انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه رتبه الکسای وب سایت خود را بالا ببریم؟

چگونه رتبه الکسای وب سایت خود را بالا ببریم؟

#1
چگونه رتبه الکسای وب سایت خود را بالا ببریم؟


یکی از وب سایت های معتبر و مهم در طراحی وب سایت الکسا (Alexa) نام دارد. وظیفه اصلی الکسا رتبه بندی سایت ها می باشد و در حال حاضر بیشتر صاحبان سایت به دنبالترافیک بیشتر و بالا بردن رتبه ی الکسای سایت خود هستند و ما در این مقاله قصد داریم تا به شما چند نکته را بیاموزیم که باعث پیشرفت رتبه سایتتان در الکسا شود.

رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست؟


به سیستم رتبه بندی سایت ها که بر اساس تعداد بازدید کنندگانی که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند رتبه الکسا می گویند.


استفاده از نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم به شما کمک می کند بتوانید رتبه الکسای سایت خود را افزایش دهید


شما می توانید با نصب نوار ابزار الکسا از سایت http://www.alexa.com/toolbar و انتخاب سایت خود به عنوان صفحه خانگی مرورگر قدم اول در بالا بردن رتبه سایت خود را بردارید.
الکسا نیز مانند دیگر موتور های جستجو مانند گوگل علاقه خاصی به محتوای با کیفیت و به روز دارد، پس محتوای سایت خود را به صورت مرتب به روز کنید تا توسط الکسا تشویق شوید.
کاربرانی که بیشترین زمان را در وب سایت شما سپری می کنند از کاربرانی که وقت کمتری می گذارند از ارزش بیشتری برخوردار هستند، پس برای جذب هرچه بهتر کاربران لازم است طراحی سایت خوب، محتوای با ارزش و سرعت بالای لود شدن صفحات را در اولویت قرار دهید.
سعی کنید از استراتژی رقبای خود با خبر باشید تا بهتر بتوانید به افزایش رتبه خود بپردازید. همان طور که شما علاقه به صدر نشینی در رتبه الکسا دارید رقبای شما نیز دارند. ممکن است در مدت یک هفته وب سایت شما بازدید رو به رشدی داشته باشد ولی در رتبه الکسای شما تغییری ایجاد نمی شود، این به دلیل عملکرد ضعیف شما نیست، بلکه به علت بهتر عمل کردن رقبای شماست پس همیشه از روش های مختلف برای جذب کاربر استفاده کنید زیرا رقبای شما این کار را انجام می دهند.
یکی از راه ای موثر در بالا بردن رتبه الکسا این است که در سایت هایی با رتبه بالا فعالیت کنید و با دیگران بحث کنید. می توانید در این سایت ها لینک های صفحات داخلی خود را به صورت قانونی قرار دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان