انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پروسه سئو سایت

پروسه سئو سایت

#1
پروسه سئو سایت

ما در سئو سایت ملزم به رعایت 8 گام اساسی هستیم که در اینجا مختصری درباره آن صحبت میکنیم
سئو on-page

سئوی on-page همانند زیرسازی و یا سفت کاری در کارهای ساختمانی است. شما اولین قدمی که بایستی در سئو سایت بدان بپردازید این است که سایت خود را به لحاظ ساختار درونی و کدنویسی مطابق با تحلیلگرها بهینه کنید تا موتورها به هنگام مراجعه خطایی را در سایت شما نیابند. بهینه سازی ابعاد و حجم تصاویر را نیز در این مرحله بایستی انجام دهید.
بهینه سازی صفحات برای کلمات کلیدی اصلی

صفحات وب سایت شما بر اساس محتوایی که دارند بایستی متاتگ و متاتگ دیسکریپشن مناسبی را نیز داشته باشند تا موتورها را راهنمایی کند. بایستی در این مرحله اینکار را انجام دهید.
ایجاد بک لینک

پس از انجام دو گام اول شما باید از سایت های مختلف برای سایت خود بک لینک ایجاد کنید. ایجاد بک لینک در حقیقت همانند صحبت کردن مردم درباره ما می باشد.
بهینه سازی محتوا

محتوای یک سایت همانند یک متن سخنرانی است. این محتوا بایستی بهینه باشد. بهینه بودن محتوا یعنی جمله بندی های صحیح با رعایت وزن کلمات کلیدی، استفاده از رنگ های مختلف برای جملات مختلف، بولد کردن کلمات برای نشان دادن اهمیت، استفاده از عکس ها و ... . که در زمان طراحی سایت لحاظ می شود .
ارسال سایت به موتورهای جستجو

شما پس از راه اندازی سایت بایستی به موتور جستجو بگویید که من هستم تا شما ببیند، این کار در ادامه هم برای هر صفحه مجزا می تواند اتفاق بیفتد که زودتر دیده شود.
سئو off-page و گزارش گیری از وضعیت سئو

سئو off-page یکی از گام های مهم و اساسی در سئو سایت است. فعالیت در شبکه های مجازی و راه اندازی صفحات تجاری و اجتماعی سایت شما در این مرحله باید انجام گیرد. فعالیت مستمر در فروم ها نیز برای سئو off-page می باشد.
بررسی رتبه و ترافیک سایت

اکنون زمان آن رسیده است که شما وضعیت رتبه گوگل و یا هر موتورجستجوی دیگرتان را ببینید. اینکه شما چه تعداد بازدید کننده ای را جذب کرده اید باید به دقت بررسی شود.

کار سئو یک کار مداوم و تکراری است، یعنی شما همیشه در طول فرایند انجام سئو سایت نیاز دارید که هر کدام از این کارها را بارها و بارها و تا هر جایی که لازم است انجام دهید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان