انجمن سایت کلیدستان


رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
صدور گواهی سلامت جرثقیل

صدور گواهی سلامت جرثقیل

#1
شرکت نیک بینش کارن صدور گواهی سلامت جرثقیل و بازرسی فنی جرثقیل سقفی ، جرثقیل موبایل، جرثقیل برجی و دروازه ای را به صورت تخصصی طبق استاندارد OSHA ، CMAA و ASME B30 با بهره گیری از کارشناسان با تجربه این صنعت انجام می دهد. گروه ما دارای تجربه بیش از ۱۲ سال در زمینه تامین، بازرسی و سرویس انواع جرثقیل های سقفی می باشد. شما می توانید با اطمینان بازرسی فنی جرثقیل سقفی، بازرسی جرثقیل موبایل، سرویس و صدور گواهی سلامت جرثقیل را با هزینه ای مقرون به صرفه و از همه مهمتر با کیفیت بالا و امنیت کامل به ما بسپارید.
برای دست یابی به دستورالعمل جامع ایمنی جرثقیل دنبال کردن هر سه دستورالعمل بازرسی جرثقیل یعنی OSHA 1910.179 و ANSI / ASME B30.2 ضرور می باشد. در واقع صدور گواهی سلامت جرثقیل پس از چک کردن تمام قوانین ، کد ها و استاندارد ها توسط شرکت های بازرسی دارای صلاحیت صورت می گیرد.
مزایای صدور گواهی سلامت جرثقیل

کاهش احتمال تلفات و جراحات به افراد
کاهش خطرات مسئولت پذیری سرپرستان
بهبود بهره وری تجهیزات
افزایش عمر خدمت رسانی تجهیزات
تضمین انطباق با قوانین، کدها و استانداردها از جمله: ، ANSI، ASME و OSHA
موارد بازرسی در صدور گواهی سلامت جرثقیل

این راهنما برای سازه های پل جرثقیل سقفی از جمله موارد زیر می باشد:
تیرآهن های پل
سکو ها، نردبان، پله ها، کابین های جرثقیل سقفی
اتصالات پیچ و جوش داده شده
اجرای برنامه منظم بازرسی جرثقیل
علاوه بر صدور گواهی سلامت جرثقیل بعد از نصب بازرسی های دوره ای طبق دفترچه راهنما ضروری می باشد. اولین قدم در طراحی یک برنامه بازرسی جرثقیل با کیفیت بالا، ساخت یک داکیومنت دستی کنترل شده شامل روش ها و دستورالعمل های کاری می باشد. دفترچه راهنما باید دائما بهبود یابد و به روز باشد. دفترچه راهنما باعث تسهیل در انجام بازرسی جرثقیل سقفی و رویکرد قابل تکرار، و استانداردهای مشخص شده می شود. استفاده از دفترچه راهنما باعث انتقال یکپارچه اطلاعات در تغییر بازرس و پرسنل در حین بازرسی جرثقیل می شود. تعریف دفترچه راهنما باید شامل موارد زیر باشد:
مسئولین و وظایف هر شخص
کمترین نیاز برای آموزش و صدور گواهینامه بازرسان
ارائه فرم های بازرسی سفارشی برای جرثقیل های مختلف در سایت
رعایت استاندارد ها برای اسناد و مدارک و نگهداری سوابق
تعیین زمان انجام بازرسی جرثقیل
کمترین میزان فواصل بازرسی
تعیین سطح جزئیات بازرسی که باید در فواصل مختلف بازرسی انجام شود
تعیین معیارهای گزارشات مشکوک و حوزه مشکلات به مهندس مسئول مربوطه
کل برنامه بازرسی جرثقیل سقفی باید از نزدیک توسط تحت نظارت و سرپرستی مهندس با تجربه و آشنا با طرح و سازه های بازرسی قرار گیرد.
بازرسی اولیه قبل از خدمات آزمایش های عملیاتی و تست بار

اولین بازرسی طبقه بند شده، بازرسی اولیه جرثقیل شما می باشد که نیازمند یک فرد واجد شرایط برای بازرسی تمام جرثقیل های جدید و تغییر یافته قبل از استفاده اولیه است تا گواهی سلامت جرثقیل شما را صادر کند. برای ایمنی و بهره وری کارگران و محل کار شما، مهم است که تجهیزات جدد یا تعمیر شده جرثقیل قبل از شروع کار دارای شرایط امن باشند لذا برای تکمیل اولیه بازرسی جرثقیل، موارد زیر باید از نزدیک بازرسی شوند:
  • عمل بالا بردن و پایین آوردن: حرکت بالابر توسط OSHA به عنوان حرکت یک جرثقیل که یک بار را بالا و پایین می برد تعریف شده است.
  • ترولی و جابجایی پل: کنترل پل و ترولی باید در جایی واقع شود که در آن اپراتور به آسانی بتواند جهت حرکت رو به جلو خود را کنترل کند.
  • سوئیچ های محدود کننده قفل، و دستگاه های ایمنی: تنظیمات سوئیچ های محدود کننده بالابر باید با استفاده از یک قلاب خالی در افزایش سرعت تا زمانی که به حداکثر می رسد قابل تنظیم باشند.
  • آزمون بار امتیاز: بار آزمون نباید بیش از ۱۲۵ درصد از بار امتیاز باشد، و گزارش آزمون باید بر روی فایلی که به راحتی در دسترس پرسنل است قرار داده شود.
صدور گواهی سلامت جرثقیل

شرکت نیک بینش کارن متخصص در زمینه ی بازرسی جرثقیل ، تست جرثقیل، بازرسی فنی جرثقیل و همچنین صدور گواهی سلامت جرثقیل می باشد. انجام تست و بازرسی جرثقیل طبق استاندارد ها و با کیفیت بالا و همچنین بهره گیری از متخصصین نامی این صنعت اعتبار این شرکت می باشد.
پاسخ
 سپاس شده توسط شماره مجازی امارات


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان