انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت پزشکی در تهران

طراحی سایت پزشکی در تهران

#1
طراحی سایت پزشکی در تهران


طراحی سایت پزشکی در تهران: امروزه اینترنت به مانند دنیای جدیدی است که اکثر مردم در آن جا قدم نهاده و اغلب زندگی بهتری را تجربه می کنند. در واقع اینترنت بخشی از زندگی انسان های نسل فعلی بوده و در بسیاری از مشکلات به کمک آن ها می آید. فضای اینترنت به قدری وسیع است که تمامی کاربران آن اطمینان دارند پاسخ تمامی سوال های خود را در آن پیدا می کنند. به همین دلیل برای اکثر سوالات ذهن خود، حتی سوالات جزئی به جستجوی آن از طریق اینترنت اقدام می کنند. این عامل می تواند دلیل محکمی برای طراحی سایت برای تمام مشاغل باشد. تصور نمایید کسی بخواهد به دنبال پزشک مناسب برای مشکل خود بگردد و برای این کار از طریق جستجوی اینترنتی عمل کند. مسلّماً پزشکانی که قبلاً برای خود سایتی طراحی کرده باشند و رزومه خود را در آن قرار داده باشند شانس بسیاری برای جذب فرد جستجو کننده دارد. تعداد این افراد کم نیست و در طول روز افراد بسیار زیادی در سراسر کشور از طریق جستجو در اینترنت به دنبال پزشکان برتر در زمینه های مختلف می گردند. از طرف دیگر طراحی سایت پزشکی در تهران و شهر های پر جمعیت می تواند کمک بسیاری به بیماران و مراجعه کنندگان مطب پزشکی کرده و با انجام اینترنتیِ کارهایی که پیش تر با مراجعه حضوری انجام می شد، در وقت و هزینه آن ها صرفه جویی نماید و از ترافیک این شهر ها تا حدودی بکاهد. شرکت طراحی سایت اینتن تصمیم دارد در این مطلب به بررسی امکاناتی که یک سایت پزشکی می تواند داشته باشد پرداخته و ویژگی های طراحی سایت پزشکی در تهران را به طور مختصر بیان نماید. با ما همراه باشید.


امکاناتی که طراحی سایت پزشکی در اختیار کاربران قرار می دهد:


هدف از طراحی سایت پزشکی در تهران و دیگر شهر های شلوغ عمدتاً انجام برخی امور معمول به صورت اینترنتی است. برخی از این امور عبارتند از:

تعیین وقت قبلی


یکی از کارهایی که بسیاری از مردم برای ویزیت توسط پزشک باید انجام دهند تعیین وقت قبلی است. البته امروزه اکثر پزشکان امکان تعیین وقت قبلی به صورت تلفنی را فراهم کرده اند که تا حدود زیادی از مراجعه حضوری برای صرفاً تعیین وقت کاسته است. اما این مورد هم با مشکلاتی روبروست. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که مجبور باشید برای تعیین وقت قبلی برای ملاقات پزشک دقایق طولانی و در برخی موارد ساعت ها با اشغال بودن تلفن مطب مدارا کنید. تعیین وقت قبلی به صورت اینترنتی این مشکل را کاملاً حل کرده و می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.


ویزیت آنلاین!


بله! در برخی از مراجعات به مطب ها صرفاً سوالاتی توسط پزشک مطرح می شود و بیمار با پاسخ گویی به آنها پزشک را از مشکل خود آگاه می کند. در این موارد لزومی به معاینه حضوری نمی باشد و یک سایت پزشکی می تواند این امکان را فراهم بیاورد تا این کار از طریق پرسش و پاسخ اینترنتی انجام پذیرد. برای این منظور می توان از درگاه های پرداخت بانکی برای دریافت حق ویزیت در طراحی سایت پزشکی بهره برد. معمولاً بیمارانی که به صورت دوره ای بایدگزارش وضعیت خود را به پزشک خود منتقل کرده و دستورالعمل جدید دریافت نمایند از این امکان بیشترین بهره را خواهند برد.




پرسش و پاسخ بازدید کنندگان و پزشک


با راه اندازی بخشی برای پرسش و پاسخ در طراحی سایت پزشکی این امکان به وجود می آید تا بیماران سوالات عمومی خود را مطرح کرده و پزشک در اسرع وقت به این سوالات پاسخ دهد. این کار برای بازدیدکنندگان بسیار مفید بوده و می توانند به بسیاری از مشکلات خود پایان دهند. برای پزشک مربوطه هم خالی از منفعت نیست و این کار علاوه بر اینکه باعث اعتبار بخشیدن به سایت و شخص پزشک می شود، موجب می شود بازدیدکنندگان را از اطلاعات بالای پزشک آگاه ساخته و آن ها را ترغیب نمایند برای مشکلات خود از ایشان کمک گیرند.


آشنایی با پزشک


در این بخش پزشک می تواند سوابق تحصیلی خود را مطرح نموده و همچنین اطلاعاتی راجع به تخصص های خود به بازدیدکنندگان بدهد. همچنین می تواند رزومه ای از کارهای انجام شده خود بیان نماید. راه های ارتباطی پزشک برای بیماران نظیر آدرس مطب، تلفن و… در این بخش معرفی می شود.


ایجاد بخش مقالات پزشکی در طراحی سایت پزشکی


وجود چنین بخشی برای سایت پزشکی لازم است و باید به طور منظم به روز شود. این کار سبب می شود سایت شما به منبعی جامع برای مطالب پزشکی تبدیل شده و بازدیدکنندگان بسیاری را برای سایت شما به دنبال داشته باشد. در نتیجه سایت شما تأثیر بسیاری زیادی در بالا رفتن تعداد مراجعه کنندگانتان خواهد داشت.


استفاده از Google Map برای نمایش موقعیت مطب


نقشه محبوب گوگل این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید موقعیت دقیق خود را برای بازدیدکنندگانتان به نمایش بگذارید. بازدیدکنندگان نیز از این طریق به راحت ترین شکل ممکن آدرس مطب شما را در شهر خود پیدا نمایند. در طراحی سایت پزشکی در تهران استفاده از این ویژگی بسیار واجب و الزامی به نظر می رسد.


ویژگی های مهم در طراحی سایت پزشکی


امکانات سایت پزشکی برای کاربران بیان شد و گفتیم هر کدام به چه کاری می آیند و چگونه به آن ها کمک می کنند. حال به بررسی برخی موارد که در طراحی سایت پزشکی اهمیت دارد می پردازیم. با ما همراه باشید.


طراحی شکیل و متناسب با شاخه پزشکی


یکی از ویژگی هایی که باعث می شود سایت بازدید کننده را مجذوب خود نماید طراحی زیبای آن است. طراحی گرافیکی و استفاده از رنگ ها در طراحی وب سایت پزشکی باید متناسب با شاخه پزشکی باشد.


بهینه سازی سایت و رعایت اصول سئو در طراحی سایت پزشکی


یکی دیگر از عواملی که ممکن است بازدید کنندگان سایت را با مشکل مواجه سازد پایین بودن سرعت بارگزاری سایت است. طراحی سایت پزشکی باید به گونه ای انجام شود که کاملاً بهینه بوده و با سرعت بالا لود شوند. این عامل رضایت بازدیدکنندگان را به همراه خواهد داشت. همچنین دیگر عاملی که بعد از طراحی سایت به چشم خواهد آمد شناسایی سایت توسط گوگل و موتور های جستجو است. طراحی سایت پزشکی باید با رعایت اصول سئو همراه بوده باشد تا هنگام جستجوی کاربران در صفحات ابتدایی نتایج جستجو نمایش داده شود. این عامل یکی از مهم ترین عواملی است که موجب بالا رفتن تعداد بازدید کنندگان می شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان