انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بازرسی استاندارد آسانسور

بازرسی استاندارد آسانسور

#1
بازرسی استاندارد آسانسور طبق استاندارد های جهانی سازمان ASME برای ایمنی و سلامت انواع آسانسورها الزامی می باشد. بازرسی استاندارد آسانسور طبق استاندارد ها و کد های امنیتی سازمان ASME و همچنین سازمان استاندارد ملی ایران برای حفظ جان و مال کاربران این وسیله پر کاربرد در زندگی ضروری است. سازمان ASME یک مجموعه جامع از کدها و استاندارد ها برای سازمان های دولتی و خصوصی را جهت بازرسی فنی آسانسور و بازرسی استاندارد آسانسور و همچنین پله برقی را ارئه می دهد.

این انجمن به توسعه و حفظ ۸ کد عمده ایمنی در طراحی، ساخت و ساز، نصب، راه اندازی، بازرسی، آزمایش، تعمیر و نگهداری، تغییر، و تعمیر آسانسور، پله برقی، پیاده روی در حال حرکت، آسانسور مواد، آسانسور صندلی چرخدار، و یا بالابر و صندلی متمایل راه پله. می پردازد بنابراین ASME چشم انداز گسترده ای بر ایمنی و قوانین بازرسی استاندارد آسانسور در مورد طیف وسیعی از صنعت و برنامه های کاربردی و گسترش آنها دارد.

ضرورت بازرسی استاندارد آسانسور
شرکت نیک بینش کارن تمامی کدها و استاندارد های ASME A17.3-2011 و همچنین قوانین تبعین شده توسط سازمان ملی استاندارد را در بازرسی استاندارد آسانسور توسط بازرسان خبره خود را اجرا می کند زیرا در صورت عدم وجود قوانین یکپارچه هر بازرسی استنباط خود را ازاینکه چطور ایمنی را رعایت کند دارد و استاندارد ها به عنوان خط مشی برای ایمنی در وسیعترین مفهوم ارزشمند هستند زیرا هدف اصلی شرکت نیک بینش کارن امنیت و رعایت بازرسی استاندارد آسانسور طبق اصول می باشد.

مردم همه روزه دائما با آسانسورها به صورت فیزیکی تعامل دارند. هر روز وارد محل کار خود می شوند دکمه آسانسور را می زند و با سوار شدن در آسانسور به طبقه مورد نظر رسیده و در پایان روز ممکن است بار ها و بارها از آسانسور استفاده کنند. این تعامل مستلزم این است که تمرکز زیادی روی امنیت عمومی و استانداردهای بازرسی آسانسور انجام شود.

مراحل بازرسی استاندارد آسانسور
بازرسی فنی آسانسور و بازرسی استاندارد آسانسور باید توسط متخصصین دانش آموخته و با تجربه کاری بالا انجام شود. تمامی بخش های الکتریکی، هیدرولیکی، مکانیکی باید طبق استاندارد های آسانسور مورد تست و بازرسی قرار گیرند.شرکت نیک بینش کارن سالهاست در زمینه ی تست و بازرسی آسانسور، جرثقیل ، لیفتراک، دیگ های بخار، مخزن تحت فشار، چاه ارت و بازرسی جوش فعالیت می کند و اعتبار این شرکت با سابقه به دلیل طولانی بودن مدت ارائه خدمات نیست بلکه رعایت کیفیت و پایبندی به اصول بازرسی استاندارد آسانسور و سایر استاندارد های ملی و بین المللی دلیل موفقیت و پیشرفت این شرکت بوده است.

جهت درخواست بازرسی آسانسور می توانید در قسمت تماس با فرم موجود در پایین صفح را پر کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی با شما تماس بگیرند و همچنن می توانید با تماس با شرکت درخواست بازرسی خود را اعلام نمایید.

  • کارشناسان ما جهت بازدید پروژه شما به محل اعزام می شوند و طبق تعرفه های ملی بازرسی استاندارد آسانسور هزینه اعلام می شود. پس از گذراندن مراحل اداری .
  • کارشناسان ما جهت انجام و یا بازرسی آسانسور و صدور گواهی سلامت اعزام می شوند. کلیه ی فرم های بازرسی طبق استاندارد ملی و استاندارد ASME A17 مورد تست و بازرسی قرار می گیرند و مهر و امضا می شوند بعد از تحلیل و بررسی شرکت در صورت عدم مقایرت گواهی رعایت استاندار ها ی آسانسور صادر و در غیر این صورات ایرادات و مشکلاتی که مقایر با استاندارد می باشند اعلام و در اسرع وقت باید توسط کارفرما برطرف شود و سپس بازرسی استاندارد آسانسور مجدد صورت می گیرد ودر صورت برطرف شدن ایرادات امنیتی طبق روال گواهی سلامت و ایمنی آسانسور صورت می گیرد.
ایمنی و بازرسی استاندارد آسانسور
سالانه حوادث زیادی در سطح دنیا و ایران به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی آسانسور، عدم بازرسی آسانسور به صورت دوره ای ، وجود فرسودگی ها و خرابی ها در قطعات آسانسور جان مردم را می گیرد به همین دلیل انجمن جهانی ASME بدون توقف استاندارد های خود را به روز کرده و سعب در اجرای جهانی این بازرسی استاندارد آسانسور را دارند. امنیت علت اصلی تمام این حساسیت ها و تلاش ها می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان