انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سایت تور اروپا

معرفی سایت تور اروپا

#1
بهترين  و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
در اين پست شما را با بهترين  و شيک ترين هتل هاي 5 ستاره و لوکس  آنتاليا آشنا ميکنيم . اميدواريم مورد توجه شما قرار بگيرد .
[عکس: hotle1-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
1-هتل مردان پالاس آنتاليا (Mardan Palace)
هتل مردان پالاس آنتاليا در سال ???? در منطقه Lara شهر آنتاليا افتتاح شد. براي ساخت اين هتل بيش از ??? ميليارد دلار هزينه شده است. اين هتل گرانترين و لوکس ترين هتل در منطقه اروپا و مديترانه محسوب ميشود. همچنين استخر اين هتل آنتاليا جزء بزرگترين استخرهاي اروپا و آکواريم آن با بيش از ???? ماهي جزء بزرگترين هاي اروپا محسوب ميشوند.اين هتل داراي ??? اتاق ميباشد و براي ساخت ساحل اختصاصي آن بيش از ???? تن شن و ماسه مرغوب از کشور مصر به کار گرفته شده است. ????? متر مربع طلا ، ?????? قطعه کريستال و بيش از ????? متر مربع مرمر ايتاليايي در ساخت اين بنا به کار گرفته شده است. هتل مران پالاس تا مرکز آنتاليا حدود ?? کيلومتر  فاصله دارد و با ماشين در عرض ?? دقيقه به آنجا خواهيد رسيد . معماري اين هتل برگرفته از سه مکان معروف است : سراي دولماباچه ( در شهر استانبول ) با هنر دوره عثماني ساخته شده از طلا ، پل گالاتا برگرفته از طرح داوينچي و برج مايدن . آبنماهاي منحصر به فرد ، قطار در داخل محوطه هتل ، استخرهاي رويايي ، رستوران هاي مجلل و همه آنچه که از اين مکان رويايي در نظر شماست از مردان پالاس يک قصر با شکوه ساخته است .
[عکس: mardan_palace-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
2– هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا (Rixos Premium Belek)
هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا ، در ?? کيلومتري شهر آنتاليا و ?? کيلومتري فرودگاه آنتاليا واقع شده است . هتل ريکسوس پرميوم آنتاليا (واقع در منطقه بلک) عضو مجموعه هتل هاي زنجيره اي Rixos و يکي از معروف ترين و بهترين هتل هاي ? ستاره آنتاليا ميباشد . هتل مجلل ريکسوس پرميوم داراي پارک آبي مجزا و نمايش اختصاصي دلفين است و با دارا بودن بيش از ??? نفر پرسنل و ??? اتاق متنوع تمامي نيازهاي شما را فراهم مي آورد . هتل ريکسوس پرميوم يک هتل ? ستاره سوپر لوکس در شهر بلک در نزديکي آنتاليا مي باشد . هتل با قرار گرفتن در منطقه به وسعت ?????? متر مربع مملو از درختان سرو و ساحلي بطول يک کيلومتر ، مرکز خريد و خيابانهاي داخل آن و نهايتا امکانات موجود ، هتل را به مانند يک شهر کاملا اختصاصي تبديل کرده است . هتل ريکسوس پرميوم در آنتاليا ساحل اختصاصي شني و داراي پلاژ اختصاصي نيز مي باشد و تا لب آب ??? متر فاصله دارد .
[عکس: rixos_premium_belek-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا

? – هتل ريکسوس سانگيت آنتاليا (Rixos Sungate)
هتل ريکسوس سانگيت آنتاليا در دهکده زيباي بلديبي و در سواحل بسيار زيباي مديترانه بطول يک کيلومتر و در زميني به مساحت  ??? هزار متر مربع واقع گرديده است . با اين وسعت ، مجتمع هتل Rixos Sungate مي تواند تا ???? ميهمان را در ???? اتاق با امکانات درجه يک که راضي کننده سخت ترين سليقه ها ست ، پذيرا باشد . دهکده بلديبي يکي از مناطق پر طرفدار کمر براي تابستان مي باشد. موقعيت و امکانات هتل آن را مقصدي مناسب در ميان هتل هاي آنتاليا  براي زوجهاي جوان و خانواده ها کرده است . شهر کمر ?? کليومتر ، آنتاليا ?? کليومتر و فرودگاه ?? کليومتر با هتل فاصله دارد.همچنين سالن هايي مخصوص اجتماعات و ديدارهاي رسمي و کاري تعبيه شده و آماده ي سرويس دهي مي باشند.
[عکس: rixos_sungate-qpr.jpg]
بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
[عکس: star2.png][عکس: star2.png][عکس: star2.png][عکس: star2.png][عکس: star2.png]
? – هتل الا کواليتي بلک آنتاليا (Ela Quality)
hotel-clipart-284×300-qpr هتل الا کواليتي بلک آنتاليا ، هتلي ? ستاره و اقامتگاهي منحصر به فرد است که داري ??????متر مربع مساحت بوده و در اسکله بلک واقع شده است . ساحل ماسه اي و پلاژ اختصاصي هتل تا لب دريا تنها ??? متر فاصله داشته و به تمام امکانات و تفريحات ساحلي کامل مجهز مي باشد . مکاني که هتل الاکواليتي در آن واقع شده از طبيعت و آب و هواي سواحل مديترانه برخوردار بوده و بسيار زيبا و چشم نواز است . امکاناتي گسترده و نيروهاي خدماتي ورزيده نيز نقش پر رنگي در موفقيت اين هتل مجهز داشته و باعث شهرت آن شده اند . فاصله هتل تا مرکز شهر آنتاليا ?? کيلومتر ، تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ??کيلومتر و تا مرکز بلک ?? دقيقه است . در ضمن  پذيرايي در هتل به صورت يو -آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرويس ، صبحانه دير هنگام و استفاده از کليه نوشيدني ها نامحدود و رايگان ) انجام مي پذيرد . تمام اين عوامل سبب شده تا گردشگران از نقاط مختلف دنيا  هتل ? ستاره  الا کواليتي آنتاليا را به عنوان مقصد رويايي خود انتخاب نمايند . و در آخر هتل ? ستاره الاکواليتي بلک اقامتي سرشار از نشاط و تجربه هاي شيرين را براي ميهمانان تور آنتاليا به همراه دارد .
[عکس: ela_quality-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
[/url]

? – هتل وو کرملين پالاس آنتاليا (Wow Kremlin Palace)
هتل WOW Kremlin Palace ، با مساحتي به بزرگي ????? متر مربع ، با علايق تمام ميهمانان سازگار ميباشد. گروه تدارکات حرفه اي هتل ، در طي روز ، به برگزاري بازي بيليارد و نمايش هاي فوق العاده شبانه مي پردازند. باشگاه کودکان هتل نيز با فراهم آوردن محيطي امن ، تعطيلات کودکان و نوجوانان را به روزهاي به ياد ماندني تبديل خواهد کرد.با اقامت در هتل بين اللملي ? ستاره و مجلل WOW Kremlin Palace و بهره مندي از امکانات آن از جمله استخر بزرگ آب گرم ، سالن ورزش ، فعاليت ها و تفريحات منتوع ، از تعطيلات خود لذت ببريد. حتما به استخرهاي آب گرم هتل سربزنيد تا رفع خستگي کرده و حس طراوت و شادابي جواني را در خود زنده کنيد . سونا و حمام ترکي و بهره مندي از ماساژ درماني ماساژورهاي حرفه اي هتل را فراموش نکنيد.اين هتل از سه ساختمان که در سبک روسي ساخته شده اند تشکيل شده است. انتخاب هتل Wow Kremlin Palace براي کساني که دوست دارند تفريحات متنوعي را در حال و هواي روسي تجربه کنند مناسب است .
[عکس: wow_kremlin_palace-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا


? – هتل گلوريا سرنيتي آنتاليا (Gloria Serenity)
هتل پنچ ستاره لوکس گلوريا سرنيتي ريزورت در منطقه بلک آنتاليا قرار گرفته است و تا مرکز شهر آنتاليا ??کيلومتر و تا فرودگاه ?? کيلومتر فاصله دارد . اين هتل جمعا داراي??? اتاق مي باشد و ساحل اين هتل به صورت ريزورت يعني ساحل اختصاصي و خدمات هتل ultr -All Inclusive ( شامل : صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرويس ، پذيرايي هاي طول روز و کليه نوشيدني ها (چاي قهوه ، نسکافه ، نوشابه ، آبميوه)  مي باشد و در تمام ساعات شبانه روز از اين امکانات رايگان استفاده خواهيد کرد . همچنين اين هتل داراي استخر آبگرم رو باز است و به مراکز و زمينهاي بزرگ گلف نزديک بوده و داراي زمينهاي بازي بزرگ گلف ميباشد . اين هتل با طراحي مدرن خود جز يکي از بهترين هتلهاي ستاره ساحل بلک آنتالياست .
[عکس: gloria_serenity-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا


? – هتل سوسسي آنتاليا (susesi hotel belek )
هتل سوسسي آنتاليا که در امتداد سواحل زيباي مديترانه گسترده شده است يکي از بهترين هتل هاي ? ستاره بلک به شمار مي رود که در اسکله موکي واقع شده و درختان انبوه و سبز نخل اطراف آن را احاطه کرده است . برخورداري از معماري معاصر و دکوراسيون مدرن ، فضاي آن را دلنشين تر کرده و شامل سوئيت و اتاق هاي لوکس و مجهز است که از ديگر خصوصيات مثبت هتل سوسسي محسوب مي شود . برخورداري از ساحل و پلاژ اختصاصي و سرويس يو -آل ( صبحانه ، ناهار ، شام ، سلف سرويس ، صبحانه دير هنگام ، استفاده از کليه نوشيدني ها بدون محدوديت زماني و البته رايگان)نشاني ديگر از ممتاز بودن اين هتل ? ستاره است . در ضمن اين هتل مجلل در سال ???? احداث گرديده و داراي ????? متر مربع مساحت مي باشد . از نظر موقعيت مکاني نيز هتل سوسسي بلک تا مرکز شهر آنتاليا ?? کيلومتر و تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ?? کيلومتر فاصله داشته و طي اين مسير توسط ترانسفر رايگان فرودگاهي و در مدت ?? دقيقه به طول مي انجامد . امکاناتي منحصر به فرد و متنوع و بهره مندي از کادر مجرب هتل که کامل ترين سرويس ها را ارائه مي کنند ، در کنار موارد فوق باعث محبوبيت اين هتل با شکوه گرديده است .
[عکس: susesi_hotel_belek-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا


? – هتل واو توپکاپي پالاس آنتاليا (Wow Topkapi Palace )
hotel-clipart-284×300-qpr هتل واو توپکاپي پالاس در منطقه کندو آنتاليا و در ?? کيلومتري فرودگاه آنتاليا و ?? کيلومتري مرکز انتاليا قراردارد . اين هتل در ساحل انتاليا و داراي پلاژ اختصاصي مي باشد . در اين هتل ??? اتاق موجود مي باشد .امکانات هتل شامل رستورانهاي سرپوشيده و روباز ،سالن بدنسازي ، حمام ، سونا ، دو رستوران آلاکارت (رستوران ترک ، رستوران ايتاليايي) اسنک بار ، مرکز زيبايي ، پزشک ، اتوپارک ، مرکز خريد ، جکوزي ، پلاژاختصاصي  اسکواش ، بسکتبال ، بيليارد ، پينک پنگ ، کافي نت ، اينترنت داخل لابي ، پرستار کودک ، استخر کودک ، ميني کلوپ ، بوفه کودک ، تخت و چتر مخصوص حمام افتاب مي باشد . هتل Wow Topkapi Palace که ظاهري شبيه به قصر توپکاپي دارد، يکي از پرطرفدارترين هتل هاي لوکس آنتالياست که در ساحل لارا واقع شده است .
[عکس: wow_topkapi_palace-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا


? – هتل کمپينسکي آنتاليا (Kempinski The Dome)
هتل ? ستاره کمپينسکي آنتاليا درشهر بلک آنتاليا و منطقه اي ساحلي قرار دارد و از طبيعت منحصر به فرد و آب و هواي مطبوع سواحل مديترانه اي و مناظر چشم نواز درياي اژه و فضاي سبز اطراف  بهره مند مي باشد . گروه هتل هاي زنجيره اي کمپينسکي لوکس ترين هتل هاي دنيا را در اختيار داشته با کامل ترين سرويس دهي و خدمات در بين گردشگران تور آنتاليا شهرت دارد . از مزيت هاي اين هتل ? ستاره برخورداري از زمين گلف با امکاناتي درجه يک است که مطابق با  استاندارد هاي روز دنيا طراحي شده و تحت ليسانس اروپا مي باشد که توجه علاقه مندان به ورزش گلف را به خود جلب کرده است . پلاژ وساحل ماسه اي اختصاصي با امکانات ساحلي نيز محيطي آرامش بخش و دور از هياهوي شهر را فراهم مي کند . اين هتل ? ستاره مجلل ، مقصدي رويايي براي گذران تعطيلاتي مفرح در کنار سواحل درياي مديترانه است و سالانه پذيراي گردشگران زيادي از سراسر دنيا بوده که براي بهره مندي از تاپ ترين امکانات ، هتل کمپينسکي آنتاليا را برگزيده اند . در ضمن هتل تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ?? کيلومتر و تا مرکز شهر آنتاليا ?? کيلومتر است .
[عکس: kempinski_the_dome-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا


?? – هتل بايا لارا انتاليا (Baia Lara)
هتل بايا لارا ? ستاره مدرن در منطقه لارا در محوطه اي با درختان انبوه قرار گرفته است . هتل داراي ساحل اختصاصي شني مي باشد . هتل بايا لارا در??  کيلومتري فرودگاه بين المللي انتاليا و ?? کيلومتري مرکز شهر و مراکز خريد قرار دارد . هتل بايا لارا ، هتلي زيبا و مدرن براي زوج هاي جوان است که خدمات اين هتل يوال uall صبحانه ،ناهار ، شام و نوشيدني به صورت رايگان به ميهمانان و گردشگران تور انتاليا ارائه داده مي شود . هتل داراي استخر ، رستوران ،  پارک ابي ، حمام ترکي ، سونا ،جکوزي و  … مي باشد . اين هتل بي شک يکي از بهترين هتل ها براي اقامت به همراه خانواده  است .
[عکس: baia_lara-qpr.jpg]بهترين و شيک ترين هتل هاي آنتاليا
[url=http://antalya-tour.com/wp-content/uploads/2016/03/star2.png]

11 – هتل کرنليا دياموند آنتاليا(Cornelia Diamond)
هتل کرنليا دياموند آنتاليا يکي از هتل هاي ? ستاره و مجلل در اسکله موکي ، منطقه بلک انتاليا به شمار مي رود که مطابق با اصول هتلداري و سازگار با محيط زيست ساخته شده است . مکاني که هتل  دياموند بلک در آن واقع شده ، از ?????? متر مربع جنگل هاي انبوه کاج ، ساحلي شني و آب هاي زلال و شفاف درياي مديترانه احاطه شده است . برخورداري از ??? متر ساحل اختصاصي و باغ و محوطه اي سبز و پر نشاط از ديگر ويژگي هاي هتل ? ستاره کرنليا دياموند آنتاليا مي باشد . امکاناتي گسترده و نيروهاي خدماتي ورزيده نيز نقش پر رنگي در موفقيت هتل Cornelia Diamond داشته و باعث شهرت آن شده اند .  فاصله هتل تا مرکز شهر آنتاليا ?? کيلومتر و تا فرودگاه بين المللي آنتاليا ?? کيلومتر مي باشد . در ضمن  پذيرايي در هتل به صورت آل ( صبحانه ، ناهار ، شام و استفاده از کليه نوشيدني ها تا ساعت ?? و رايگان ) انجام مي پذيرد . تمام اين عوامل سبب شده تا گردشگران از نقاط مختلف دنيا اين هتل لوکس و ? ستاره را به عنوان مقصد رويايي خود انتخاب کرده و از اقامت در آن احساس رضايت و آرامش نمايند.

منبع مطلب 
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات ، تلگرام ضد فیلتر 2023


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان