انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
روش های موثر برای معروف کردن سایت کدامند؟ (قسمت دوم)

روش های موثر برای معروف کردن سایت کدامند؟ (قسمت دوم)

#1
روش های موثر برای معروف کردن سایت کدامند؟ (قسمت دوم)


همانطور که در قسمت قبلی آموزش طراحی سایت اشاره کردیم از راه های موثر برای به شهرت رساندن سایت استفاده از یک هاستینگ (هاست، سرور مجازی و...) معتبر و قوی می باشد و در مرحله دوم بهینه سازی سایت و استفاده از بک لینک های موثر می باشد.


در این مقاله به ادامه روش های موثر برای معروف کردن سایت خواهیم پرداخت:

استفاده از شبکه های اجتماعی:


بعد از سئو سایت یکی دیگر از موارد مهم در بالا بردن سایت استفاده از شبکه های اجتماعی است. فعالیت در شبکه های اجتماعی می تواند به کسب و کار شما و همچنین در بالا بردن سایتتان کمک کند. از جمله شبکه های اجتماعی می توان به facebook, google+, twitter, linkedin اشاره کرد.


خیلی مهم است که در زمان قرار دادن مطلب در این شبکه ها از مطالب نه چندان قدیمی، مطالب مرتبط با سایت خود استفاده کنید و در گفتگوها شرکت کنید. در هنگام درج مطلب در این شبکه ها از لینک های مرتبط به سایتتان استفاده کنید.


بازدید کنندگان را ترقیب به اشتراک گذاری نظر کنید:


طراحی سایت و شکل ظاهری سایت یک راه برای جذب بازدید کننده است ولی در قدم بعدی شما باید این حس را در درون بازدید کنندگان به وجود بیاورید که در مورد مقالات شما نظر بدهند و در آن شرکت کنند.


در هنگام طراحی وب سایت خود یک قسمت را به تالار گفتگو اختصاص دهید. یکی از روش های که می توانید بازدید کنندگان را به طرف سایتتان جذب کنید تشکیل یک تالار گفتمان است که در آن بازدید کنندگان بتوانند نظر های خودشان را در مورد مطالب درج شده بدهند و یا مطلبی را در تالار به اشتراک بگذارند. به این ترتیب شما شانس بیشتری برای دیدن مطالب سایتتان از طرف بازدید کنندگان را دارید.

سایتی زیبا در عین حال کارآمد داشته باشید:


سرمایه گذاری روی طراحی سایت از دیگر موارد مهم است که باید به آن اشاره کرد. شما باید سایت ساده و در عین حال زیبا داشته باشید. سعی کنید از منو های پیچیده در سایتتان استفاده نکنید که کاربر را گیج کند. طوری سایتتان را طراحی کنید که افراد به راحتی بتوانند در آن به گشت و گذار بپردازند.


شما نمی توانید سایتتان را مطابق با سلیقه هر کسی در بیاورید ولی می توانید با حفظ کردن استاندارد های طراحی سایت مانند طرح های چند ستونی، تصاویر بزرگ و فضای خالی زیاد باعث راضی نگه داشتن بازدید کننده ها باشید.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان