انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت املاک در تهران

طراحی سایت املاک در تهران

#1
طراحی سایت املاک در تهران



طراحی سایت املاک در تهران :
در دهه اخیر شاهد بیشرین تحولات در زمینه تکنولوژی بوده ایم به گونه ای که اکثر زمینه های شغلی به گونه ای سعی دارند خود را همگام با تکنولوژی پیش برده تا تجارتشان سیر صعودی داشته باشد. برای این منظور بسیاری از مشاغل با طراحی سایت مرتبط با شغل خود توانسته اند نظر بسیاری از مشتریان خود را به خود جلب نموده و موجب صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شوند. به طور مثال زمانی مردم برای پرداخت قبوض خود مجبور بودند ساعت ها در صف بانک بایستند اما در حال حاضر کمتر کسی برای پرداخت قبوض خود به بانک مراجعه می نماید. هدف از طراحی وب سایت در واقع محول کردن بخشی از کار خود به دست تکنولوژی است. بسیاری از مردم برای خرید، رهن یا اجاره ملک دیگران و یا فروش، رهن یا اجاره ملک خود به دیگران وقت زیادی را در مراکز مشاور املاک می گذرانند. حالا اگر مردم امکانات این را داشته باشند که ملک با مشخصات مد نظر خود را در اینترنت مشاهده کرده و با شرایط آن آشنا شوند و به گونه ای به صورت اینترنتی به مشاوره بپردازند، مسلّماً ترجیح می دهند بدون مراجعه به دفاتر مشاوره املاک و در منزل یا محل کار خود گزینه های بیشتری را مورد بررسی قرار دهند. این کار در شهر های بزرگ همانند تهران بیشتر به چشم می آید و با این طراحی سایت در تهران شاهد بازدهی بیشتر به مشتری و حتی کاهش بخش اندکی از ترافیک تهران خواهیم بود. اما این امکانات چگونه در اختیار مشتریان قرار بگیرد؟


امکانات قابل ارائه به مشتریان در طراحی سایت املاک


در این بخش به معرفی برخی از امکاناتی که می تواند در اختیار شتریان صنف املاک قرار گیرد تا آن ها را از مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز مشاور املاک بی نیاز سازد بپردازیم و در مورد هر کدام توضیح مختصری را ارائه نماییم.


امکان ثبت و درج املاک توسط مشتری به منظور فروش، رهن یا اجاره در طراحی سایت املاک


در طراحی سایت املاک می بایست امکانی برای مشتریان فراهم آورد تا از طریق آن بتواند ملک خود را در دسته بندی مربوطه (زمین، مسکن، مغازه و… ) درج نموده و با بیان ویژگی های ملک خود و همچنین ارائه تصاویر متعدد، ملک خود را در معرض نمایش قرار دهد تا به کمک سایت املاک به هدف خود که فروش، رهن یا اجاره ملک است برسد.


امکان ثبت سفارش توسط مشتری برای خرید، رهن یا اجاره در طراحی سایت املاک


طراحی سایت املاک باید این ویژگی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا ملک مورد پسند خود را خریده و یا رهن و اجاره نماید. این کار باید توسط سیستم ثبت درخواست ملک انجام گرفته و فقط برای عقد قرارداد و صحبت های تکمیلی قرار ملاقاتی بین دو طرف معامله صورت پذیرد.




بهره گیری از نقشه گوگل در طراحی سایت املاک در تهران و شهر های بزرگ


به طور حتم با نقشه گوگل آشنای نسبی دارید. استفاده از نقشه گوگل در طراحی سایت املاک می تواند این امکان را برای مشتری فراهم کند که مشتری به وسیله آن بتواند موقعیت دقیق ملک خود را بر روی آن مشخص کند. این کار می تواند مشتریان دیگر که قصد خرید، رهن و یا اجاره ملک مذکور را دارند از موقعیت دقیق آن آگاه شوند. همچنین امکانات دیگری که نقشه گوگل می تواند داشته باشد این است که مشتریان برای جستجوی ملک در محل خاص بسیار راحت تر عمل کرده و با کلیک بر روی مکان های مشخص شده در محدوده مورد نظر به مشاهده ویژگی ها و تصاویر آن ملک بپردازند.


جستجوی پیشرفته در طراحی سایت املاک


این قسمت برای این منظور است که کاربر با مشخص کردن نوع ملک درخواستی و یا محدوده مورد نظرش به نوعی به فیلتر گزینه های موجود در سایت بپردازد.


قابلیت ارسال نظر توسط مشتری


با قرار دادن این امکان در طراحی سایت املاک مشتری می تواند نظر خود را در مورد ملک مورد نظر با دیگران در میان گذاشته و همچنین نظر سایر مشتریان را در مورد ملک مربوطه جویا شود. همچنین می توان با ارائه قسمتی برای امتیاز دهی مشتریان را از کیفیت نسبی ملک مورد نظر پیش از بررسی دقیق آگاه کرد. این امتیاز ها از طریق مشتریان باید گرفته شود و میانگین آن ها در کنار هر ملک در معرض نمایش قرار داده شود.


اصول فنی طراحی سایت املاک


در مورد امکاناتی که طراحی سایت املاک در اختیار مشتریان قرار می دهد صحبت کردیم. در این قسمت به امکاناتی می پردازیم که طراحی سایت املاک به صاحب یا صاحبان سایت می دهد.


بهره گیری از قالب اختصاصی در طراحی سایت املاک


شرکت طراحی سایت اینتن برای طراحی سایت املاک از قالب های اختصاصی که توسط تیم طراحی و برنامه نویسی ساخته شده است استفاده کرده و این اطمینان را به شما می دهد با طراحی بسیار زیبا و همچنین اصولی کاربران را جذب سایت شما نماید.


استفاده از درگاه پرداخت به منظور دریافت وجه از مشتریان


همچین سایتی با توجه به ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی که ارائه می دهد سزاوار دریافت مبلغی از کاربران به منظور ارائه چنین خدماتی است. این دریافت وجه می تواند هنگام ثبت نام در سایت و یا هنگام ثبت ملک در سایت انجام شود. همچنین می توانید با ارائه ویژگی های اضافی مانند قسمت فروش ویژه و یا پیشنهاد ویژه به منظور بیشتر در چشم قرار گرفتن آگهی از کاربران خود وجهی مازاد بر آگهی عادی دریافت نمایید. این کار بوسیله درگاه های پرداخت امن بانک ها امکان پذیر است.


طراحی سایت املاک به صورت دو زبانه و یا چند زبانه


طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه باعث افزایش اعتبار سایت و همچنین قدم نهادن در عرصه بین المللی است. این کار باعث خواهد شد تا افرادی که با زبان فارسی آشنا نیستند بتوانند از زبان های دیگر سایت بهره ببرند.


مدیریت آسان و در عین حال کاربردی


سیستم مدیریت سایت باید به گونه ای طراحی شده باشد تا کاربرد های فراوانی را به سادگی در اختیار مدیران و صاحبان سایت قرار دهد. شرکت طراحی سایت اینتن با در نظر گرفتن شرایط افراد شاغل در صنف املاک و احتمال عدم آشنایی کافی با کامپیوتر و اینترنت سیستم مدیریتی بسیار ساده ای پیاده سازی می نماید تا سایت املاک شما به راحتی قابل کنترل باشد.


بهینه سازی سایت و رعایت اصول سئو در طراحی سایت املاک


سایت هایی که تازه ساخته شده اند و هنوز میان کاربران اینترنتی جا نیفتاده اند کمتر مورد بازدید قرار می گیرند. برای آن که تعداد بازدیکنندگان و در نهایت تعداد مشتریان سایت بالا رود لازم است اصول بهینه سازی و سئو در طراحی سایت به درستی انجام شده باشد. این عوامل سبب خواهند شد سایت شما در نتایج جستجوی کاربران در موتور های جستجو، در صفحات اول قابل نمایش باشد. در نتیجه احتمال باز شدن سایت شما توسط کاربران بسیار بالا رفته و در مدت اندک سایت شما به عنوان سایت معتبری در زمینه املاک بدل خواهد شد.


طراحی سایت املاک در تهران و شهر های بزرگ ضروری تر از سایر شهرستان ها


شهر تهران، شیراز، اصفهان، کرج، مشهد و… از جمله شهر های بزرگ هستند که بیش از سایر شهرستان ها نیازمند مکانیزه شدن و حرکت در جهت تکنولوژی به منظور کاهش کارهای یدی و حضوری می باشند. بنابراین طراحی سایت در تهران و شهر های مذکور کاربرد بیشتری خواهد داشت و در نتیجه صرفه اقتصادی زیادی به دنبال دارد. طراحی سایت املاک در تهران می تواند کمک شایانی به به کاهش جابجایی افراد در شهر برای مشاوره در زمینه کرده و در وقت و هزینه افراد تا حدود زیادی صرفه جویی نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان