و صاحبان وب سایت ها باید به آن توجه داشته باشند. در این مقاله به چند روش کاربردی برای بهینه سازی بهتر سایت شما می پردازیم.
به لینک هایی که به سایت خود می دهید توجه کنید

توجه کنید که از سایت هایی با اعتبار بالا برای لینک دادن یا لینک گرفتن برای سایت خود استفاده کنید. اگر سایت شما یک سایت فروشگاهی است و با جستجوی کالاهای مورد نظر سایت هایی با کالای مرغوب را برایتان نمایش داد، لینک آن وب سایت ها را به سایت خود پیوند دهید.
به لینک هایی که به آن پیوند می شوید توجه کنید

مانند مورد قبلی باید به این مورد دقت کنید که لینک شما در چه سایت هایی قرار دارد. سعی کنید همیشه سایت خود را به روز کرده و از لینک های به روز شده در وب سایت های معتبر استفاده کنید.
حذف لینک های خراب

در بعضی مواقع اشتباهاتی در طراحی سایت رخ می دهد مانند تغییر آدرس صفحات یا حذف یک مقاله یا محصول باعث می شوید تا لینکی که از این صفحات در وب سایت های دیگر گذاشته اید خراب شود. لازم است که این لینک ها شناسایی و حذف نمایید.
ارتباط لینک ها با مطالب

موتور های جستجو خیلی به مطالب و ارتباط مطالب با لینک هایی که برای آن ها ایجاد می کنید دارند. مطالب و لینک های موجود در هر صفحه باید با هم ارتباط داشته باشند.
استفاده از لینک های داخلی

در مطالبی که در سایت دارید از لینک های مرتبط به مطلبتان و صفحات مورد نظر استفاده کنید. برای درج بهتر لینک های داخلی لازم است که از مشاوره کارشناسان سئو استفاده کنید.
استفاده از نقشه سایت

استفاده از نقشه سایت در طراحی وب سایت علاوه برای اینکه کار با سایت را برای کاربران آسان می کند و همه چیز را در دسترس آن ها قرار می دهد، باعث می شود تا موتور های جستجو راحتتر صفحات شما را جستجو کنند و لینک های شما را اسکن کنند.
ساخت لینک

دقت داشته باشید که در هنگام ساخت لینک از کلمات کلیدی مناسب با مطلب خود استفاده کنید و از زیاده روی در گذاشتن لینک در مطالب خود اجتناب کنید زیرا لینک ها به همان اندازه که در بالا آمدن سایت شما تاثیر دارند زیاده روی در آن هم به ضرر سایتتان است.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان