انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه استفاده از تگ alt در تصاویر به بهبود رنک وب سایت کمک می کند؟

چگونه استفاده از تگ alt در تصاویر به بهبود رنک وب سایت کمک می کند؟

#1
یکی از موارد بسیار مهم که در سئو وب سایت تاثیر بسزایی دارد، نحوه طراحی و کد نویسی آن است.اگر قوانین وضع شده در نحوه کدنویسی و طراحی ابتدایی یک وب سایت رعایت نشوند، اقدامات بعدی شامل تولید محتوای خوب، ایجاد کلمات کلیدی مناسب، فعالیت زیاد در شبکه های اجتماعی و… آن طور که باید اثر بخش نخواهند بود.
یکی از مواردی که کارشناسان بحث سئو به آن معتقدند این است که اضافه کردن تگ alt دقیق و توصیفی به تصاویر برای عملکرد سئو بهتر است.
اگرچه این روش به طور واضحی روی افزایش ترافیک از طریق جستجوی تصاویر گوگل تاثیر می گذارد،اما طبق تجربه تاثیری بر روی رنک کلی وب سایت توسط آن مشاهده نشده است.
همچنین اضافه کردن alt text به تصاویر بطور قطع بخشی از سئو بوده و تلنگری هرچند کوچک به بهبود سئو وب سایت شما می زند، پس حتما آن را در دستور کار خود قرار دهید.
نرم افزار مالی و حسابداری نرم افزار مدیریت انبار نقاشی ساختمان استعلام ثبت شرکت آمبولانس آریا شرایط ثبت شرکت فنی مهندسی مراحل ثبت شرکت پیمانکاری شرایط ثبت شرکت مهندسین مشاور  انواع ساندویچ پانل مزایای استفاده از ساندویچ پانل دیواری چیست  لیفتراک        امبولانس اریا

در حالت کلی استفاده از سه کلمه یا عبارت کلیدی مهم در تگ alt و قرار دادن عنوان هر پست در تگ title تصاویر پیشنهادی است که کارشناسان سئو می کنند و بهتر است این عبارات در هر تصویر منحصربفرد باشند، یعنی اگر سه عبارت در تصویر اول یک پست استفاده شدند همان سه عبارت در تصویر دوم استفاده نشوند.
پس از ذکر تمامی این موارد بهتر است که استفاده از تگ alt را در html نیز یادآوری کنیم.
به طور پیش فرض در صورت اشتباه بودن آدرس و لود نشدن تصویر در مرورگر اینترنت اکسپلورر (IE)، علامت ضربدر را برای عکس نمایش می دهد (در مرورگرهایی مثل اپرا علامت ضربدر نیز نمایش داده نمی شود)
اما با استفاده از خصوصیت alt برای تگ img قادر خواهید بود در صورتی که آدرس عکس اشتباه وارد شد و یا عکس نتوانست بارگذاری شود، متنی را به کاربر نشان دهیم.
در نظر داشته باشید در صورتی که عکس به طور صحیح بارگزاری شود، متن یاد شده نمایش داده نشده و فقط برای موتورهای جستجوگر کاربرد خواهد داشت.
توصیه اکید می شود که برای تمامی عکس ها از این خصوصیت استفاده نمایید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان