انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نکاتی درباره طراحی سایت چند زبانه

نکاتی درباره طراحی سایت چند زبانه

#1
نکاتی درباره طراحی سایت چند زبانه


آموزش نکاتی درباره طراحی سایت چند زبانه

در خیلی از کشور های جهان، طراحی سایت های دو و یا چند زبانه بسایر مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار میباشد. البته طراحی وب سایت های دو زبانه فقط برای کشور و یا قشر خاصی نمیباشد بلکه مدیران کلیه مشاغل میتوانند با استفاده از این روش کسب و کار خود را رونق داده و به بازرا های رقابتی بین اللملی راه پیدا کنند. طراحی سایت دو زبانه اکثرا درکشورهایی رواج دارد که مسلط به جند زبان هستند. شاید شما به یک سایت با دو زبان انگلیسی و فرانسوی احتیاج داشته باشید که اصلا جای نگرانی نیست، میتوان طراحی وب سایت را به همه ترکیبی زبانی موجود انجام داد و زبانی که میخواهید را برای آن تعیین کرد. در طراحی سایت های دو زبانه الزامی وجود ندارد که حتما باید زبان انگلیسی اول باشد. این بسته به نظر مدیریت دارد که میتوان از کدام زبان برای زبان اصلی استفاده کرد. ما در این مقاله برای شما نکاتی درباره طراحی سایت چند زبانه را شرح میدهیم.

چند نکته و قانون برای طراحی وب سایت های چند زبانه

۱- هرگز زبان ها را به شکل ترکیبی در صفحات وب سایت استفاده نکنید.
۲- برای هر زبانی که در سایت مد نظر گرفته اید صفحاتی را طراحی کرده و به طور مشخص در دید کار بر قرار دهید.
۳- توضیحات متا تگ ها را جدی بگیرید. برای هر زبان متا تگ ها را تعریف کرده تا به موتور های جستجو بفهمانید که چه زبان هایی در وب سایت شما وجود دارند.
۴- دادن لینک از یک زبان به زبان دیگر که به راحتی قابل دنبال کردن باشد.
۵- حتما صفحه ی ورود یا ایندکس را برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید. در صفحه ی ورود حتما تمامی زبان ها را به کاربر نشان دهید تا حق انتخاب داشته باشد.


بهترین روش برای نزدیک تر شدن صفحات زبان های مختلف در طراحی سایت های چند زبانه:

•    ساخت فایل هایی برای زبان های جایگزین
•    زیر دامنه های معادل

شما میتوانید با استفاده از این دو روش برای بوجود آوردن زبان های دیگر در وب سایت باشد استفاده کنید. ولی استفاده کردن از این روش ها برای طراحان وب سایت های چند زبانه مشکلاتی نیز دارد مثلا اینکه لازم است طراح همواره کلیه صفحات را آپدیت کرده و از این موضوع مطمئن شود که هر صفحه متناسب با زبانی که دارد آپدیت شده است. بعد از طراحی وب سایت چند زبانه، لازم است مطمئن شوید که آن را در محل جغرافیایی درستی قرار داده اید. برای اطمینان پیدا کردن از این مهم از گوگل وب مستر استفاده کنید. اما دقت داشته باشید پیش از این کار حتما با جستجوی فایل های کمکی اطلاعات بیشتری بدست آورید تا بدانید چه زمانی و چگونه باید از آن استفاده کنید
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان