انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
طراحی سایت صرافی در تهران

طراحی سایت صرافی در تهران

#1
طراحی سایت صرافی در تهران


طراحی سایت صرافی در تهران: شهر تهران به عنوان پایتخت کشورمان ، یکی از پیشرفته ترین شهر های ایران به شمار می رود که روز به روز شاهد پیشرفت بیشتر این شهر هستیم. در این راستا پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا نیز نقش بزرگی داشته است. زمانی بود که اینترنت ها سرعت بسیار پایینی داشتند و دسترسی به اینترنت بسیار محدود بود. اما اکنون اینترنت سرعت بالایی به خود دیده و برای بشر بسیار مفید تر از گذشته عمل می کند. با توجه به همه این تفاسیر شاهد هستیم بسیاری از خرید و فروش ها در زمینه های مختلف به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می گیرند. در این میان قصد داریم به طراحی سایت صرافی در تهران پرداخته و ضمن شرح مزایای آن به ضرورت طراحی سایت صرافی در تهران که پایتخت ایران است بپردازیم. همچنین بیان خواهیم کرد طراحی سایت در تهران چگونه به بازدهی مثبت می رسد؟ برای این منظور با ما همراه شوید.


طراحی سایت صرافی در تهران چه امکاناتی برای مشتریانش فراهم می کند؟


در طراحی سایت صرافی در تهران باید امکاناتی که یک صرافی در اختیار مردم می گذارد برای مشریان و کاربران اینترنتی فراهم آورد. از این طریق ضمن ایجاد رفاه و امنیت برای مشتریان فعلی خود، مشتریان جدیدی از طریق اینترنت جذب می نماید. برخی از این امکانات را در ادامه بیان می کنیم:


فروش اینترنتی ارز و سکّه


بی تردید یکی از امکانات لازم برای طراحی سایت صرافی در تهران باید قابلیت فروش اینترنتی ارز و سکّه باشد. در این صورت بسیاری از مشتریانی که صرفاً برای خرید ارز و یا سکّه به صرافی مراجعه می کردند دیگر ملزم به این کار نبوده و از طریق اینترنت به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.


طراحی سایت صرافی در تهران


درگاه پرداخت بانکی در طراحی سایت صرافی در تهران


یکی از ملزومات راه اندازی فروش اینترنتی ارز و سکه امکان پرداخت وجه از طریق سایت است. برای این منظور سایت صرافی می تواند از درگاه های پراخت بانکی که امنیت بسیار بالایی دارند بهره برند. با راه اندازی این امکان مشتری می تواند وجه مورد نیاز برای خرید ارز یا سکه خود را از طریق این درگاه ها پرداخت نماید.


انتقال ارز خریداری شده به حساب ارزی مشتری


ارز خریداری شده توسط مشتری باید بلافاصله پس از پرداخت وجه به حساب ارزی وی واریز شود. بنابراین این امکان باید در طراحی سایت صرافی در تهران فراهم شود. البته بنا به درخواست مشتری می تواند نحوه انتقال ارز به مشتری متفاوت باشد. می توان از پیک برای رساندن ارز به مشتری در محل استفاده کرد اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که انتقال ارز به حساب ارزی بسیار مطمئن تر از روش های دیگر است. پس باید سایت صرافی این امکان را در طراحی خود فراهم آورده باشد.


تبادل ارز از طریق اینترنت


یکی دیگر از خدماتی که صرافی ها در اختیار مردم قرار می دهند تبادل ارز است. این کار باید از طریق اینترنت نیز برای کاربران فراهم شود تا به جای مراجعه به صرافی مورد نظر با مراجعه به سایت این کار را انجام دهند.

طراحی سایت صرافی در تهران

راه اندازی بخش قیمت لحظه ای ارز و سکّه


در طراحی سایت صرافی در تهران باید بخشی در نظر گرفته شود تا در آن قیمت لحظه ای نرخ ارز و سکّه قرار گیرد. این بخش باید به صورت لحظه ای با تغییر نرخ ارز و سکّه بروز رسانی شود. این کار ضمن بالا بردن اعتبار سایت می تواند مشتریان بسیاری را جذب نماید و وضعیت کسب و کار صرافی مورد نظر را بهبود بخشد.


راه اندازی بخش خبری


راه اندازه صفحه ای تحت عنوان بخش خبری یا اخبار و قرار دادن اخبار روز مرتبط با صرافی می تواند رضایتمندی مشتری و بازدید کننده سایت را به همراه داشته باشد. همچنین این کار باعث خواهد شد تا سایت شما فعال بوده و این فعالیت موجب افزایش رنکینگ سایت در گوگل شود.


این ها مهم ترین امکاناتی بودند که می توانستند در طراحی سایت صرافی در تهران مورد استفاده قرار گیرند. البته امکانات بسیار زیاد دیگری که در ذهن شماسن می تواند در سایت پیاده سازی شود. مثلاً می توانید این امکان را در سایت صرافی فراهم نمایید تا با تغییر نرخ ارز و سکه پیامک یا ایمیلی تحت همین عنوان به مشتریان و کاربران سایتتان ارسال شود و آن ها را از این تغییرات باخبر نمایند.


نکات مهمی که موجب بازدهی مثبت طراحی سایت صرافی در تهران خواهد شد


یک سایت طراحی شده با امکانات فراوان در صورتی می تواند بازدهی مثبت داشته باشد و برای صرافی عامل، سودآور باشد که نکات مهمی را در مرحله طراحی رعایت نماید. برخی از مهم ترین این نکات عبارت اند از:


کاربر پسند (User friendly) بودن سایت صرافی


در سایت صرافی باید تمامی امکانات ذکر شده به راحتی دیده شده و توسط کاربر قابل دسترس باشد. همچنین طراحی زیبای قالب، گرافیک و انیمیشن های جذاب می تواند برای کاربر لذت بخش باشد. ضمن آن که این طراحی زیبا موجب سنگین شدن و پایین آمدن سرعت لود سایت نشود. زیرا در این صورت کاربر ترجیح می دهد قالب ساده باشد ولی سرعت بالایی داشته باشد. بنابراین طراحی قالب سایت باید استاندارد های بهینگی را رعایت کرده باشد تا سرعت بارگزاری بالا بوده و رضایت کاربران را فراهم آورد.


طراحی سایت صرافی در تهران بر پایه اصول سئو


سایت صرافی بعد از آن که طراحی شد باید توسط کاربران اینترنتی دیده شود و مورد بازدید قرار بگیرد. این کار زمانی تحقق می یابد که هنگام طراحی تمام اصول سئو سایت رعایت شده باشد و سایت صرافی استاندارد های سئو را داشته باشند. همچنین بعد از طراحی نیز نکات سئو در سایت پیاده شود تا در کلمات مورد جست و جوی کاربران در زمینه صرافی مانند “خرید و فروش ارز” یا “خرید و فروش سکه” و… جزء نتایج بدست آمده در گوگل و موتور های جست و جوی دیگر باشد.


طراحی سایت صرافی به صورت ریسپانسیو


با توجه به اینکه بسیاری از کاربران اینترنتی از طریق گوشی های موبایل خود و یا تبلتشان به سایت های مختلف دسترسی پیدا می کنند نیاز است تا سایت صرافی با انواع سایز های صفحه نمایش سازگار بوده و به درستی نمایش داده شود. ویژگی طراحی سایت موبایل فرندلی در الگوریتم های گوگل نیز تاثیر داشته و به بهبود سئو سایت کمک زیادی می کند.


طراحی سایت صرافی دو زبانه و چند زبانه


از آن جایی که کاربران یک سایت صرافی ممکن است از هر کشوری باشد نیاز است تا طراحی سایت صرافی از زبان های مختلف پشتیبانی کند. طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه ضمن رضایت کاربران از کشور های مختلف، اعتبار و امتیاز سایت را بسیار بالا برده و موجب ارتقای رتبه گوگل خواهد شد. طراحی سایت صرافی در تهران می تواند با داشتن این ویژگی تجارتی بین المللی داشته باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان