انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
آموزش گام به گام ساخت سایت رایگان

آموزش گام به گام ساخت سایت رایگان

#1
آموزش گام به گام ساخت سایت رایگان

آموزش گام به گام ساخت سایت رایگان: یکی از راه های مقرون به صرفه برای داشتن سایت، طراحی سایت با قالب های رایگان است. این روش یک طراحی اختصاصی در اختیار ما نمی گذارد و امکانش خیلی زیاد است که بسیاری دیگر از سایت هایی که در اینترنت می بینیم قالبی شبیه به سایت ما داشته باشند. اما این راه به ما کمک می کند تا یک سایت مبتدی و اولیه برای حرفه ی خود داشته باشیم. استفاده از قالب های رایگان برای مواردی که فردی نیاز دارد تا یک سایت شخصی یا وبلاگ برای معرفی خود و حرفه ی خود داشته باشد، کاربرد دارد. در این مقاله سعی بر آن داریم تا توضیحاتی در ارتباط با ساخت سایت رایگان و راه هایی که می توانید به این امر دست یابید را در اختیارتان قرار دهیم.

راه های متعددی وجود دارد تا بتوانید سایت رایگان داشته باشید. یکی از این راه ها داشتن وبلاگ است که شاید خیلی از افراد این را نپسندند. یا اصلا اعتقاد داشته باشند وبلاگ که سایت نیست. اما برای برخی افراد که فقط محیطی در اینترنت می خواهند تا خود و حرفه ی کاری خود را در آن معرفی نمایند ایده ی مناسبی است. راه دیگر که کاملا رایگان هم نیست خریداری هاست اشتراکی و یا سرور مجازی یا سرور اختصاصی و آپ کردن سایت شخصی خودتان است. طراحی سایت مشاور املاک را می توانید در این مطلب مطالعه بفرمایید.

شروع ساخت سایت رایگان

ابتدا برای شروع طراحی وب سایت لازم است تا در یک بستر مناسب شروع به کار نمایید. یکی از این بسترهای مناسب که خدمتتان عرض می کنم لوکال هاست یا هاست محلی است. نرمم افزار شبیه سازی که محیط هاست را برای شما روی کامپیوتر شخصیتان شبیه سازی می نماید. شما می توانید یکی از نرم افزارهای ومپ یا زمپ را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب نمایید و شروع به طراحی سایت شخصی خود کنید. لذت قرار دادن فایل*های ویدیویی در طراحی سایت با تگ video را می توانید در این مطلب مطالعه بفرمایید.

مراحل گام به گام آموزش ساخت سایت رایگان

سپس نرم افزار های مدیریت محتوا همچون وردپرس یا جوملا را نصب نمایید تا به راحتی بتوانید مطالبی که مد نظرتان هست را در سایت خود درج نمایید. خوشبختانه جوملا و ورد پرس برای سهولت کار هم میهنان ایرانی نسخه ی ارسی سیستم مدیریت محتوای خود را در دسترس عموم قرار داده اند. تا کار با این سیستم های مدیریت محتوا بیش از پیش برای عموم راحت باشد. ۵ اشتباه رایج در طراحی سایت واکنش گرا در وب را می توانید در این مطلب مطالعه بفرمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان