انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
قوانین مهم در طراحی اپلیکیشن

قوانین مهم در طراحی اپلیکیشن

#1
قوانین مهم در طراحی اپلیکیشن


قوانین مهم در طراحی اپلیکیشن : در مقالات گذشته از سری مقالات طراحی سایت " سایت کد " با ماهیت  و روش های گوناگون آن برای سیستم عامل های اندروید و ioss آشنا شدیم . یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که آشنایی با آن در موفقیت یک طراحی اپلیکیشن بسیار مهم می باشد ، شناخت قوانین این حوزه می باشند . بر همین اساس مقاله ی امروز را به بررسی این قوانین اختصاص داده ایم .

مشخص سازی یک چرخه عمر برای اپ :

قدم گذاشتن در دنیای تلفن های هوشمند کوتاه مدت نمی باشد و در اصل یک تغییر اساسی در دنیایی تازه می باشد . اگر دیدگاه تان نسبت به این قضیه کوتاه مدت باشد ، اشتباه بزرگی مرتکب شده اید

یافتن سناریو کاربردی :

برای انتخاب امکانات طراحی اپلیکیشن تان می بایست دقت بسیاری به خرج دهید . در واقع می بایست در ارتباط با امکاناتی از  تان که می خواهید در اپلیکیشن تان وجود داشته باشند بسیار دقیق باشید . این نکته را به یاد داشته باشید در حوزه ی اپلیکیشن تبدیل نسخه ی دسکتاپ یک طراحی سایت به موبایل کاری بسیار اشتباه می باشد . در واقع الزامی در استفاده از تمامی امکانات وب سایت در طراحی اپلیکیشن وجود ندارد .

تعیین هدف تجاری از طراحی اپلیکیشن :

امروزه بسیاری از کسب و کار ها شاهد افزایش ترافیک وب سایت ها به کمک اپلیکیشن ها بوده اند لذا عجله دارند در این حوزه برای کاربران خود کار هایی انجام دهند . یکی از با اهمیت ترین مسائلی که می بایست درباره آن تفکر داشته باشید این است که از  چگونه می توانید درآمد زایی کنید .

به یاد داشتن ابزار های اندازه گیری :

در فضای مجازی ابزار های متنوعی برای تحلیل میزان کاربرد یک نرم افزار یا اپلیکیشن موجود می باشند . به علت ازدیاد این ابزار ها ممکن است انتخاب مناسب ترین آن ها امری دشوار به نظر برسد . بهترین روش برای انتخاب مناسب ترین ابزار این است که اقدام به جمع آوری اطلاعاتی مهم نظیر میزان درآمد تهیه نمایید . با مورد بررسی قرار دادن این آمار ها متوجه میزان صحیح عملکرد اپلیکیشن تان خواهید شد .
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان