انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه سایت خود را در موتور ها جستجو بالا ببرید

چگونه سایت خود را در موتور ها جستجو بالا ببرید

#1
چگونه سایت خود را در موتور ها جستجو بالا ببرید



[عکس: google.png]




صاحبان وب سایت همیشه در این فکر هستند که چگونه می توانند در موتور های جستجو در بهترین رتبه قرار گرفته و از رقبای خود پیشی بگیرند. طراحی سایت خوب و گیرا می تواند یکی از این موارد باشد، ولی ما در این مطلب به شما کمک می کنیم تا خود را صدر نشین موتور ها جستجو کنید.
کلیک خور بودن وب سایت

هرچه به تعداد کلیک شما توسط کاربران افزوده شود وب سایتتان هم از موتورهای جستجو امتیاز دریافت کرده و رتبه می گیرد. ضریب بازگشت (Bounce Rate) می تواند تعداد کاربرانی که به صفحات سایت شما وارد می شوند را محاسبه کند. معیار ضریب بازگشت برای وب سایت شما طراحی و جذابیت آن از سوی کاربر می باشد.
استفاده از Schema.org

Schema.org یک پروتکل می باشد که به وب مستر ها اجازه می دهد تا به محتوای سایت از جمله کد های HTML دسترسی داشته باشند. این پروتکل توسط شرکت های گوگل، یاهو و بینگ به منظور بررسی راحت تر صفحات وب سایت ها طراحی شده است.
کیفیت محتوای خود را بالا ببرید

از موارد مهمی که همیشه به آن اشاره کردیم تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند است. موتور های جستجو همیشه در حال گشت زدن و پیدا کردن محتوای تازه و با کیفیت می باشند، پس بعد از  و محیط زیبا، تولید محتوای با کیفیت را در اولویت قرار دهید.
فعال بود در شبکه های اجتماعی

از دیگر مواردی که هم در طراحی سایت و هم در بهینه سازی سایت به آن اشاره کردیم استفاده از شبکه های اجتماعی و فعال بودن در آن ها است. استفاده از گوگل پلاس، توییتر و فیس بوک می تواند کمک بزرگی به بالا بردن سایتتان بکند. موتور های جستجو به این شبکه ها اهمیت داده و از صفحات آن ها بازدید می کنند.
استفاده از نام دامین مناسب

در طراحی سایت انتخاب یک نام مناسب برای دامنه شما بسیار مهم است زیرا نتیجه کار در کلید واژه ها نمایان می شود.
دوری کردن از متد های کلاه سیاه (Black Hat)

در آخرین کلام به شما توصیه می کنیم که از متد های کلاه سیاه دوری کنید. تکنیک های مانند استفاده از محتویات کپی و تکثیر شده، محتویات خودکار و استفاده از محتویات پنهان شده در صفحه از متد های کلاه سیاه به حساب می آیند و موتور های جستجو به شدت روی آن ها حساس بود و در صورت مشاهده رتبه سایتتان را کاهش می دهند یا آن را بن می کنند.




- See more at: https://www.sinaksite.com/%da%86%da%....o8OOLzUm.dpuf
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان