انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش گام به گام Html

آموزش گام به گام Html

#1
آموزش گام به گام Html

آموزش گام به گام Html: با توجه به روند صعودی پیشرفت طراحی سایت و حضور در عرصه های مجازی برآن شدیم تا مقاله ای با عنوان آموزش گام به گام Html برای شما عزیزان قرار دهیم. وجود محیطی به نام وب که آن را دهکده ی جهانی نیز می نامند شرایطی را فراهم نموده تا حوزه ی کاری شما در اقصی نقاط جهان دیده شود. پس چه بهتر که از این شرایط استفاده کنیم تا خود و مهارت های کاری و کسب و کار خود را بیش از پیش در معرض نمایش قرار دهیم. در این مقاله سعی بر آن شده تا با توجه به نیاز های روز در عرصه ی طراحی سایت اطلاعاتی در ارتباط با نحوه ی کد نویسی Html ایجاد یک صفحه ی طراحی سایت شخصی و نحوه ی بخش بندی های یک صفحه ی وب را به شما آموزش دهیم. مطالب بیشتری در ارتباط با آموزش طراحی وب سایت می توانید مطالعه نمایید.

آموزش گام به گام ایجاد سایت با Html

امروزه با روند رو به رشد طراحی سایت برای عقب نماندن از عرصه ی کسب و کار اکثر صاحبین مشاغل و کارآفرینان بر آن شده اند تا به عرصه ی اینترنت پای گذارند. اما این مهم چگونه محقق خواهد شد؟ برخی از صاحبین مشاغل به سمت شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام، تلگرام و غیره روی آورده اند. اما با کمی تحقیق و تفحص در میان موفقین در عرصه ی کسب و کار یا حتی یک سرچ کوچک در اینترنت به این مطلب درست پیدا خواهید کرد. که این شبکه های اجتماعی کمک خیلی کمی به رشد کاری شما خواهند کرد. برای اطلاع از مطالبی در ارتباط با طراحی سایت هوشمند چیست؟ مطلب فوق را مطالعه بفرمایید.


آموزش گام به گام تگ های Html

خوشبختانه طراحی سایت با Html یکی از زبان هایی است که به نرم افزار های پیشرفته ای ندارد. ابتدا برای شروع کار طراحی سایت می توانید از یک صفحه ی Notepad ساده شروع نمایید. در این صفحه شروع به تگ نویسی نمایید. قالب کلی طراحی سایت شما باید در یک تگ Html باشد. سپس در دل این تگ باید دو تگ Head و body داشته باشید. تگ Head همانطور که از نامش مشخص است ابتدا توسط کامپایلر خوانده می شود. در محتوای این تگ، تگ ها و دستورات خاص این بخش قرار خواهد گرفت. برای اطلاع از خصوصیات طراحی سایت مشاور املاک این مطلب را مطالعه بفرمایید.

آموزش گام به گام دستورات Html

دستوراتی همچون title، mete data، link، style و … در بخش Head قرار خواهد گرفت. سپس بخش Body راخواهید داشت. بدنه ی اصلی طراحی سایت همین تگ Body است و دستورات اصلی در این بخش قرار خواهد گرفت. دستوراتی همچون Div، section، footer، iframe و اکثریت تگ ها در این بخش قرار خواهند گرفت. برای اطلاع از ۸ تکنیک برای محافظت از طراحی سایت با وردپرس این مطلب را مطالعه بفرمایید.

آموزش Div در Html

بدنه و قالب کلی وب سایت شما در تگ های Div قرار خواهد گرفت. این تگ فضایی را ایجاد می نماید تا شما تگ های دیگری در آن قرار دهید. این تگ به نظم تگ های نوشته شده توسط شما کمک خواهد نمود و برای استایل دهی به مطالب درج شده در سایت شما کمک خواهد نمود. بدین صورت که در یک تگ باز و بسته ی Div می توانید تصویر، ویدیو، یا هر محتوای دیگری قرار دهید. به عنوان مثال قطعه کد زیر را مشاهده نمایید. لذت قرار دادن فایل‌های ویدیویی در طراحی سایت با تگ video را می توانید در این مطلب مشاهده نمایید.

<div style=”color:#0000FF”>

  <h3>This is a heading</h3>

  <p>This is a paragraph.</p>

</div>

شما می توانید همانند دیگر تگ های موجود به این تگ نیز استایل دهید. به عنوان مثال تگ های بالا دو عبارت این عنوان است و این پاراگراف است را به رنگ آبی نمایش خواهد داد. آموزش گام به گام طراحی سایت جلسه دوم را می توانید در مطلب فوق مشاهده نمایید.

آموزش Section در Html

تگ Section نیز تقریبا شبیه به تگ Div است و برای کادر بندی و نظم تگ های وارد شده توسط شما است. همینطور می توانید استایل ها و کلاس هایی را فقط به محتویات این کادر اختصاص دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان